האח הגדול ונינג'ה ישראל ראש בראש במוצאי שבת
אחרי שנינג'ה ישראל ניצחה בפרק ההשקה בפער של נקודת רייטינג, אמש חל הצליחה האח הגדול לעקוף אותה - אולם בפער קטן. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הריאליטי של רשת 13 הניבה 17.5% במגזר היהודי ו-527 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, מול 17.1% (558K) לתחרות האתגרית של קשת 12. לפחות לפי נתוני אמש, נינג'ה רשמה צפייה משפחתית יותר, עם יותר צופים למרות רייטינג נמוך יותר.
בערוץ עשר לקט של גב האומה הוליד 5.4% (127K), אלף צופים. סדרת הדוקו מלחמת ויאטנם (כאן 11) שהחלה קצת לפני השעה 22:00, קיבלה 2.9% (67K), ואחריה הסדרה שטוקהולם (כאן 11) עם 1.5% (36K).
'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 8.2%, 'טלוויזיה מהעתיד' (רשת 13) ניפקה 5.5% ו'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) עם 2.4%.
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע בקשת 12 קיבלה 10.4% (309K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 9.2% (260K)
(בחישוב מצרפי: 19.6% ו-569K).
המגזין (ערוץ עשר) הניב 7.2% (167K),
'חדשות השבת' (כאן 11) ניפקה 4.2% (92K), ואחריה 'רואים עולם' (כאן 11) עם 3.2% (75K).
יום ו'
שידור חוזר של 2 פרקי הסדרה סברי מרנן (קשת 12) 7.7% כל אחד, מול שי בשידור (ערוץ עשר) עם 5.8% (163K), שעקפה כרגיל את רשת 13 עם דידי בשישי שניפקה 4.7% (119K). שידור חוזר של טיול אחרי צבא (כאן 11) עם 1.8% (66K). הסדרה 'קופה ראשית' (החינוכית וערוץ עשר) רשמה 4%, ואחריה הסרט 'החתונה הגדולה' (ערוץ עשר) עם 2.8%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 4.1%,
מול שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) עם 2.1%,
ובוקר אור (ערוץ עשר) צמודה עם 2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) הניבה 4.9% (134K),
'הדוח השבועי - ג'ודי ואלירז' (רשת 13) קיבלה 2.7%,
'פעמיים אהרוני' (ערוץ עשר) ניפקה 2.3%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 5.2%,
'ליד המפית' (כאן 11) עם 1.5%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי בקשת הניבה 8.8% (295K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 5.4% (137K)
(בחישוב מצרפי: 14.2% ו-432K).
שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) עקפה את רשת עם 5.5% (149K),
חדשות השבוע (כאן 11) ניפקה 2.8% (87K).
יום ה'
פריצה לבית האח הגדול (רשת 13) הניבה 16.8% (427K), אולם הייתה קצרה ממ-20 דקות, ולכן לא תכלול בטבלת הרייטינג הרשמית. אחריה ניפקה משחקי השף (רשת 13) 13.5% (363K). מנגד ערב חלש לקשת עם אביב או אייל שהסתפקה ב-10.4% (329K), ומונית הכסף עם 10% (286K). המרדף (כאן 11) קיבלה 6.3% (144K), ובערוץ עשר – סדרת הדוקו 70 שנות אופנה שהסתפקה ב-3.4% (99K).
- נקודת אור במשחק הנבחרת אמש: מעט צופים חזו בהשפלה
- פושרים השניים: גמר משחקי השף ניצח את גמר אביב או אייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 7.4%, 'הכי בעולם' (קשת 12) זכתה ב-6.8%, שידור חוזר של 'לקראת אף פעם לא מאוחר 2' (רשת 13) ניפק 4.6%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 5.1%, 'פעם שבוע עם תם אהרון' (כאן 11) רשמה נתון גבוה של 3.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) ניפקה 4.1%, 'הרדאר - הסיכום השבועי' (ערוץ עשר) זכתה ב-2.5% ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 2.4%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.3%,
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.1%,
בוקר אור (ערוץ עשר) הסתפקה ב-1.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) רשמה 7.1%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.6%.
מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5%,
ואילו 'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.1%.
'העולם היום' (כאן 11) עם 2.8%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת הניבה 9.9% (276K),
מול אותה מהדורה ברשת עם 7.6% (185K)
(בחישוב מצרפי: 17.5% ו-461K).
חדשות עשר עם נתון נמוך שלה - 5.2% (162K),
רק נקודת רייטינג יותר מחדשות הערב (כאן 11) בה צפו גם 4.2/106K.
חדשות ערוץ 20 עם 0.9% (25K).
- 2.יודית 31/07/2018 05:22הגב לתגובה זועם תוכניות צפייה הכי מעניינות.
- 1.עוד כישלון לחבורה... 29/07/2018 09:52הגב לתגובה זוחותכים ב-70% (!!) את הרייטינג שלפניהם... בלי מקפצה של האח הגדול היו עומדים על 2-3 אחוז
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
