ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

שלי יחימוביץ' נכנסת חזיתית ביום המעשים הטובים - הנה הסיפור

שלי יחימוביץ' נגד שרי אריסון: טוענת שיום המעשים הטובים שהיא מקדמת הוא תעלול יחצ"ני ותו לא. מה אתם חושבים?
שלי יחימוביץ', צילום: Getty images Israel
היום הוא 'יום המעשים הטובים', אותו הגתה ויזמה בעלת השליטה בבנק הפועלים שרי אריסון, והשנה זה יום ההולדת העשירי של ה"חג". זמן טוב כנראה בשביל ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) להיכנס חזיתית בשרי וביום הזה בפוסט שהעלתה בעמוד הפייסבוק שלה - מ"ראוותני ותפל" ועד "קשקוש יחצ"ני". כנראה שהטריגר לזעם של שלי היה הצעתה של ח"כ מרב בן ארי מ"כולנו", לפיה גם חברי הכנסת יצטרפו לפעילויות ההתנדבות ביום המעשה הטובים. 
אריסון יזמה את קיומו של יום המעשים הטובים אי אז ב-2007, כשהמטרה שלו הייתה בעיקר לספק מגוון פעילויות של עשיית טוב למען הזולת והסביבה. יחימוביץ' מלינה בעמוד הפייסבוק שלה על כך שאריסון מטיפה לציבור במסווה ניו-אייג'י, כשבפועל היא זו שלקחה לכיס דיבידנד של 114 מיליון שקל בעוד שאנחנו מקבלים אפס ריבית על הכסף בחשבון הבנק, ומשלמים ממש, ממש לא מעט עמלות וריביות על אוברדרפט.
וכך כותבת יחימוביץ': "האמת צריכה להיאמר: ככל שאתם בצרות גדולות יותר, כך שרי אריסון מתעשרת יותר. בקיצור, אתם האריסים של בעלת האחוזה, משלמים לה מעשר כל ימות השנה, ופעם בשנה בעלת האחוזה עושה בשבילכם מסיבת הוקרה גדולה. לעצמה". 
הפוסט הפך לויראלי וצבר תוך שעה יותר מ-3,000 לייקים ומאות שיתופים, וכן לא מעט תגובות שמציעות לעשות מעשה טוב ספציפי היום: לעזוב את בנק הפועלים. ההמלצה של יחימוביץ' לעומת זאת, היא: "אני רוצה להמליץ לשרי אריסון ולבנק שבשליטתה על מעשה טוב, ביום המעשים הטובים: להפחית טיפה את העמלות, ולהתחיל לשלם לנו ריבית על הפקדונות. ככה בקטנה".
ההצעה של ח"כ מרב בן ארי מ"כולנו"
כאן עוברת יחימוביץ' לדבר שמרגיז אותה באופן ספציפי השנה בחג הזה. "פעם היא הצליחה להחדיר לחמישה בתי ספר ממלכתיים את התוכנית "הדולפין שבתוכי" (אמיתי), בפעם אחרת היא מיסדה יום משותף עם רשת ב' של קול ישראל, והשנה שדרוג: יום המעשים הטובים בכנסת, לא פחות ולא יותר. הכנסת, כן הכנסת, אימצה את הקשקוש היחצ"ני הזה אל חיקה. חשבתי לתומי שחברי הכנסת מקבלים משכורת בשביל לעשות, כל השנה, מעשים טובים וצודקים למען הציבור ששלח אותם. כעת נודע לי שאני זקוקה לשם כך להנחייתה הרוחנית של אריסון".
יחימוביץ' ציינה שההצעה לקיים את "יום שרי אריסון" גם בכנסת הגיעה מח"כ מרב בן ארי (כולנו), ואף ציינה שהובכה מפנייתה לח"כים: "חשוב שמנהיגי הציבור יתנו דוגמא אישית ביום זה לכל עם ישראל". לכך הגיבה יחימוביץ': "אכן חשוב מאוד. אבל הפוך, גוטה, הפוך. לא להחדיר את היחצ"נות הבוטה של בעלת הון אל לב בית המחוקקים שהוא של הציבור כולו, כן לשרת את בני האדם הרגילים".
את מיטב העוקצנות שמרה יחימוביץ' לסוף הפוסט, שם בשתי שורות קצרות תיארה את הצביעות הגדולה שסובבת סביב היום הזה, כשביקרה את משה כחלון, שר האוצר, על כך שבחר לשתף פעולה: "את ידידי שר האוצר משה כחלון, יו"ר כולנו, אני רוצה לשאול: איך אפשר ביד אחת לטעון שנלחמים במונופול הבנקים, וביד השניה לעשות נעים בגב לבעלת השליטה בגדול שבהם?".
הפוסט המלא:
 

הי זאת שלי, חג שמח! לא מצאתם על לוח השנה שום יום חג? עניין שולי. המיליארדרית שרי אריסון החליטה על חג, ויהי חג. "יום ה...

Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Monday, March 14, 2016
תגובות לכתבה(83):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 71.
    משלי תבוא הישועה למפלגת העבודה. (ל"ת)
    eby 24/03/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 70.
    שלי יחי-מוביץ ,את בשבילי
    מעוצבן לאללה 22/03/2016 23:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחלה אשה נועלת תמיד מגפיים עם דורבנות ולא סתם גם מרביצה באמא של כל הסהרוריים האלה שלא יודעים להשתמש בעמוד שידרה שלהם יישר כוח גב יחי-מוביץ
    סגור
  • 69.
    שלי יחימוביץ' - כלומניקית משוכללת ... (ל"ת)
    Gershon 20/03/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 68.
    אין חדש - שלי קומוניסטית ממורמרת .
    רון 20/03/2016 07:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה כואב לה ?!
    סגור
  • אם ככה נראית קומוניסטית אני אני רוצה גם... (ל"ת)
    מעוצבן לאללה 22/03/2016 23:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    ריבית בנק ישראל 0.1% , ריבית על משיכת יתר 10%
    היי טק 18/03/2016 21:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ריבית בנק ישראל 0.1% , ריבית על משיכת יתר 10% למה ? ככה, כי אפשר.
    סגור
  • 66.
    כשאני מפקיד כסף בכספומט גובים ממני עמלה. שרי הארורה הזו
    אבי 18/03/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מדובשך ולא מעוקצץ אישה ארורה.
    סגור
  • 65.
    פוסט מטומטם של שלי. אכזבה אותי
    נועם 18/03/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין לך משהוא יותר טוב להלחם עליו
    סגור
  • 64.
    פולניה ממורמרת בגיל מוקדם
    איתי 17/03/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נו באמת , אפשר לחשוב שכל מה שאמרת על שרי היא יכולה לעשות ובלי לחלק יום כיף, או יום חג או תרומות ?? היא יכולה , כי גם הבנקים האחרים עושים אותו דבר במשק התחרותי והקפיטלסטי שלנו רק שהיא בניגוד לאחרים גם רוצה להרגיש טוב עם תרומות או יום חג או השפעות קטנות ומעשים טובים , למה שיפריע אם אין חולק שזה מעשה טוב והאחרים יגנבו ואפילו לא ירגישו שיש לנקות את המצפון ,
    סגור
  • 63.
    במה שקשור לקיבוצים-שותקת.... (ל"ת)
    שלי 17/03/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • טען עוד
  • 62.
    שלי, אין כמוך !הייתי שמח לסייע לך! (ל"ת)
    דב 17/03/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 61.
    עם כל אי אהדתי ליחימוביץ', הפעם היא צודקת מאד
    רני 17/03/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    7 2
    החזירות של ראשי מערכת הבנקאות, הביטוח וחברות ציבוריות נוספות עושה שם רע לקפיטליזם. בין קומוניזם לבין משיכת סכומי עתק ללא כל הצדקה יש הרבה מקום לדברים אחרים והגיוניים.
    סגור
  • 60.
    גם על מעשים טובים וכוונות טובות יש טונות של מקרטגים .? (ל"ת)
    עוז 17/03/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • העם היהודי הוא עם של קוטרים מאז יציאת מצרים (ל"ת)
    צביה 17/03/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 59.
    שלי יחימוביץ- מאחרוני הקומוניסטים של פעם (ל"ת)
    מאיר 17/03/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 58.
    בשחיתות של הקיבוצים בפרשת מגה
    שלי שותקת 17/03/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הופתעתי מאוד ששלי שהיא לטעמי פולטיקאית הרבה יותר רצינית מחזן ושפיר מילאה פיה מיים בפרשת מגה והקיבוצים.אני מכירה הרבה מאוד עובדים במגה שעדיין לא חזר לעצמם.עצוב.חבל מאוד שהפולטיקה כ"כ הדרדרה.מתגעגעת לתקופה של רבין ושמיר....
    סגור
  • 57.
    שרי אריסון
    יוסי 17/03/2016 08:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הביקורת של שלי יחימוביץ היא ביקורת בונה שרי אריסון לא מתמודדת מולה בבחירות נכון עמלות הבנק גבוהות ואני בצד הימני
    סגור
  • 56.
    שלי יחימוביץ היא פופוליסטית שהרסה את מפלגת האבודה
    רוני 16/03/2016 21:04
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אפילו יאיר לפיד מקבל היום מכל הסקרים יותר מהמפלגה האבודה הזאת . הקומוניסטית שלי יחימוביץ מבריחה את הקהל הכי טוב שהיה למפלגת העבודה .
    סגור
  • 55.
    יחימוביץ, הפוליטיקאים והמנהיגה המשפיעה ביותר
    זיוית 16/03/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    6 14
    יחימוביץ, הפוליטיקאים והמנהיגה המשפיעה ביותר. מציעה לשבט עוד 119 כמוך!
    סגור
  • 54.
    יחימוביץ מגיבה מתוך קנאה ,תסכול ובנימה מופקרת
    מייק 16/03/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    17 9
    כאשר יצר הרע משתלט עליה היא מאבדת לכאורה כל רסן וצלם אנוש ,מתנהלת כשלוחת מעצורים שאין לה אלוהים .
    סגור
  • 53.
    לדעתי יחמוביץ מבריחה מצביעים ממפלגת העבודה ליאיר לפיד.
    אבי 16/03/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    3 13
    ואני אחד מהם. במקום לגדף ולקלל . תפעלי למען האזרחים . שתהיה תרומה ממשית..ולא רק לצאת נגד מעסקי העובדים הגדולים במשק.
    סגור
  • לא מדוייק!
    שרה 17/03/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי שלדעתי מבריחה מצביעים משם היא ציפיל"ה. גם אני חושבת ששלי שותקת כמו דג לגבי מגה והקיבוצים וזה מראה על צביעות. אישית לא אכפת לי אני מצביעה לימין!!!
    סגור
  • 52.
    לדעתי יחמוביץ מבריחה מצביעים ממפלגת העבודה ליאיר לפיד.
    אבי 16/03/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    4 10
    ואני אחד מהם. במקום לגדף ולקלל . תפעלי למען האזרחים . שתהיה תרומה ממשית..ולא רק לצאת נגד מעסקי העובדים הגדולים במשק.
    סגור
  • 51.
    זו הצעה נפלאה. ביום החג הזה יתרמו לשרי אריסון שקל אחד (ל"ת)
    Xantippe 16/03/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 50.
    שלי תזוזי קצת ימינה ותעופי למעלה (ל"ת)
    שמוליק 16/03/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 49.
    שרי אריסון
    יוסי 16/03/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני לא שמולני אבל כל מילה בסלע
    סגור
  • 48.
    בול
    יובל 16/03/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    5 4
    פשוט, מנוסח לעילא ומדוייק!
    סגור
  • 47.
    בתור ימני מובהק:
    חנמאל, בית אל 15/03/2016 22:47
    הגב לתגובה זו
    10 8
    יש לי בעיה, אני ממש מעריך את יחמוביץ, היא קונה אותי שוב ושוב בדברי חוכמה ובטוב טעם. הבעיה היחידיה שלעולם היא תרוץ ברשימה של עוכרי ישראל ושמולאניה כך שאף פעם לא אוכל להעניק לה את קולי. אשה מיוחדת משכמה ומעלה.
    סגור
  • אין לך מושג מחייך מהי משממעות האידיאולוגיה הימנית
    מורה לנבוך 17/03/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ...אינך ימני מובהק ולא נעליים...אתה סתם מבולבל.
    סגור
  • 46.
    שלי, תעשי משהו
    יעקביאן 15/03/2016 22:46
    הגב לתגובה זו
    9 4
    שלי היקרה, במקום לשפוך אין סוף מלים חלקן הגדול דמגוגיה לשמה, צעשי משהו מועיל, כמו למשל, לדאוג להביא משקיעים שיקימו כאן מפעלים, או אולי תקימי בעצמך עסק ובעזרתו תעסיקי עובדים ואז תהיה לך הזדמנות לתת את כל מה שאת משיאה בעצות ובבקורת האין סופית שלך. מה דעתך? קחי דוגמא מלובה אליאב, יוסי שריד ועוד רבים
    סגור
  • אתה מבקש ממנה לעשות משהו??
    אחד מהעם 18/03/2016 00:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד לא הבנת ששלי יחומוביץ היא בסך הכל עיתונאית עם אג'נדה קומוניסטית שהגיעה לכנסת במקרה. מה היא עשתה בכלל כל החיים שלה פרט לכתיבה בעיתון? היא היתה פעם בתפקיד ביצועי?
    סגור
  • 45.
    אנשים מהמחנה שלה
    היא מבריחה 15/03/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    14 4
    היא נכס לליכוד לא מתעסקת עם וועד חברת החשמל למה מפחדתתתת חיי. מושחתת
    סגור
  • 44.
    רק שלי אומרת מה שכולם חושבים (ל"ת)
    אמיר 15/03/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • זו סיסמה שחוקה שאפשר להגיד אותה על כל דבר (ל"ת)
    מיכאל ב 18/03/2016 07:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    שילמדו מרכניץ המיליארדר
    דוד 15/03/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    רכניץ מארה"ב נתן 50$ ל400 חיילי מארינס שראה אותם בשדה התעופה אוכלים מנות קרב. הוא פילנטרופ אמיתי. תורם לעוד מקומות ולא שומר את כל הכסף לעצמו. יש עוד כמוהו בארה"ב. מאחד כמוהו הייתי מוכן לשמוע על יוזמות כאלו. אולי אריסון עוזרת לאירגונים אבל הג'סטה האמיתית שלה זה יום אחד בשנה אריסון עושה מעשה טוב למען הציבור ומקפיאה עיכולים של לקוחות קשיי יום וכדומה. היא לא מבינה מה זה כשהאשה לא עובדת או כשיש בעל נכה מהצבא וכולי. שתעזור לכולם על חשבון הכיס הפרטי שלה. ובמיליונים!!!
    סגור
  • 42.
    למה שהבנק יתן לך ריבית על הכסף?
    שלי דמגוגית 15/03/2016 15:21
    הגב לתגובה זו
    10 10
    תבואי בטענות לבנק ישראל הוא קובע ולא שרי אריסון. בכל העולם אין ריבית רק אצלי פחממוביץ יש ריבית נראה לי שזה יום המעשים הרעים של שלי . תעופי לנו כבר מהחיים
    סגור
  • 41.
    לחמורוביץ תגובה : הטייקונים יושבים בראשי הוועדים נקודה
    משה ראשל"צ 15/03/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אני שמח שהטפשה הזאת שולחת פוסטים ברמה של קומוניסטית ככה המפלגה האבודה שלה תלך ותצטמצם עד אפס תמשיכי גברת בולשביקית בשטויות שלך
    סגור
  • 40.
    חיפה
    שלמה 15/03/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עמלת משחכה מזומנים מהחשבון שלי 80 שח כי הפקיד ספר את הכסף במכונה 3 דקות מעשים טובים עליק בנקים זה הסרטן של המדינה רוצים לתת הלוואות בכל עמלות משוגעות בנק שווה למחלת סרטן חסוכת מרפה שלי תמישיכי להכנס בבני עולה הבנקים בנק ישראל והאוצר שמשתפיפ פעולה
    סגור
  • 39.
    כמה לקקנים של שרי מגיבים פה
    אחד 15/03/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    21 8
    או בשמם המקצועי, טוקבקיסטים בתשלום.
    סגור
  • ומה עם הלקקנים של שלי? (ל"ת)
    מיכאל ב 18/03/2016 07:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמה כסף אתה מקבל???פפפחחחח (ל"ת)
    משה ראשל"צ 15/03/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • 38.
    את החברים שלה לשבח אותה ולהלל את הבולשביקית
    תכף שלי תשלח 15/03/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    15 6
    ויש לה עוד טענות נגד שרי שתורמת או כל טייקון שתורם לא נחשב בעיניה. מעניין שהיא לא נטפלת ללבייב שלא תרם שקל מכיסו אף פעם . כששלי מגייסת המונים לחבל בכלכלה זה בסדר צריך לחוקק חוק שאסור לעיתונאים להיבחר לכנסת מנצלים את הקשרים לפזר רעל
    סגור
  • 37.
    שלי , מילים כדורבנות,כל מילה חקוקה בסלע
    אחד העם 15/03/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    14 13
    שלי כל הכבוד לך על אומץ הלב והיושרה . אם אריסון רוצה במעשים טובים ........מי מפריע לה, יש לה כל כך הרבה אמצעים שתכניס יד לכיס שהתנפח מכספנו ותחזיר לנו רק מעט ממנו, למשפחות קשות יום, יניות שבקוש יש להם לחם לאכול שרי, לו רק תרצי ..........תרצי באמת ולא יחסי ציבור מזכיר לכם את העוף בשקל של רמי לוי ?!?!?!?
    סגור
  • 36.
    תפנים, שלי רוזנטל , טרכטנברג ושפיר הורסים לך את המפלגה
    להרצוג 15/03/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    16 11
    לא מצביעים עד שהם עפים. וגם שמולי מיותר לחלוטין
    סגור
  • הרצוג הוא המיותר (ל"ת)
    שמוליק 16/03/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 35.
    וכל מלה היא אמת הכתובה כבחרט ברזל מלובן של הנבואה (ל"ת)
    ייאי 15/03/2016 13:13
    הגב לתגובה זו
    7 11
    סגור
  • 34.
    אני בעד דברי יחמוביץ אך אני סבור שח"כ צריכים לנהל את המ
    שי 15/03/2016 13:08
    הגב לתגובה זו
    6 4
    המדינה מהכנסת ולא רק לצווח בראש חוצות. תנהלו! תחוקקו חוקים! תשנו עמלות בחוק! תורידו משכורות עתק בחוק! בשביל זה בחרנו אותכם!
    סגור
  • 33.
    שרי אריסון - כתבתי לך הצעה מעניינת
    רחל 15/03/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    13 4
    שרי גם אני מוכנה לעשות לך נעים בגב רק ב 30 ₪ לשעה, טיפה יותר ממה שאת משלמת לי (25 ₪ לשעה) כעובדת ניקיון בסניף הפועלים רח' חיים עוזר 22 בפ"ת. מה דעתך?
    סגור
  • 32.
    גם את עושה יחסי ציבור
    שמעון 15/03/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    5 4
    לשלי יחימוביץ יש את כל הזמן בעולם להילחם על הטענה הצודקת להורדת ריבית החובה והעלאת ריבית הזכות או במילים אחרות לשמור על יחס הוגן בין שניהם ובין ריבית בנק ישראל (כמו שעושים עם שכר הדירקטורים והמנכ"לים). אין לזה שום קשר ל"יום המעשים הטובים" של שרי יהיו אשר יהיו.
    סגור
  • 31.
    חוסר פרגון
    ישראלי שפוי 15/03/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    6 10
    אני חצוי בדעתי על שלי יחימוביץ. מצד אחד, אישה ישרה , פעילה למען הציבור ומצד שני, שכחה שחלף זמנה של השיטה הקומוניסטית. שרי אריסון לא גנבה את כספה. נכון שהיא עשירה, אך היא מרבה לתרום למען הציבור. ללא ציבור המשקיעים שמעסיק ומפרנס מאות אלפים בישראל, היינו נראים היום כמו ונצואלה או קובה
    סגור
  • 30.
    כל חבר כנסת צריך לדחוף את החיה האהובה עליו
    הדולפין שבתוכי 15/03/2016 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הדולפין שבתוכי, החתול שבתוכי, הכלב שבתוכי, וכך הלאה.... עד שכל החברה תיהפך לחיות מושלמות .
    סגור
  • 29.
    אוסף של כלומניקים שעלו לגדולה . חייבים להראות שהם
    מפלגת כולנו 15/03/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    9 2
    שווים את המשכורת שלהם. מפלגת כולנו היא בזיון לצבור, הגז של כולנו, האשלג של כולנו, הקרקעות של כולנו והמפלגה לא של כולנו. לגבי כחלון אמיר חצרוני אמר עליו דברים נכונים
    סגור
  • 28.
    לנוצרים יש יום הודיה והם מודים על הכל
    לסגנית האלוהים שלי 15/03/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    11 3
    מה רק יום מעשים טובים? באמת קשה לך נפשית ביום כזה כי אצלך כל יום זה יום מעשים רעים. כל בוקר את קמה ושואלת למי אני יכולה להיטפל היום? למי אני יכולה למרר את החיים? איזה בג"ץ להגיש, איזה הפגנה לעודד. תשעה קבין של רשעות ירדו לעולם ויחימוביץ לקחה עשרה.
    סגור
  • 27.
    השיטה שלו לתחרות היא לפזר כספי האוצר
    כחלון 15/03/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    4 4
    הוא מסבסד על חשבון הצבור. כלומר לוקח מצד אחד ונותן בצד שני והצבור נשאר חייב. כחלון, לפיד, שלי , רוזנטל, סתיו שפיר מזיקים לצבור . חבל שאי אפשר לייבא חברי כנסת נורמליים וגם לצמצם נזקים במקום 120 מופרעים מספיק רק 60 וגם זה יותר מידי.
    סגור
  • 26.
    שרי אריסון, יש מצב את לוקחת לך מנקה למשרד? (ל"ת)
    שלי תתאים לך. 15/03/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 25.
    חח יחימוביץ שני אג'נדה אולי תתחילי להתעסק עם הועד
    דן 15/03/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    11 3
    של חברת החשמל ותזיזי שם משהו?
    סגור
  • 24.
    יחימוביץ, את בהמה ממורמרת . תצאו לנו מהחיים (ל"ת)
    פיני 15/03/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    11 15
    סגור
  • 23.
    גם אויל יחריש כחכם יחשב
    מיכאל 15/03/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    10 7
    ככל שהיא מדברת יותר אני מתרחק מהמפלגה בה היא חברה. אך בימינו ע"מ להיות נוכחת חייבים להגיד דברים הזויים ומרגיזים-דוגמת מירי רגב. מציע שיקימו מפלגה ביחד-בושה
    סגור
  • 22.
    הפוסל במומו פוסל!! (ל"ת)
    Z 15/03/2016 12:06
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 21.
    שלי, התפנה מקום אצל הפסיכיאטר של האח הגדול. (ל"ת)
    להזמין לך תור? 15/03/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 20.
    שלי מקומך ברשות הפלשתינית (ל"ת)
    שם אין טייקונים 15/03/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 19.
    כל מילה בסלע
    boz 15/03/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    10 10
    שלי צודקת ב 100% אבל אנחנו עם של פראיירים שקוראים לאצטדיון הלאומי סמי עופר ומשתתפים ביום המעשים הטובים של אשה שהיא חלק מהשיטה של לדפוק את האזרח.
    סגור
  • סמי עופר
    שמואל 15/03/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סמי עופר תרם את הקמתו וכך יקרא על שמו. תתרום גם אתה למשהו שתקים והוא יקרא על שמך. מה לא ברור ומובן פה?
    סגור
  • תרם את תרומתו לתחלואה בחיפה
    boz 16/03/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מה התרומה שלו? לקנות את כיל בשקל וחצי ולשתמש במשאבי המדינה של הציבור כדי להתעשר?
    סגור
  • 18.
    שלי - הסיבה העיקרית להתפרקות המחנ"צ (ל"ת)
    בוז'י אכלת אותה 15/03/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    13 5
    סגור
  • 17.
    בלתי נסבלת היחימןביץ' הזאת .
    זובי 15/03/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    10 6
    האם זה בגלל החומצה שהיא שותה כל בוקר ?
    סגור
  • 16.
    כבוד לשלי
    יוסי 15/03/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    11 8
    צודקת בכל מילה. כל הכבוד לאומץ לעמוד מול טייקונים. רוב העם ניצב מאחורי דברייך.
    סגור
  • 15.
    תפתחי גם בנק הנה כחלון עוזר לך לפתוח חברת אשראי
    לשלי הקנאית 15/03/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    10 2
    תפתחי בהתנדבות בלי עמלות כי את אוהבת את הצבור נורא
    סגור
  • 14.
    שלי, עכשיו ברור למה אין לך אף גבר (ל"ת)
    במקל לא הייתי נוגע 15/03/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 13.
    תעשי לצבור מעשה טוב וצאי לנו מהחיים (ל"ת)
    לשלי 15/03/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • 12.
    סוחר בורסה - בחודש שעבר הרווחתי 65 אלף ש"ח (ל"ת)
    יש לך מה לומר? 15/03/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 11.
    בנגוד לשלי יחימוביץ שרי עושה משהו . היא אמנם עשירה
    אזרחים מוכים 15/03/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    10 9
    אבל לפחות מעסיקה עובדים ותורמת כספים. גם אם זה לא נראה לחימוביץ שזה בסדר. ומה עשתה יחימוביץ חוץ מלקשקש שום דבר חוץ מלהסית נגד הטייקונים (שכבר אינם) שום דבר. לקחת משכורות עתק היא יודעת היא לא ויתרה על תוספת להכנסה שלה . ומה אמרה הנסיכה לשובתים בכיל? חוץ מלעודד אותם לצאת להפגנה בתקווה שמפלגתה תזכה בשלטון ועשתה במפגינים שימוש ציני היא אמרה להם "אנחנו אתכם" היא לא תרמה שקל לטובת המפוטרים שדרך אגב פוטרו גם בגללה היא ורוזנטל עשו קריירה פוליטית על גב כיל. האוירה הצבורית שהיא יצרה רק גרמה נזקים כי לפיד הפופוליסט לא מכר את כיל את הנזקים שהם עשו לצבור היא לא יודעת לכמת. אולי זליכה יעזור לה לעשות חשבון כמה המדינה והמשקיעים והעובדים הפסידו . היא הבריחה את כולם. אבל לא יצרה אף מקום עבודה אחד לטובת הצבור. לא תרמה שקל. לא עשתה אף מעשה טוב הרצוג צריך להתעורר ולהעיף אותה ואת חבריה הבולשביקים מהמפלגה כי היא מבריחה את כולם. שלי גם תומכת בביבי מעולם לא יצאה נגדו. מעולם לא אמרה מילה על בועת הנדלן לא יצאה נגד הנגידה עם העלאת גיל הפרישה . שלי היא רשעות מהלכת ונזק לציבור.
    סגור
  • 10.
    שלי די, יום האישה עבר (ל"ת)
    חייבת חבר להרגעה 15/03/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 9.
    שלי, עשית תיאום מס?
    עבודה נוספת 15/03/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    12 3
    כי אינך חברת כנסת לשמו נבחרת. מלבד לכתוב פוסטים מנאצים נגד אנשים מצליחים, אינך פועלת לטובת הציבור.
    סגור
  • 8.
    היי שלי, יש מצב שאת מתאשפזת ? (ל"ת)
    פשוט חולה בראש 15/03/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 7.
    תנתק
    שרי אריסון 15/03/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    4 1
    את הלשון שלך מהתחת שלי. קצת מפריע
    סגור
  • 6.
    משום מה מזכירה לי את אור מהפח הגדול שתי שמאלניות צבועות (ל"ת)
    על משקל שי חי = ביבי 15/03/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 5.
    שלי לא נמאס לך עם הרשעות שלך? את חייבת גבר את מאבדת
    אבי 15/03/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    11 10
    את זה
    סגור
  • 4.
    תמצאי לך חיים
    שגיא 15/03/2016 11:24
    הגב לתגובה זו
    11 9
    מה את אשה רעה רוצה משרי כבר עשור שלם יש לך רק דברי שטנה עליה -לכי תמצאי חיים המתווה על הגז עומד להגמר -אז את מחפשת פרובוקציה חדשה -אשה רעה
    סגור
  • 3.
    שלי מקנאה בשרי
    רונן 15/03/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    8 12
    שלי בחיים לא חלמה על משכורת כמו בכנסת, ובכל זאת מקבלת אותה. היא באיצטלה של מגינת הציבור, אבל מעולם לא עשתה(לא דיברה) משהו אמיתי. שרי מזיזה עניינים כמו אבא שלה, וגם אוהבת לעשות סקס בריא, וגם סקסית...
    סגור
  • בוק אטומי (ל"ת)
    שרי אריסון 15/03/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    לא יאמן כמה מירמור מאשה אחת,מרחם עליה (ל"ת)
    טלי 15/03/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    10 12
    סגור
  • 1.
    אשה מטומטמת זאת מהמחנה