מיזוג בענף הפרסום המגזרי: "גל BSD" ו-"אורן פלוס"
מהלך אסטרטגי בענף משרדי הפרסום במגזר החרדי-דתי. שניים מהמשרדים הוותיקים והגדולים בענף - "גל BSD" ו"אורן פלוס", החליטו להתאחד. המשרד הממוזג יקרא: "גל- אורן BSD" ובראשו יעמדו שרה גל ואורן אלימלך כמנכ"לים משותפים, כאשר לצידם שותף בניהול גם מאיר גל. האיחוד בין המשרדים מביא להיקף תקציבים כולל של כ-35 מיליון שקל. בין הלקוחות של משרד הפרסום "גל-אורן BSD" נכללים: תנובה, אגד, קווי זהב, בנק הפועלים, תשלובת ישראכרט, AVIS, מירס, ג'ונסון & ג'ונסון, אל- על, קופת חולים מאוחדת, חוגלה קימברלי, גלידות ריאו, מן פאואר בראשית, אקוואפרש, מחסני חשמל, נייט סליפ סנטר, תנועת הליכוד העולמית, מפד"ל, המכון טהכנולוגי חולון HIT, אולמי הדר בשרתון סיטי טאוור, מועצת יש"ע ועוד. רקע: פרסום "גל BSD" הוקם לפני כ-25 שנים ומעסיק כ-30 עובדים ומתמחה בפרסום ותקשורת, ייעוץ שיווקי ואסטרטגי, קד"ם, יחסי ציבור וקשרי עיתונות במגזר החרדי-דתי. במשך שנות פעילותו, אחראי המשרד לפריצות דרך שהיוו תפנית בעולם הפרסום והשיווק במגזר החרדי. פרסום "אורן פלוס" הוקם לפני כ-28 שנים על-ידי מאיר אלימלך ז"ל (מיש) ומתמחה בעיקר בפרסום לציבור הדתי-לאומי. במשך שנים פיתח המשרד את השפה הפרסומית הייחודית לציבור זה, המתאפיין בשיווי משקל בין פתיחות להלכי הרוח העדכניים בתחום הצריכה ובין דפוסי צריכה קהילתיים ועולם ערכים מסורתי. המשרד מפעיל 4 מחלקות עיקריות: מחלקת פרסום וייעוץ אסטרטגי, מחלקת הפקות דפוס, מחלקת אירועים וקד"ם ומחלקת פרויקטים ורכש- מחלקה העוסקת בארגון חסויות, רכש, מודעות ומכירת שטחי פרסום. שרה גל, מנכ"לית משותפת של המשרד צופה כי במהלך המחצית השנייה של 2007, "גל- אורן BSD" יגדיל את היקף הפעילות בכ-15% עד 20% לעומת הפעילות השוטפת של שני משרדי הפרסום עד כה.