שכונת ענק בחיפה: גב-ים ואוסיף יקימו 1,063 יח"ד; דירת 4 חד' תמכר ב-950 א' ש'

במורדות המערביים של הכרמל יוקמו 18 מגדלי מגורים בני 9-22 קומות. ראש עיריית חיפה: "בשנת 2010 הצלחנו לאחר 15 שנה להפוך את מאזן ההגירה לחיובי"
 |  (14)
חיפה (קרדיט: הדמייה וויופוינט)
החברות גב-ים, מקבוצת נכסים ובנין IDB, וחברת אוסיף מקבוצת ישרס-רסקו הודיעו על השקת פרוייקט רמת הנשיא בחיפה. הפרוייקט משתרע על פני שטח של כ- 60 דונם, והוא ממוקם במורדות המערביים של הכרמל ויוקמו בו 18 מגדלי מגורים בני 9-22 קומות וסך הכל 1,063 יחידות דיור. בשלב הראשון ישווקו 280 דירות.

בין היתר בפרויקט יוצעו דירות 3 חדרים - כ- 93 מ"ר + מרפסת 12 מ"ר עבור החל מ- 785 אלף שקל, דירות 4 חדרים - כ- 110 מ"ר + מרפסת 14 מ"ר עבור החל החל מ - 950 אלף שקל ודירות 5 חדרים - כ- 128 מ"ר + מרפסת 15 מ"ר עבור החל מ- 1,020,000 שקל.

השכונה ממוקמת במורדות המערביים של הכרמל, מרחק הליכה לחוף הים ולטיילת הכט, ובסמוך לצירי תחבורה ראשיים, כגון כביש 2, כביש 4 ומנהרות הכרמל, בסמוך לתחנת הרכבת חוף הכרמל ולתחנה המרכזית של אגד.

יונה יהב, ראש עיריית חיפה אמר: "בשנת 2010 הצלחנו לאחר 15 שנה להפוך את המגמה ולהגיע למצב שמאזן ההגירה לעיר הוא חיובי, המטרה שלנו בקידום הפרוייקט היתה לתת מענה לצעירים בעיר ולהגדיל את כמות המשפחות הצעירות בעיר על ידי מתן אפשרות למגוון קהלי יעד לרכוש בה דירות. המטרה שלנו בקידום הפרוייקט היא להשאיר את הצעירים בעיר ולהגדיל את כמות התושבים בעיר והדרך היא על ידי מתן פתרונות דיור איכותיים".
תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    חומה
    זהבה 27/06/2011 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חומה למה? תושבי נווה דוד לא צריכים גטו.
    סגור
  • 9.
    עם נווה דוד גם חומה עם גדר תיל לא תעזור
    מכירים את נווה דוד 23/06/2011 22:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש בנווה דוד אנשים מקסימים אבל החלאות שיש שם הם מהגרועים ביותר תצטרכו גדר תיל עם שומרים אחרת יהיה קשה איתם
    סגור
  • 8.
    יאללה שיתחילו לבנות! אחל' ה מיקום. איך קונים? (ל"ת)
    אלי 12/03/2011 01:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סתם
    יעל 21/03/2011 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולה נווה דויד אלק מורדות הכרמל וגם יקר מאוד
    סגור
  • 7.
    מחכה
    אלמונית 09/03/2011 08:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכלס, מתי מתחילים לבנות ?
    סגור
  • 6.
    לא לא לא ניתן על גבינו לח...ן!!!
    חיפאית 08/03/2011 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אפשר לחשוב שיש כאן כזאת מצוקת דיור שצריך להרוס את מורדות הכרמל במגדלים. בושה וחרפה. די להרס הארץ!
    סגור
  • 5.
    יונה יהב ההגירה מחיפה נמשכת, 3000 עולים חדשים
    גיא 08/03/2011 08:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבאתם עולים חדשים אבל צעירים עדיין עוזבים. הבעיות נשארו כשהיו: העדר מגוון תעסוקתי, עזיבה של עסקים בגלל ארנונה גבוהה ועזיבה של חיפה ליוקנעם של חברות היי טק ובגלל ארנונה למגורים כדאיות רק למשקיעים בדיור זול בעיר
    סגור
  • 4.
    מה יישאר מהכרמל עם מגדלי 22 קומות?!
    יואש, חלם (חיפה) 07/03/2011 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכול בלי שכל נעשה כאן. עוד פרוור שינה מיותר ייבנה, ויקלקל לצמיתות את המקום.
    סגור
  • 3.
    מס' 1 אתה כנראה לא באמת חיפאי
    חיפאי אמיתי 07/03/2011 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר על שכונה חדשה מעל נווה דוד, במורדות רחוב דרך הים. איפה זה ואיפה טירה ?! זה גם מה שרואים בהדמיה. חיפאי אלק
    סגור
  • מס 3 ולמה אתה חושב שנווה דוד מציאה יותר טובה? (ל"ת)
    חיפאי אמיתי 07/03/2011 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה נסגר עם אנשים?
    חיפאי אמיתי 07/03/2011 19:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזה משפט הבעתי מחשבה שנווה דוד זו מציאה יותר טובה? או פחות טובה? יש בעיה בהבנת הנקרא? הערתי למס' 1 על טעות במיקום השכונה. לא הבעתי דעה או מחשבה על נווה דוד. מה נסגר פה עם אנשים? מתקשים בהבנת קטע כתוב קצר.
    סגור
  • 2.
    אם יונה יהב אכן אמר " כמות המשפחות" כפי שצוטט
    עולה חדש מחבש 07/03/2011 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכתבה, אז לחיפה יש ראש עירייה לא כל כך חכם. אנשים הם לא חפצים ולכן: מספר המשפחות, לא כמות. אתה הבנת את זה יונה?
    סגור
  • 1.
    מורדות מערביים אלק ,אולי התכוונתם טירה (ל"ת)
    חיפאי 07/03/2011 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מספר אחד אתה אידיוט...!!! יש טירה ויש
    בורר 07/03/2011 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טירת כרמל....שני מקומות שונים!!! תפתח מפה חפני שאתה מפזר פה את חוכמתך. מה שגם אתה לא קראת את הכותרת שאומרת בפירוש " שוכנת ענק בחיפה" בחיפה אתה מבין עכשיו טירת כרמל וחיפה זה שני עאים שונות.
    סגור