09:56 הדולר מוסיף 0.3% ונסחר ברמה של 3.523 שקלים

08:09 טבע הודיעה על השקת הגרסה הגנרית של DEPO-PROVERA בארה"ב >>

08:05 טרור בהר הדר: מחבל פתח בירי - שלושה הרוגים ישראלים

07:56 בורסות אסיה: הניקיי יורד 0.4%, שנחאי עולה 0.1%

18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

יום בחיי סגן השר ירון מזוז: מהפיצוצים לאטלי, לראות ולא להאמין

צפו: תומר אביטל מ'מאה ימים של שקיפות' לקח חוקר פרטי שתיעד יום בחיי סגן השר. 10:03, יוצא מהבית...
 |  65
מ-ט-ו-ר-ף
Share
8 סגני שרים יש כיום בממשלת ישראל. תומר אביטל מ'מאה ימים של שקיפות' הבטיח לבצע מעקב אחר פוליטיקאים שלא מוכנים לחשוף את הלו"ז שלהם, וזה כחלק מהניסיון ליצור שקיפות כלפי הציבור. הפעם אביטל בחר לבחון את סדר היום של סגני השרים והעלה סקר בקרב גולשי האתר עם השאלה - 'אחרי איזה סגן שר היית רוצה שנעקוב במשך יום שלם במהלך השבועות הקרובים', התשובה הייתה ירון מזוז, סגן שר במשרד ראש הממשלה. אתמול בתכנית 'צינור לילה' הציג אביטל את הממצאים. וזה מדהים...
 




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

65 תגובות ב-55 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
55 איתן 02/02/2017 07:40 כיתה ג'
מה אפשר לצפות מאדם אינפנטיל שלא גמר בי"ס יסודי?, מדובר בקבלן קולות שמקבל משכורת ממשלמי המיסים על שום דבר. תודה לביבי ושרה העם אוהב אתכם.
54 רום 01/02/2017 11:23 לרר - מנצלים אותך
בחסות חשיפת שחיתות אתה מנהל קמפיין נגד החוליה החלשה. זה די עלוב ופתתי. אין לי ספק ששום עיתונאי, אלא אם עשה זאת תמורת כסף, והרבה מאד כסף, לא היה מנהל כזה מעקב בלשי, צעד אחר צעד, אחר פוליטקאי כזה קטן. אבל יזה די ברור שיש מי שרוצה להפיל אותו, כל מי שמעורה בנושאי הזיהום במפרץ חיפה יבין זאת. ילד, יש פה גורמים שמנצלים אותך ואתה נותן להם במה "כאילו " נקייה. איזה חושף שחיתות ענק אתה... נראה אותך עושה את זה לביבי!!!
53 דודו 28/01/2017 16:36 הפעם זבל זורקים לפח...ולא למיחזורית (ל"ת)
52 עמנואל 27/01/2017 23:20 מעורר בין בחילה לחלחלה
מקבל משכורת שמנה בשביל לא לעשות כלום. מפרץ חיפה, חה חה, מעניין את קצה ה.... שלו חתיכת פרזיט , חי על חשבון משלם המיסים. אי אפשר להתלונן על זה? אם שבוע ימים רצוף היו עוקבים ורואים שהוא מתרוצץ בין הממתקים לחנות הטיונרים איח אפשר להתלונן רשמית.??
51 לימבו 27/01/2017 13:58 אספסוף של בטלנים.
משחק חתול ועכבר עם מבקר המדינה.
50 נו שויין 27/01/2017 12:14 תעשו יום מעקב על ח"כ מהשמאל תקבלו אותה תוצאה (ל"ת)
49 גיגסי 26/01/2017 17:41 גניבה ממעביד
מה שעושה הסגן פח זבל הזה, בדיוק נראה בשפה המשפטית גניבה ממעביד והפרת אמונים. קודם מקבל משכורת מהציבור ולא עובד בגין השכר הזה ושנית כיוון שהוא נחבר ציבור ומועל בתפקידו זו הפרת אמונים. מהר לחקור בלהב 433 ולזרוק לכלא. בור ביוף הליכוד הזה. פשוט 20 שנה בשילטון והביאו לנו שחיתות שאין כדוגמתה בכל מקום. מילא אין שלום, מילא אין ביטחון, מילא המחירים רק עולים דיור מזון וחו', מילא כל העולם נגדנו בגלל המדיניות של ביביהו אבגל גם שחיתות שלטונית הביאו עלינו הטינופות האלה. ילה מהר להחליף.
48 משה 26/01/2017 17:22 תומר, למה לא תבדוק יום אצל השר בגין???
כידוע, הדמוקרט הגדול זאב בגין, לא נבחר במהלך דמוקרטי, אלא שוריין ע"י נתניהו. בגין קבל ג'וב של שר ללא תיק, כמובן עם הטבות משמעותיות בהרבה מאשר סגני שרים. מה עושה משך היום שר ללא תיק? ממש מעניין לראות.
קוקוש 27/01/2017 19:48 בגין לא שר טמבל
הוא התפטר כבר מזמן
47 דוד 26/01/2017 16:18 הצחנה של מפלגת השלטון מגיע עד השמיים..אין טיפת בושה (ל"ת)
46 אחד 26/01/2017 13:59 מלאכתם של צדיקים, נעשית בידי אחרים.
מה אכפת לכם ? המשרד עובד? יש סביבה טובה ? אתם לא הולכים לאטליז ?
45 avist 26/01/2017 11:20 מלח הארץ
ממליץ שידליק משואה ביום העצמאות , סוף סוף נמצא סגן ח"כ שניתן לצלם אותו עומד , הולך , עושה , פעיל לעומת כל השאר שישנים בבית ולא מוציאים את האף החוצה . מי יתן והכנסת תהיה מלאה באנשים כמזוז שלא מפסיק לזוז
44 רו"ח 26/01/2017 10:31 פח זבל בכנסת (ל"ת)
43 דוד 26/01/2017 10:18 ללא ספק שכל חברי הכנסת לא עושים אפילו
10% ממה שהם צריכים לעשות באמת. אבל זה אולי לא נורא, כי אם ב 10% הם נראים ככה, מה היה קורה לנו בעשייה שלהם 100%?
לימבו 27/01/2017 13:59 זה כן נורא, כי הבטלנות מדבקת. (ל"ת)
42 דן 26/01/2017 10:07 מדהים!
מדהים!!! ואת הבטלן האפס המאופס אוכל החינם הזה אתה אני וכל עם ישראל מעסיק במישרה מלאה! בושה וחרפה למדינה הזאת!
41 ישראלי 26/01/2017 08:08 הדבר הכי חשוב לא דיווחו...
כמה עולה קילו סטייק באיטליז
40 שפונדרה 25/01/2017 19:02 איטליז ביטון יהפוך למקום עליה לרגל (ל"ת)
39 למה לא להאמין? 25/01/2017 18:44 עסקני רחוב השתלטו בכנסת הזאת על הליכוד (ל"ת)
38 גבי 25/01/2017 17:29 עדיף על חכים ערבים שעסוקים כל היום בלהזיק למדינה. (ל"ת)
37 צל 25/01/2017 17:11 מה הפלא ?
למי עדיין לא ברור מה עושים חבר ה .......... האלו אם ראש הממשלה משחק כל היום בעיתונים וטלויזיה וורוב השרים מתעסק בכל הגועל נפש והאינטרסים האישיים שלהם במקום במשרד עליו מופקדים . אל תצפו לכלום . לעם מטומטם מגיעים כאלו "מנהיגי" ציבור
36 הכל אנחנו משלמים 25/01/2017 16:59 הלך לקנות טונרים למדפסת של הילדים ולא שכח לתדלק
גם הבשר והפיצוחים נכנסו לסעיף "כיבוד״
35 איתן 25/01/2017 16:49 בוגר ג' כיתות בבי"ס יסודי
מדובר בקבלן קולות של ביבי. איש לא בדק אם הנ"ל ידע קרוא וכתוב. עוד כוכב של הליכוד.
34 דוד 25/01/2017 16:29 אנחנו אשמים, אנחנו הטמבלים, ואנחנו אחראים על זה
שהמנהיגים שלנו באיכות ירודה, כי זה מה שבחרנו
33 צבא!!שואה!!ערבים!!! 25/01/2017 15:44 מה בין איכות הסביבה לניצולי שואה? סחיטה רגשית?? (ל"ת)
32 בויקפדיה (גוגול ) 25/01/2017 15:33 ירון מזוז . בעברו בין היתר בעל בסטות לירקות ופירות .. (ל"ת)
31 אחד העם 25/01/2017 15:22 מה אתם מקטרים?
הרי אתם בחרתם במושחתים אוכלי חינם אלה. יגיעו הבחירות ושוב תצביעו עבורם. אתם נהנים שדופקים אותכם.
30 ביטון 25/01/2017 14:31 ונניח היה מגיע לכנסת,מה הוא יודע לעשות? לאכול עם קבלות! (ל"ת)
29 עדנני 25/01/2017 14:25 מאיפה ? צץ "הבונגלו " סגן שר ? מתנהג במו בעל בסטה בשוק (ל"ת)
מדהים 25/01/2017 15:27 חחחחחחחח.. ללא מילים (ל"ת)
28 מבין 25/01/2017 14:22 לא יפה לכתוב ככה
ממנים סגן שר לענייני שום דבר כדי שיעשה שום דבר, אז איפה הבעיה? הבוחרים השפוטים שלו ממילא יצביעו שוב בשבילו
27 אחד 25/01/2017 14:07 לא יכול להיות שהדרעק הזה ימשיך לקבל משכורת מהמדינה (ל"ת)
26 אזרח מוטרד אך הגון 25/01/2017 14:03 בדיקה מקיפה
מדובר בתחקיר חשוב מאוד ומטריד, אך יחד עם זאת הייתי מצפה למשל שתעשו תחקיר ארוך יותר שנמשך למשל על שבוע ימים ולוודא שלא מדובר בחופשה מחזק ידיכם והלוואי ותעשו זאת הרבה ולעומק ותפרסמו כמובן את הממצאים (גם לטובה)
25 אליאס 25/01/2017 13:58 עם מטומטם
נבחרי העם לא אשמים כלל. אתם בוחרים בהם כל הזמן מחדש .
24 שאול 25/01/2017 13:54 עבריינים השתלטו על המדינה.
עבריינים השתלטו על המדינה.
23 SHOSH 25/01/2017 13:45 מה אתם מתפלאים .???
האם לזה התכוון המשורר בביטוי "אוכלי חינם" ...???? נ.ב. : ויש לו עוד חוצפה להתלוננן שמכפישים את שמו...!!! וואלה -זאת ממשלת ביבי ???-כניראה שכן...!!!
22 kumove 25/01/2017 13:32 מה הבעיה לפחות הוא לא עושה נזקים הבחור שווה כל שקל (ל"ת)
21 בידי 25/01/2017 13:23 יש לו תפקיד
אני מבקש מהציבור לתת להם לעבוד ולא לחפש אותם, הם דופקים שעון איפה שהם יכולים. מי מנהל את הבטלנים ומי מפקח עליהם, למי הם מוסרים דוחות ותכניות עבודה? מי בודק את התאמתם לתפקיד, נאיבי מצידי הא? ובכן ככה מתנהל השלטון כבר שנים לא מבוטלות, זאת כאשר מקורבי המפלגה מקבלים תפקידים.
20 ג'פטו 25/01/2017 13:13 די נמאסתם מתי תבינו שאתם כן עובדים בשבילנו ? (ל"ת)
19 ההגון 25/01/2017 13:11 תשמעו את האיש-אפס מאופס
לא ייאמן!!!בסטה בשוק לא הייתי נותן לו!!
18 ג'ני 25/01/2017 12:48 מי בכלל צריך לשלם שכר לאנשים שלא עושים דבר?
מי מחליט על מינוי סגני שרים שאינם עושים כלום? זו חוצפה שאין דוגמתה. צריך פשוט להיפטר מכל העלוקות הללו שאנו משלמים את שכרם, או פשוט לעשות הפגנה מול הכנסת על התופעה המבישה הזו.
17 תומר 25/01/2017 12:48 לך קיבינימאט
כל הכסף לתרופות אמן
תום 27/01/2017 18:20 כל הכסף לתרופות למשפחה שלך. (ל"ת)
16 יעל 25/01/2017 12:42 שטויות
אי אפשר לדעת ולהבין מהו סדר היום של סגנים או שרים בממשלה מיום אחד, זה משהו שדורש לפחות חודש אחד שלם כדי לראות מה ההתנהלות שלהם. הכתבה הזו היא אך ורק להתנכל ולחפש. יש אחרים שאמורים לעשות הרבה יותר מסגן שר להגנת הסביבה. שעושים הרבה פחות ממנו. הסתכלו על האנשים הנכונים.
לא ליכודניק 25/01/2017 14:25 עוד אחד שמסתלבט...
גם אתה תומך הליכוד תתעשת, כי גם מהכסף שלך סגן השר חוגג כל הדרך לחנות בשר ולכדורגל במקום לשרת את העם .
SHOSH 25/01/2017 13:52 מה ? את קרובת משפחה ...???
מה רוצים ממנו ? שיעמוד בכניסה לחניון או סופר ??? הוא בטח קבלן קולות וביבי חייב לו...! לעושה הסרט : יצאת צדיק !!! ישר כח !!!!!
15 אהרון 25/01/2017 12:32 תחפשו את ביבי
סגן השר עושה מה שהוא יודע עשות כלומר כלום . צריך לבוא בטענות לממונה שלו הרי זה ביבי
לא ליכודניק 25/01/2017 14:20 סתום ליכודניק שרוף.
לך תלמד עברית לפני שאתה כותב.בטח אתה מהחברה שהסגן שר הזה סידר אותם טוב בחיים.
14 יוסי 25/01/2017 12:04 סיפורי סבתא
סגן השר מתעלק על הקופה הציבורית למטרותיו הפרטיות. ככה נראית מדינת עולם שלישי. אנחנו הציבור מטומטם שמצביאים למפלגה של אחד כזההור יספר אלף סיפורים כדי לא להודות במעלליו על חשבון הקופה הציבורית. ביבי אם אלה הם סגני השרים שלך סימן שאתה לא ראוי לנהל את המדינה.
13 אריק 25/01/2017 12:01 רואים על הפרצוף קופיף בבון הזה שלא מזמן ירד מהעץ
מושחת מגעיל ג׳וח לירוק לו בפרצוף המכוער והמגעיל שלו.
12 מני 25/01/2017 11:30 נמאס מהמדינה של אוכלי חינם. (ל"ת)
11 רון77 25/01/2017 11:23 שכחת לצרף עלות השכר השנתית של חובב הבשרים הזה (ל"ת)
10 תום 25/01/2017 11:21 חושבים שהשרים וחברי הכנסת יותר טובים רובם ״עובדים״ ככה (ל"ת)
9 יוסי 25/01/2017 11:20 נבחרי העם
הנבחר אינו אשם הבוחרים אותו אשמים .העם רפי שכל
8 יש ר א לי 25/01/2017 11:10 אתה כן עובד אצלינו מזוז, ומבחינתי אתה מפוטר
רק על אמירתו זו אפשר להגדירו כמושחת או כדביל או שניהם
7 בא 25/01/2017 11:02 סירטון שחייבים לראות , יוטיוב מוות קליני בעברית ,סננו א
ת הדתיים שמשקרים בנוגע למה שקרה להם במוות קליני , ותתרכזו בחוויות של אנשים שירדו לגיהנום ,במיוחד טפילים כמו היצור הזה , את גן עדן הוא לא יראה . אחד משישה אנשים בישראל חווה חוויה חיובית במוות קליני . האיש הזה מאמין רק בכסף ומסחרה . ואם זה נישמע ילדותי אז זה לא .
6 יוסי 25/01/2017 10:59 ביבי תתבייש
ביבי צריך להתבייש שכך נראית הממשלה שלואת מזוז לא הייתי שם בכיתה טיפולית עשו אותו סגן שר.
5 לא ימני 25/01/2017 10:48 על פי יום או יומים אפשר להסיק מסקנות.מי המשועמם? (ל"ת)
4 אבי 25/01/2017 10:33 ישראבלוף / חפיף / חארטה / חלטורה (ל"ת)
3 די 25/01/2017 10:30 צודק השר
עיתונאים מרווחים כסף ולהחפיש .שזה היוןם ונורא
בא 25/01/2017 11:03 איום ונורא הם אנשים מושחתים ונשמות אבודות ופסיכופטים
שמגיעים לשילטון כדי לגנוב מהצלחת הציבורית .
2 פראזיט 25/01/2017 10:29 גם אני רוצה עבודה כזאת (ל"ת)
בא 25/01/2017 11:04 לא כדאי לך . (ל"ת)
1 יש ר א לי 25/01/2017 10:27 החברים של ביבי...
מדינה חולה, מקווה שהעם יצא מאדישותו סוף סוף ויזרוק את חבורת הזבל למקום הראוי לה. תראו איזה "נבחרת": מזוז, חזן, ביטן, רגב, אמסלם, ועוד... והוסיפו עליהם מחבורת זבל אחרת דרעי בוגר מעשיהו שחזר ללא בושה להיות שר, זוועה. תתעוררו
בא 25/01/2017 11:08 אחד מעשר הוא פסיכופת ,הם מטפסים למעלה כמו גוקים
כדי שיוכלו לגנוב מהצלחת הציבורית ,הם מאמינים רק בכסף ומושחתים מלידה , אבל הגיהנום מאמין בהם ,יש שם יצורים יותר מושחתים מהם בצוות של הגיהנום שיטהרו את נישמתם אלפי שנים .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש