פרוייקט של ה-Mizbala נכנס למצגת הקריאייטיב השנתית של Google Labs
מצגת הקריאייטיב וחדשנות השנתית של Google Labs הופיעה לאחרונה וכללה בתוכה עבודה של סוכנות הקריאייטיב המקומית - Mizbala בראשותו של דורי בן ישראל. עוד ייצוג ישראלי במצגת הוא של אמן הפאנק קותימן - אופיר קותיאל. מצגת הקריאייטיב הורכבה על ידי תום אוגלו, מנהל הקריאייטיב של גוגל ו-YouTube אירופה.
כניסתה של סוכנות הקריאייטיב Mizbala למצגת מגיעה בזכות ה-TubePetitionשנהגתה על-ידה והיא למעשה עצומת היו טיוב הראשונה ברשת. המהלך נוצר עבור תאגיד המיחזור כמהלך תמיכה בועידת האקלים של האו"ם בקופנהגן.
העצומה, אשר מתבססת על טכנולוגיית ""Shared Annotations של יו טיוב, מאפשרת בקליק אחד לכל גולש אשר רשום לאתר, לחתום את שמו על גבי הסרטון ובכך לקחת חלק פעיל במהלך פיתוח המודעות אשר הושק על ידי Youtube וועידת האקלים תחת הקונספט Raise Your Voice. בעצומה צפו עד כה כ-300,000 גולשים וחתמו בה מאות מעשרות מדינות שונות. ב-2010, העצומה זכתה ב-Merit של תחרות ה-One Show, בפיינליסט בפסטיבל הפרסום בדרום קוריאה ובפיינליסט בתחרות ה-Webby וכן נבחרה על ידי ערוץ דיסקברי העולמי כאחד מעשרת המהלכים הקהילתיים של השנה.
יוזכר כי ה-Mizbala הופיעה גם בשנה בשנה שעברה במצגת באמצעות הפרויקט - 'המדחום האינטראקטיבי' שנעשה בשיתוף עם רועי כהן משלמור אבנון עמיחי, ואף זכה במקום הראשון בתחרות היאנג ליונס של פסטיבל קאן ואתר יו טיוב.
קותימן (אופיר קותיאל) נכנס למצגת בזכות היוזמה המוזיקלית שלו בשימוש קבצי וידאו שהעלו גולשים ליו-טיוב מרחבי העולם. קותימן אסף מקורות שונים של קטעי אודיו-וידאו, סימפל אותם וחיבר מחדש ובכך יצר יצירת פאנק-סול חדשה לגמרי שזכתה לעשרות אלפי כניסות ותשבוחות.
המצגת עצמה מכילה בתוכה את הרעינות הכי מיוחדים שנעשו בשנה החולפת ברשת והיא מחולקת לקטגוריות שונות, ביניהן: אודיו, וידאו, טכנולוגיית סטופ-מואשן, אנימציית גרפיטי, עבודות ויז'ואל, אמנות, פרסום ועוד.