שירלי בוגנים בקמפיין להלבשה תחתונה פמינה
חברת פמינה, המתמחה בהלבשה תחתונה, עולה בקמפיין פרסום חדש בהשקעה של כחצי מיליון דולר לקולקציית ההלבשה התחתונה לאביב-קיץ 2007. הדוגמנית שירלי בוגנים נבחרה זו הפעם השניה להוביל את הקמפיין ותקבל עבורו כ-60 אלף דולר.
הקמפיין, באמצעות פרסום גולן נהרדעא, כולל שילוט חוצות, עיתונות ארצית ומגזינית, קטלוג ושילוט בנקודות המכירה.
דרור בלומנשטוק, סמנכ"ל חברת פמינה: "שירלי בוגנים הינה הפרזנטורית האולטימטיבית לקמפיין החדש שלנו ולקולקציה החדשה המציעה הלבשה תחתונה איכותית ומגוונת הכוללת כ-50 דגמים שונים במחירים אטרקטיביים הנעים בין 129-179 שקל. "פמינה" פונה לנשים ישראליות בכל גיל ואנו מאמינים ששירלי מייצגת את היופי הישראלי האותנטי ומהווה את מודל הנשיות האולטימטיבי".
בשנה האחרונה השתתפה שירלי בתכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" והובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים נחשקים ביניהם ל-Bobby Brown Cosmetics, מותג האופנה Macy's , קמפיין טלוויזיה למותג הקוסמטיקה Clairol, מותג האיפור הצרפתי Yves Rocher, והקמפיין העולמי של Natural Sea Beauty, חטיבת מוצרי ים המלח של לוריאל.
לאחרונה, נכנסה "פמינה" לתחום המידות הגדולות בחזיות, בהשקעה של 2 מיליון שקל. מהלך הכניסה לתחום כולל תהליך פיתוח מורכב של גזרות, שיטת תפירה ייחודית ושיווק לכ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ. עם כניסתה לתחום המידות הגדולות צופה "פמינה" עלייה של כ-20% במכירות.