האח הגדול, עונה 1, רשת 13
צילום: מסך רשת
רייטינג

האח הגדול נוקמת: ניצחה את פרק סיום העונה של ארץ נהדרת

'האח' קיבלה 18.5% מול 15.7% ל'ארץ'. רק 3.4% ל'עשר אצבעות - סלפי' בערוץ עשר בפריים-טיים, פחות מנקודה פער מהפריים של כאן 11
אלכסנדר כץ | (8)

בערבו של יום מטלטל בשוק התקשורת הישראלי, עם ההודעה על מיזוג אפשרי בין רשת 13 לערוץ עשר, הצליחה האח הגדול (רשת 13) לרשום ניצחון על המתחרה השנואה ארץ נהדרת (קשת 12). על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'האח' רשמה 18.5% עם 487 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, מול 15.7% ו-441 אלף צופים לפרק סיום העונה של 'ארץ'.

 

עשר אצבעות – סלפי (ערוץ עשר) הסתפקה בפרורי רייטינג - 3.4% (89K), בערב חלש לערוץ עשר - גם בפריים, גם ברצועת הערב וגם בחדשות. בפער קטן מסלפי - 'השלג של השכן' (כאן 11) עם 2.6% (78K), ו-1.1% לכולם ב-20 (ערוץ 20).  

'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) הניבה 8.3%, 'לילה חם עם אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) רשמה 5%, 'חי בלילה' (קשת 12) זכתה ב-3.8%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 3.4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) הניבה 3.2%, 'נקודת מפנה - המסע אל הוואדי' (כאן 11) קיבלה 2.4%, 'הפטריוטים' (ערוץ 20) זכתה ב-1.1% ו'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם 0.9%.

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4.1%,

חדשות הבוקר (קשת 12) זכתה ב-2.8%,

ואורלי וגיא (ערוץ עשר) עם 2.2%.

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 7.7%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.5%.

מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 4.6%,

ו'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) עם 3.2%.

'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.2% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם נתון נמוך יותר – 1.9%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 12.1% (308K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 9% (225K)

(בחישוב מצרפי: 21.1% ו-533K).

חדשות עשר עם נתון חלש מאד של 5.9% (174K),

חדשות הערב (כאן 11) עם 3.5% (106K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.3% (38K).

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    דני 18/06/2018 19:18
    הגב לתגובה זו
    ככה זה כשמזלזלים בצופים ולא מתאמצים להפיק סדרות דרמה, קומדיה ואקשן ובמקום זה משקיעים בחדשות ובריאליטי או בתוכניות אולפן זולות כגון טריוויה ומשחקים עלובים אחרים..
  • 7.
    דן 15/06/2018 19:01
    הגב לתגובה זו
    ערוץ דל תקציב עם תכנים עלובים.
  • 6.
    שירה 15/06/2018 14:54
    הגב לתגובה זו
    זה רק בגלל ההדחה המפתיעה כי ככה האח הגדולעל הפנים השנה מממש והדיירים החדשים זה לצחוק עלינו עוד יותר סלבס ממוחזר ולא מעניין היו צריכים להכניס אנונימים שיהיה מעניין ולא סלבס שממממממש לא מעניינים ולא יעשו שום אקשן בבית פדוט מי שלקח תמושכות על ההנהלה של התוכנית כשל ולא למד עלום 8 שנים מקשת חבל כי אני מאוד אוהבת תתוכנית הזאת אבל השנה היא הלתי נסבלת וארץ נהדרת איכס התוכנית הכי לא מצחיקה תוכנית דבילית לחלוטין פעם אחת רטיתי והספיק לי צחוק של מפגרים ובלי קשר ליאז הבייתה אישה רעה ממוורמרת צבועה קנאית צרת עין לב שחור מזוייפת שקאנית עלובה איכס הדיבור העדין שלה זה זיוף היא חושבת שהיא חכמה היא מטומטמת גמורה האישה פשוט מסכנה
  • 5.
    אליאור 14/06/2018 14:12
    הגב לתגובה זו
    בלעדיה באמת שהיה אפשר לפרוש ולזכור את התוכנית. נקודת אור בתוך השיממון הז
  • 4.
    רפי 14/06/2018 13:32
    הגב לתגובה זו
    אין לה צופים בכלל
  • 3.
    צ 14/06/2018 10:21
    הגב לתגובה זו
    אתמול אנשים כיבו את הטלוויזיות ב-22.30 בלילה? לפי הנתונים בשעה הזאת היה 10% רייטינג בכל הערוצים יחד.
  • 2.
    אריק 14/06/2018 10:10
    הגב לתגובה זו
    מדהים שרשת מצליחה להכפיל את הפריים מהחדשות בניגוד לקשת
  • 1.
    שלומי 14/06/2018 09:56
    הגב לתגובה זו
    נראה שרשת מוותרת על חדשות 2 תמורת חברת חדשות הרבה יותר גרועה
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״