רגעי האימה באיסטנבול: המחבל נורה מול המצלמות - ואז פוצץ את עצמו

36 נרצחו בפיגוע קשה בשדה התעופה באיסטנבול, עוד כמעט 150 נפצעו. הרשת מוצפת בסרטונים
פיגוע בטורקיה, צילום: גטי אימג'ס ישראל
שלושה מחבלים מתאבדים הגיעו אתמול לשדה התעופה הבינלאומי אטאטורק באיסטנבול, התוצאה קשה מאוד - 36 הרוגים, מרביתם אזרחים טורקים, ועוד כמעט 150 פצועים.
מחבל אחד פוצץ עצמו בתור לבידוק הבטחוני, מחבל שני פוצץ עצמו מחוץ לאולם הנוסעים הנכנסים, והשלישי ככל הנראה נורה ע"י כוחות הביטחון שהגיעו למקום. ההערכה בטורקיה היא שמדובר באירוע של דאע"ש. מיד לאחר הפיצוצים בוטלו כל הטיסות לשדה התעופה שהינו השלישי בגודלו באירופה, אך אלו חודשו הבוקר. 
בסרטון הראשון ניתן לראות את המחבל רץ, נורה, נופל לקרקע וככל הנראה שומט את הנשק - ואז מפוצץ את עצמו. 
  
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    זה מה שקורה כאשר המחבל נשאר חיי.
    ג 29/06/2016 20:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחבל שנשאר חיי , מעמיד פני מנוטרל ולא מסוכן ומפעיל מטען נפץ ברגע שמתקרבים אליו אנשים. אין ספק שהחייל שירה במחבל שהזיז את ידיו נהג נכון. אם בתוך בגדיו היו מוצאים מטען חבלה החייל הזה היה מקבל צלש משר הביטחון ולא דברי ההבל שהוא פלט
    סגור
  • 8.
    צריך להקרין את הסרט במשפט של החייל היורה- ולתת צל"ש (ל"ת)
    משה ראשל"צ 29/06/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    איזה הבדל בכיסוי התקשורת בעולם לעומת הפיגוע בצרפת (ל"ת)
    צדיקוב 29/06/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אוי מסכן בסוף רואים שעף לו הכובע (ל"ת)
    כשהתפוצץ 29/06/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מצחיקוני זה לא הכובע זה הראש....... (ל"ת)
    זיונית 29/06/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    פתאום היריה של החייל שלנו נראית לי כל כך הגיונית
    אלי 29/06/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    וואלה הוא בעצם זכאי...
    סגור
  • 4.
    קילקלו להם את כול החופשה ,זה באמת בילתי ניסלח ,על זה
    בא 29/06/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לפוצץ את המחבל פסיכופט הזה לפחות פעמיים .
    סגור
  • 3.
    עכשיו בדיחה ,אני לא מבין למה לא רוצים מהגרים ערבים . (ל"ת)
    בא 29/06/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    יש לשפוט את המחבל על הרג מחבל מנוטרל (ל"ת)
    יובל 29/06/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 1.
    יראה סגן הרמטכ"ל והפצ"ר ויבינו למה הלוחם חיבל את המחבל
    אהרן 29/06/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    דוגמא מובהקת למה יכול לקרות אם לא מחסלים לגמרי את המחבל.. כל הקצינים ה"אינטלגנטים" יראו ויהינו שרחמנות על אכזרים התאכזרות על רחמנים.
    סגור
  • בקשר ללוחם שירה במחבל על הרצפה , פה זה לא ספארי ,
    בא 29/06/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כוחינו באחדותינו , אם כול אחד ירה במי שהוא רוצה זה לא יצטלם טוב בטלויזיה , והטלויזיה מכתיבה את דעת הקהל בעולם , ואנחנו תלויים בעולם , סביביינו, למי שלא שם לב יש המון מדינות עולם 3 . אני לא שמאלני אני ...מעשי .
    סגור
  • יפה אמרת!!!!!!!! (ל"ת)
    הוא זכאי!!! 29/06/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • כפי שכתבת, הלוחם חיבל (ל"ת)
    החוק מעל לכל 29/06/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • חיסל