08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

שלי יחימוביץ' נכנסת חזיתית ביום המעשים הטובים - הנה הסיפור

שלי יחימוביץ' נגד שרי אריסון: טוענת שיום המעשים הטובים שהיא מקדמת הוא תעלול יחצ"ני ותו לא. מה אתם חושבים?
 |  83
שלי נגד שרי
Share
היום הוא 'יום המעשים הטובים', אותו הגתה ויזמה בעלת השליטה בבנק הפועלים שרי אריסון, והשנה זה יום ההולדת העשירי של ה"חג". זמן טוב כנראה בשביל ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) להיכנס חזיתית בשרי וביום הזה בפוסט שהעלתה בעמוד הפייסבוק שלה - מ"ראוותני ותפל" ועד "קשקוש יחצ"ני". כנראה שהטריגר לזעם של שלי היה הצעתה של ח"כ מרב בן ארי מ"כולנו", לפיה גם חברי הכנסת יצטרפו לפעילויות ההתנדבות ביום המעשה הטובים. 

אריסון יזמה את קיומו של יום המעשים הטובים אי אז ב-2007, כשהמטרה שלו הייתה בעיקר לספק מגוון פעילויות של עשיית טוב למען הזולת והסביבה. יחימוביץ' מלינה בעמוד הפייסבוק שלה על כך שאריסון מטיפה לציבור במסווה ניו-אייג'י, כשבפועל היא זו שלקחה לכיס דיבידנד של 114 מיליון שקל בעוד שאנחנו מקבלים אפס ריבית על הכסף בחשבון הבנק, ומשלמים ממש, ממש לא מעט עמלות וריביות על אוברדרפט.

וכך כותבת יחימוביץ': "האמת צריכה להיאמר: ככל שאתם בצרות גדולות יותר, כך שרי אריסון מתעשרת יותר. בקיצור, אתם האריסים של בעלת האחוזה, משלמים לה מעשר כל ימות השנה, ופעם בשנה בעלת האחוזה עושה בשבילכם מסיבת הוקרה גדולה. לעצמה". 

הפוסט הפך לויראלי וצבר תוך שעה יותר מ-3,000 לייקים ומאות שיתופים, וכן לא מעט תגובות שמציעות לעשות מעשה טוב ספציפי היום: לעזוב את בנק הפועלים. ההמלצה של יחימוביץ' לעומת זאת, היא: "אני רוצה להמליץ לשרי אריסון ולבנק שבשליטתה על מעשה טוב, ביום המעשים הטובים: להפחית טיפה את העמלות, ולהתחיל לשלם לנו ריבית על הפקדונות. ככה בקטנה".

ההצעה של ח"כ מרב בן ארי מ"כולנו"

כאן עוברת יחימוביץ' לדבר שמרגיז אותה באופן ספציפי השנה בחג הזה. "פעם היא הצליחה להחדיר לחמישה בתי ספר ממלכתיים את התוכנית "הדולפין שבתוכי" (אמיתי), בפעם אחרת היא מיסדה יום משותף עם רשת ב' של קול ישראל, והשנה שדרוג: יום המעשים הטובים בכנסת, לא פחות ולא יותר. הכנסת, כן הכנסת, אימצה את הקשקוש היחצ"ני הזה אל חיקה. חשבתי לתומי שחברי הכנסת מקבלים משכורת בשביל לעשות, כל השנה, מעשים טובים וצודקים למען הציבור ששלח אותם. כעת נודע לי שאני זקוקה לשם כך להנחייתה הרוחנית של אריסון".

יחימוביץ' ציינה שההצעה לקיים את "יום שרי אריסון" גם בכנסת הגיעה מח"כ מרב בן ארי (כולנו), ואף ציינה שהובכה מפנייתה לח"כים: "חשוב שמנהיגי הציבור יתנו דוגמא אישית ביום זה לכל עם ישראל". לכך הגיבה יחימוביץ': "אכן חשוב מאוד. אבל הפוך, גוטה, הפוך. לא להחדיר את היחצ"נות הבוטה של בעלת הון אל לב בית המחוקקים שהוא של הציבור כולו, כן לשרת את בני האדם הרגילים".

את מיטב העוקצנות שמרה יחימוביץ' לסוף הפוסט, שם בשתי שורות קצרות תיארה את הצביעות הגדולה שסובבת סביב היום הזה, כשביקרה את משה כחלון, שר האוצר, על כך שבחר לשתף פעולה: "את ידידי שר האוצר משה כחלון, יו"ר כולנו, אני רוצה לשאול: איך אפשר ביד אחת לטעון שנלחמים במונופול הבנקים, וביד השניה לעשות נעים בגב לבעלת השליטה בגדול שבהם?".

הפוסט המלא:
 

הי זאת שלי, חג שמח! לא מצאתם על לוח השנה שום יום חג? עניין שולי. המיליארדרית שרי אריסון החליטה על חג, ויהי חג. "יום ה...


Posted by ‎שלי יחימוביץ‎ on Monday, March 14, 2016
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

83 תגובות ב-71 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
71 eby 24/03/2016 14:40 משלי תבוא הישועה למפלגת העבודה. (ל"ת)
70 מעוצבן לאללה 22/03/2016 23:28 שלי יחי-מוביץ ,את בשבילי
אחלה אשה נועלת תמיד מגפיים עם דורבנות ולא סתם גם מרביצה באמא של כל הסהרוריים האלה שלא יודעים להשתמש בעמוד שידרה שלהם יישר כוח גב יחי-מוביץ
69 Gershon 20/03/2016 11:00 שלי יחימוביץ' - כלומניקית משוכללת ... (ל"ת)
68 רון 20/03/2016 07:31 אין חדש - שלי קומוניסטית ממורמרת .
מה כואב לה ?!
מעוצבן לאללה 22/03/2016 23:29 אם ככה נראית קומוניסטית אני אני רוצה גם... (ל"ת)
67 היי טק 18/03/2016 21:53 ריבית בנק ישראל 0.1% , ריבית על משיכת יתר 10%
ריבית בנק ישראל 0.1% , ריבית על משיכת יתר 10% למה ? ככה, כי אפשר.
66 אבי 18/03/2016 19:12 כשאני מפקיד כסף בכספומט גובים ממני עמלה. שרי הארורה הזו
לא מדובשך ולא מעוקצץ אישה ארורה.
65 נועם 18/03/2016 08:24 פוסט מטומטם של שלי. אכזבה אותי
אין לך משהוא יותר טוב להלחם עליו
64 איתי 17/03/2016 15:48 פולניה ממורמרת בגיל מוקדם
נו באמת , אפשר לחשוב שכל מה שאמרת על שרי היא יכולה לעשות ובלי לחלק יום כיף, או יום חג או תרומות ?? היא יכולה , כי גם הבנקים האחרים עושים אותו דבר במשק התחרותי והקפיטלסטי שלנו רק שהיא בניגוד לאחרים גם רוצה להרגיש טוב עם תרומות או יום חג או השפעות קטנות ומעשים טובים , למה שיפריע אם אין חולק שזה מעשה טוב והאחרים יגנבו ואפילו לא ירגישו שיש לנקות את המצפון ,
63 שלי 17/03/2016 14:43 במה שקשור לקיבוצים-שותקת.... (ל"ת)
62 דב 17/03/2016 13:40 שלי, אין כמוך !הייתי שמח לסייע לך! (ל"ת)
61 רני 17/03/2016 11:42 עם כל אי אהדתי ליחימוביץ', הפעם היא צודקת מאד
החזירות של ראשי מערכת הבנקאות, הביטוח וחברות ציבוריות נוספות עושה שם רע לקפיטליזם. בין קומוניזם לבין משיכת סכומי עתק ללא כל הצדקה יש הרבה מקום לדברים אחרים והגיוניים.
60 עוז 17/03/2016 09:43 גם על מעשים טובים וכוונות טובות יש טונות של מקרטגים .? (ל"ת)
צביה 17/03/2016 11:09 העם היהודי הוא עם של קוטרים מאז יציאת מצרים (ל"ת)
59 מאיר 17/03/2016 09:03 שלי יחימוביץ- מאחרוני הקומוניסטים של פעם (ל"ת)
58 שלי שותקת 17/03/2016 09:02 בשחיתות של הקיבוצים בפרשת מגה
הופתעתי מאוד ששלי שהיא לטעמי פולטיקאית הרבה יותר רצינית מחזן ושפיר מילאה פיה מיים בפרשת מגה והקיבוצים.אני מכירה הרבה מאוד עובדים במגה שעדיין לא חזר לעצמם.עצוב.חבל מאוד שהפולטיקה כ"כ הדרדרה.מתגעגעת לתקופה של רבין ושמיר....
57 יוסי 17/03/2016 08:10 שרי אריסון
הביקורת של שלי יחימוביץ היא ביקורת בונה שרי אריסון לא מתמודדת מולה בבחירות נכון עמלות הבנק גבוהות ואני בצד הימני
56 רוני 16/03/2016 21:04 שלי יחימוביץ היא פופוליסטית שהרסה את מפלגת האבודה
אפילו יאיר לפיד מקבל היום מכל הסקרים יותר מהמפלגה האבודה הזאת . הקומוניסטית שלי יחימוביץ מבריחה את הקהל הכי טוב שהיה למפלגת העבודה .
55 זיוית 16/03/2016 18:38 יחימוביץ, הפוליטיקאים והמנהיגה המשפיעה ביותר
יחימוביץ, הפוליטיקאים והמנהיגה המשפיעה ביותר. מציעה לשבט עוד 119 כמוך!
54 מייק 16/03/2016 18:19 יחימוביץ מגיבה מתוך קנאה ,תסכול ובנימה מופקרת
כאשר יצר הרע משתלט עליה היא מאבדת לכאורה כל רסן וצלם אנוש ,מתנהלת כשלוחת מעצורים שאין לה אלוהים .
53 אבי 16/03/2016 13:57 לדעתי יחמוביץ מבריחה מצביעים ממפלגת העבודה ליאיר לפיד.
ואני אחד מהם. במקום לגדף ולקלל . תפעלי למען האזרחים . שתהיה תרומה ממשית..ולא רק לצאת נגד מעסקי העובדים הגדולים במשק.
שרה 17/03/2016 12:25 לא מדוייק!
מי שלדעתי מבריחה מצביעים משם היא ציפיל"ה. גם אני חושבת ששלי שותקת כמו דג לגבי מגה והקיבוצים וזה מראה על צביעות. אישית לא אכפת לי אני מצביעה לימין!!!
52 אבי 16/03/2016 13:51 לדעתי יחמוביץ מבריחה מצביעים ממפלגת העבודה ליאיר לפיד.
ואני אחד מהם. במקום לגדף ולקלל . תפעלי למען האזרחים . שתהיה תרומה ממשית..ולא רק לצאת נגד מעסקי העובדים הגדולים במשק.
51 Xantippe 16/03/2016 10:05 זו הצעה נפלאה. ביום החג הזה יתרמו לשרי אריסון שקל אחד (ל"ת)
50 שמוליק 16/03/2016 09:57 שלי תזוזי קצת ימינה ותעופי למעלה (ל"ת)
49 יוסי 16/03/2016 09:40 שרי אריסון
אני לא שמולני אבל כל מילה בסלע
48 יובל 16/03/2016 09:06 בול
פשוט, מנוסח לעילא ומדוייק!
47 חנמאל, בית אל 15/03/2016 22:47 בתור ימני מובהק:
יש לי בעיה, אני ממש מעריך את יחמוביץ, היא קונה אותי שוב ושוב בדברי חוכמה ובטוב טעם. הבעיה היחידיה שלעולם היא תרוץ ברשימה של עוכרי ישראל ושמולאניה כך שאף פעם לא אוכל להעניק לה את קולי. אשה מיוחדת משכמה ומעלה.
מורה לנבוך 17/03/2016 10:00 אין לך מושג מחייך מהי משממעות האידיאולוגיה הימנית
...אינך ימני מובהק ולא נעליים...אתה סתם מבולבל.
46 יעקביאן 15/03/2016 22:46 שלי, תעשי משהו
שלי היקרה, במקום לשפוך אין סוף מלים חלקן הגדול דמגוגיה לשמה, צעשי משהו מועיל, כמו למשל, לדאוג להביא משקיעים שיקימו כאן מפעלים, או אולי תקימי בעצמך עסק ובעזרתו תעסיקי עובדים ואז תהיה לך הזדמנות לתת את כל מה שאת משיאה בעצות ובבקורת האין סופית שלך. מה דעתך? קחי דוגמא מלובה אליאב, יוסי שריד ועוד רבים
אחד מהעם 18/03/2016 00:41 אתה מבקש ממנה לעשות משהו??
עוד לא הבנת ששלי יחומוביץ היא בסך הכל עיתונאית עם אג'נדה קומוניסטית שהגיעה לכנסת במקרה. מה היא עשתה בכלל כל החיים שלה פרט לכתיבה בעיתון? היא היתה פעם בתפקיד ביצועי?
45 היא מבריחה 15/03/2016 19:01 אנשים מהמחנה שלה
היא נכס לליכוד לא מתעסקת עם וועד חברת החשמל למה מפחדתתתת חיי. מושחתת
44 אמיר 15/03/2016 17:21 רק שלי אומרת מה שכולם חושבים (ל"ת)
מיכאל ב 18/03/2016 07:25 זו סיסמה שחוקה שאפשר להגיד אותה על כל דבר (ל"ת)
43 דוד 15/03/2016 16:00 שילמדו מרכניץ המיליארדר
רכניץ מארה"ב נתן 50$ ל400 חיילי מארינס שראה אותם בשדה התעופה אוכלים מנות קרב. הוא פילנטרופ אמיתי. תורם לעוד מקומות ולא שומר את כל הכסף לעצמו. יש עוד כמוהו בארה"ב. מאחד כמוהו הייתי מוכן לשמוע על יוזמות כאלו. אולי אריסון עוזרת לאירגונים אבל הג'סטה האמיתית שלה זה יום אחד בשנה אריסון עושה מעשה טוב למען הציבור ומקפיאה עיכולים של לקוחות קשיי יום וכדומה. היא לא מבינה מה זה כשהאשה לא עובדת או כשיש בעל נכה מהצבא וכולי. שתעזור לכולם על חשבון הכיס הפרטי שלה. ובמיליונים!!!
42 שלי דמגוגית 15/03/2016 15:21 למה שהבנק יתן לך ריבית על הכסף?
תבואי בטענות לבנק ישראל הוא קובע ולא שרי אריסון. בכל העולם אין ריבית רק אצלי פחממוביץ יש ריבית נראה לי שזה יום המעשים הרעים של שלי . תעופי לנו כבר מהחיים
41 משה ראשל"צ 15/03/2016 14:26 לחמורוביץ תגובה : הטייקונים יושבים בראשי הוועדים נקודה
אני שמח שהטפשה הזאת שולחת פוסטים ברמה של קומוניסטית ככה המפלגה האבודה שלה תלך ותצטמצם עד אפס תמשיכי גברת בולשביקית בשטויות שלך
40 שלמה 15/03/2016 14:17 חיפה
עמלת משחכה מזומנים מהחשבון שלי 80 שח כי הפקיד ספר את הכסף במכונה 3 דקות מעשים טובים עליק בנקים זה הסרטן של המדינה רוצים לתת הלוואות בכל עמלות משוגעות בנק שווה למחלת סרטן חסוכת מרפה שלי תמישיכי להכנס בבני עולה הבנקים בנק ישראל והאוצר שמשתפיפ פעולה
39 אחד 15/03/2016 13:55 כמה לקקנים של שרי מגיבים פה
או בשמם המקצועי, טוקבקיסטים בתשלום.
מיכאל ב 18/03/2016 07:27 ומה עם הלקקנים של שלי? (ל"ת)
משה ראשל"צ 15/03/2016 14:26 כמה כסף אתה מקבל???פפפחחחח (ל"ת)
38 תכף שלי תשלח 15/03/2016 13:27 את החברים שלה לשבח אותה ולהלל את הבולשביקית
ויש לה עוד טענות נגד שרי שתורמת או כל טייקון שתורם לא נחשב בעיניה. מעניין שהיא לא נטפלת ללבייב שלא תרם שקל מכיסו אף פעם . כששלי מגייסת המונים לחבל בכלכלה זה בסדר צריך לחוקק חוק שאסור לעיתונאים להיבחר לכנסת מנצלים את הקשרים לפזר רעל
37 אחד העם 15/03/2016 13:24 שלי , מילים כדורבנות,כל מילה חקוקה בסלע
שלי כל הכבוד לך על אומץ הלב והיושרה . אם אריסון רוצה במעשים טובים ........מי מפריע לה, יש לה כל כך הרבה אמצעים שתכניס יד לכיס שהתנפח מכספנו ותחזיר לנו רק מעט ממנו, למשפחות קשות יום, יניות שבקוש יש להם לחם לאכול שרי, לו רק תרצי ..........תרצי באמת ולא יחסי ציבור מזכיר לכם את העוף בשקל של רמי לוי ?!?!?!?
36 להרצוג 15/03/2016 13:22 תפנים, שלי רוזנטל , טרכטנברג ושפיר הורסים לך את המפלגה
לא מצביעים עד שהם עפים. וגם שמולי מיותר לחלוטין
שמוליק 16/03/2016 10:00 הרצוג הוא המיותר (ל"ת)
35 ייאי 15/03/2016 13:13 וכל מלה היא אמת הכתובה כבחרט ברזל מלובן של הנבואה (ל"ת)
34 שי 15/03/2016 13:08 אני בעד דברי יחמוביץ אך אני סבור שח"כ צריכים לנהל את המ
המדינה מהכנסת ולא רק לצווח בראש חוצות. תנהלו! תחוקקו חוקים! תשנו עמלות בחוק! תורידו משכורות עתק בחוק! בשביל זה בחרנו אותכם!
33 רחל 15/03/2016 12:43 שרי אריסון - כתבתי לך הצעה מעניינת
שרי גם אני מוכנה לעשות לך נעים בגב רק ב 30 ₪ לשעה, טיפה יותר ממה שאת משלמת לי (25 ₪ לשעה) כעובדת ניקיון בסניף הפועלים רח' חיים עוזר 22 בפ"ת. מה דעתך?
32 שמעון 15/03/2016 12:35 גם את עושה יחסי ציבור
לשלי יחימוביץ יש את כל הזמן בעולם להילחם על הטענה הצודקת להורדת ריבית החובה והעלאת ריבית הזכות או במילים אחרות לשמור על יחס הוגן בין שניהם ובין ריבית בנק ישראל (כמו שעושים עם שכר הדירקטורים והמנכ"לים). אין לזה שום קשר ל"יום המעשים הטובים" של שרי יהיו אשר יהיו.
31 ישראלי שפוי 15/03/2016 12:33 חוסר פרגון
אני חצוי בדעתי על שלי יחימוביץ. מצד אחד, אישה ישרה , פעילה למען הציבור ומצד שני, שכחה שחלף זמנה של השיטה הקומוניסטית. שרי אריסון לא גנבה את כספה. נכון שהיא עשירה, אך היא מרבה לתרום למען הציבור. ללא ציבור המשקיעים שמעסיק ומפרנס מאות אלפים בישראל, היינו נראים היום כמו ונצואלה או קובה
30 הדולפין שבתוכי 15/03/2016 12:25 כל חבר כנסת צריך לדחוף את החיה האהובה עליו
הדולפין שבתוכי, החתול שבתוכי, הכלב שבתוכי, וכך הלאה.... עד שכל החברה תיהפך לחיות מושלמות .
29 מפלגת כולנו 15/03/2016 12:23 אוסף של כלומניקים שעלו לגדולה . חייבים להראות שהם
שווים את המשכורת שלהם. מפלגת כולנו היא בזיון לצבור, הגז של כולנו, האשלג של כולנו, הקרקעות של כולנו והמפלגה לא של כולנו. לגבי כחלון אמיר חצרוני אמר עליו דברים נכונים
28 לסגנית האלוהים שלי 15/03/2016 12:20 לנוצרים יש יום הודיה והם מודים על הכל
מה רק יום מעשים טובים? באמת קשה לך נפשית ביום כזה כי אצלך כל יום זה יום מעשים רעים. כל בוקר את קמה ושואלת למי אני יכולה להיטפל היום? למי אני יכולה למרר את החיים? איזה בג"ץ להגיש, איזה הפגנה לעודד. תשעה קבין של רשעות ירדו לעולם ויחימוביץ לקחה עשרה.
27 כחלון 15/03/2016 12:18 השיטה שלו לתחרות היא לפזר כספי האוצר
הוא מסבסד על חשבון הצבור. כלומר לוקח מצד אחד ונותן בצד שני והצבור נשאר חייב. כחלון, לפיד, שלי , רוזנטל, סתיו שפיר מזיקים לצבור . חבל שאי אפשר לייבא חברי כנסת נורמליים וגם לצמצם נזקים במקום 120 מופרעים מספיק רק 60 וגם זה יותר מידי.
26 שלי תתאים לך. 15/03/2016 12:16 שרי אריסון, יש מצב את לוקחת לך מנקה למשרד? (ל"ת)
25 דן 15/03/2016 12:15 חח יחימוביץ שני אג'נדה אולי תתחילי להתעסק עם הועד
של חברת החשמל ותזיזי שם משהו?
24 פיני 15/03/2016 12:11 יחימוביץ, את בהמה ממורמרת . תצאו לנו מהחיים (ל"ת)
23 מיכאל 15/03/2016 12:06 גם אויל יחריש כחכם יחשב
ככל שהיא מדברת יותר אני מתרחק מהמפלגה בה היא חברה. אך בימינו ע"מ להיות נוכחת חייבים להגיד דברים הזויים ומרגיזים-דוגמת מירי רגב. מציע שיקימו מפלגה ביחד-בושה
22 Z 15/03/2016 12:06 הפוסל במומו פוסל!! (ל"ת)
21 להזמין לך תור? 15/03/2016 12:04 שלי, התפנה מקום אצל הפסיכיאטר של האח הגדול. (ל"ת)
20 שם אין טייקונים 15/03/2016 12:03 שלי מקומך ברשות הפלשתינית (ל"ת)
19 boz 15/03/2016 12:02 כל מילה בסלע
שלי צודקת ב 100% אבל אנחנו עם של פראיירים שקוראים לאצטדיון הלאומי סמי עופר ומשתתפים ביום המעשים הטובים של אשה שהיא חלק מהשיטה של לדפוק את האזרח.
שמואל 15/03/2016 14:50 סמי עופר
סמי עופר תרם את הקמתו וכך יקרא על שמו. תתרום גם אתה למשהו שתקים והוא יקרא על שמך. מה לא ברור ומובן פה?
boz 16/03/2016 08:27 תרם את תרומתו לתחלואה בחיפה
מה התרומה שלו? לקנות את כיל בשקל וחצי ולשתמש במשאבי המדינה של הציבור כדי להתעשר?
18 בוז'י אכלת אותה 15/03/2016 12:00 שלי - הסיבה העיקרית להתפרקות המחנ"צ (ל"ת)
17 זובי 15/03/2016 12:00 בלתי נסבלת היחימןביץ' הזאת .
האם זה בגלל החומצה שהיא שותה כל בוקר ?
16 יוסי 15/03/2016 11:58 כבוד לשלי
צודקת בכל מילה. כל הכבוד לאומץ לעמוד מול טייקונים. רוב העם ניצב מאחורי דברייך.
15 לשלי הקנאית 15/03/2016 11:53 תפתחי גם בנק הנה כחלון עוזר לך לפתוח חברת אשראי
תפתחי בהתנדבות בלי עמלות כי את אוהבת את הצבור נורא
14 במקל לא הייתי נוגע 15/03/2016 11:53 שלי, עכשיו ברור למה אין לך אף גבר (ל"ת)
13 לשלי 15/03/2016 11:49 תעשי לצבור מעשה טוב וצאי לנו מהחיים (ל"ת)
12 יש לך מה לומר? 15/03/2016 11:49 סוחר בורסה - בחודש שעבר הרווחתי 65 אלף ש"ח (ל"ת)
11 אזרחים מוכים 15/03/2016 11:48 בנגוד לשלי יחימוביץ שרי עושה משהו . היא אמנם עשירה
אבל לפחות מעסיקה עובדים ותורמת כספים. גם אם זה לא נראה לחימוביץ שזה בסדר. ומה עשתה יחימוביץ חוץ מלקשקש שום דבר חוץ מלהסית נגד הטייקונים (שכבר אינם) שום דבר. לקחת משכורות עתק היא יודעת היא לא ויתרה על תוספת להכנסה שלה . ומה אמרה הנסיכה לשובתים בכיל? חוץ מלעודד אותם לצאת להפגנה בתקווה שמפלגתה תזכה בשלטון ועשתה במפגינים שימוש ציני היא אמרה להם "אנחנו אתכם" היא לא תרמה שקל לטובת המפוטרים שדרך אגב פוטרו גם בגללה היא ורוזנטל עשו קריירה פוליטית על גב כיל. האוירה הצבורית שהיא יצרה רק גרמה נזקים כי לפיד הפופוליסט לא מכר את כיל את הנזקים שהם עשו לצבור היא לא יודעת לכמת. אולי זליכה יעזור לה לעשות חשבון כמה המדינה והמשקיעים והעובדים הפסידו . היא הבריחה את כולם. אבל לא יצרה אף מקום עבודה אחד לטובת הצבור. לא תרמה שקל. לא עשתה אף מעשה טוב הרצוג צריך להתעורר ולהעיף אותה ואת חבריה הבולשביקים מהמפלגה כי היא מבריחה את כולם. שלי גם תומכת בביבי מעולם לא יצאה נגדו. מעולם לא אמרה מילה על בועת הנדלן לא יצאה נגד הנגידה עם העלאת גיל הפרישה . שלי היא רשעות מהלכת ונזק לציבור.
10 חייבת חבר להרגעה 15/03/2016 11:48 שלי די, יום האישה עבר (ל"ת)
9 עבודה נוספת 15/03/2016 11:47 שלי, עשית תיאום מס?
כי אינך חברת כנסת לשמו נבחרת. מלבד לכתוב פוסטים מנאצים נגד אנשים מצליחים, אינך פועלת לטובת הציבור.
8 פשוט חולה בראש 15/03/2016 11:45 היי שלי, יש מצב שאת מתאשפזת ? (ל"ת)
7 שרי אריסון 15/03/2016 11:38 תנתק
את הלשון שלך מהתחת שלי. קצת מפריע
6 על משקל שי חי = ביבי 15/03/2016 11:34 משום מה מזכירה לי את אור מהפח הגדול שתי שמאלניות צבועות (ל"ת)
5 אבי 15/03/2016 11:24 שלי לא נמאס לך עם הרשעות שלך? את חייבת גבר את מאבדת
את זה
4 שגיא 15/03/2016 11:24 תמצאי לך חיים
מה את אשה רעה רוצה משרי כבר עשור שלם יש לך רק דברי שטנה עליה -לכי תמצאי חיים המתווה על הגז עומד להגמר -אז את מחפשת פרובוקציה חדשה -אשה רעה
3 רונן 15/03/2016 11:20 שלי מקנאה בשרי
שלי בחיים לא חלמה על משכורת כמו בכנסת, ובכל זאת מקבלת אותה. היא באיצטלה של מגינת הציבור, אבל מעולם לא עשתה(לא דיברה) משהו אמיתי. שרי מזיזה עניינים כמו אבא שלה, וגם אוהבת לעשות סקס בריא, וגם סקסית...
שרי אריסון 15/03/2016 11:40 בוק אטומי (ל"ת)
2 טלי 15/03/2016 11:20 לא יאמן כמה מירמור מאשה אחת,מרחם עליה (ל"ת)
1 שלי טיזי 15/03/2016 11:20 אשה מטומטמת זאת מהמחנה
החארטה מתנפלת על עשירים אשה רעה עיתונאית סוגג
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש