ה'שירות' שעלול לעלות לכם הרבה כסף והמון כאב ראש
אם אתם נוהגים להיעזר במוסך לטובת העברת טסט או בשירות איסוף הרכב מהבית, חשוב שתדעו שיש גם סיכונים לא מבוטלים.
לרובנו ההתעסקות עם הרכב היא מטלה שאנחנו מעדיפים להימנע ממנה אם ניתן. אני לא מדבר על חובבי הרכב מבינכם שביקור במוסך והסנפת פילטר סולר משומש היא בחזקת יום כיף, אלא על רוב הציבור שעבורו ביקור במוסך או במכון הטסטים משול לעקירת שן בינה ללא הרדמה.
גם נותני השירותים בתחום הבינו את הרעיון ומציעים שירותים כמו איסוף מהבית, שירות העברת טסט, כמובן בתשלום של כמה מאות שקלים. עבור לא מעט לקוחות, התשלום עבור השירות הוא רע הכרחי, ואנחנו אומרים לעצמנו שזה 'קנס' של כמה מאות שקלים בשנה, וזה לא נורא עבור ההימנעות מהחוויה במוסך או במכון הטסטים.
אבל השירות הזה עלול להתברר כיקר מאוד. האם אתם מכירים את מי שנוהג ברכב שלכם? האם אתם סומכים עליו שינהג ברכב בזהירות ובהתאם לחוקי התנועה? האם אתם מתעדים ביומן כלשהו את המועד והשעות בהם הרכב לא היה בחזקתכם? אני מניח שרובכם עונים עכשיו בשלושה 'לא', וזו בדיוק הבעיה.
מי הנוהג ברכב שלכם ואיך הוא נוהג?
בבדיקה אקראית של רכב שנלקח למוסך לטיפול + טסט התברר כי הנהג שלוקח את הרכב לטסט הוא עובד של מכון הטסטים. ברכב הותקן מכשיר איתור שעקב אחר הנהיגה, וכפי שחששנו אכן בוצעו עבירות תנועה ברכב, בעיקר עבירות מהירות. הרכב שנשאר בגבולות העירוניים של אותה עיר נצפה נוסע במהירות מופרזת, מספר פעמים. את דוח התנועה אם יירשם, יקבל הבעלים של הרכב שיצטרך להתחיל לשחזר איפה היה ומה עשה, כאשר עבירות התנועה יהיו מצולמות כחוק.
- אגרות הרישוי עולות: כמה תשלמו השנה על הרכב שלכם?
- האם מוסכים יוכלו בקרוב לעשות טסטים לרכבים במקום מכוני הרישוי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברשתות החברתיות יש דיווחים של לקוחות עם רכבי יוקרה / ספורט המתארים נסיעות 'כיף' של עובדי המוסכים, תוך השתוללות עם הרכב ונהיגה בצורה פראית. זה יכול להיות עובד המוסך, או עובד מכון השטיפה שבא לקחת את הרכב לשטיפה ולהחזיר לכם אותו נקי בתום הטיפול. אתם שמחים על השירות הנפלא שמחזיר לכם רכב שטוף, ולא בהכרח יודעים מה התלווה לשירות הזה.
מגוון עבירות התנועה נרחב, החל מנסיעה על נת"צ, עבירות מהירות, עבירות על תקנות חניה עירוניות ועוד.
נהג המוסך או השינוע עלול לנהוג ברכב שלכם בצורה אגרסיבית מאוד, כמו שאתם לא הייתם נוהגים לעולם. לגרום לנזקים לרכב אם לא שמתם לב, וגם לגרום בצורה כזו או אחרת להיעלמות ציוד שיש לכם ברכב.
- הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
- הצרות הגדולות של חברות הרכב המסורתיות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
לנוכח הממצאים ריכזנו עבורכם כמה טיפים שימושיים שגם אם לא ימנעו את התופעה, יוכלו לסייע לכם להוכיח את עמדתכם.
- התקינו מצלמת רכב – מצלמה כזו מתעדת את כל הנסיעה. ניתוק המצלמה על מנת שלא תצלם מעיד על כוונה למנוע תיעוד.
- תעדו ביומן כל פעם שנהג אחר (שאינו מבני ביתכם) נוהג ברכב. תאריך ושעה מדויקים, וכן בדיוק מתי הרכב חזר לחזקתכם.
- אם אתם לא רוצים להוציא את כל הציוד שיש לכם בתא המטען או בתא הכפפות פשוט צלמו טרם מסירת הרכב. עם קבלתו חזרה, בדקו שהכל נמצא במקומו.
- שמרו קבלות שמעידות על הטיפול והשירות שקיבלתם, על מנת להוכיח שלא אתם נהגתם ברכב.
- תחשבו אם השירות באמת נחוץ, ואם באמת אתם רוצים לתת לאדם זר שאינכם מכירים לנהוג ברכב, וזה עוד לפני שאמרנו מילה על שכפול מפתחות לטובת גניבת הרכב במועד מאוחר יותר, שכן לנהג מטעם המוסך או מכון הרישוי יש את כל הפרטים של הרכב כולל הקוד לקודנית, וכמובן כתובת המגורים שלכם.
1.
- 2.למרות סרט האימים המתואר חושב שזה שרות מעולה ל בעלי דופק מהיר (ל"ת)אנונימיYL 18/05/2025 14:23הגב לתגובה זו
- 1.יאללה איף 99.9% שלא יקרה כלום כמו תאונת צניחה (ל"ת)אנונימי 17/05/2025 14:11הגב לתגובה זו

הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
ברוך בורא פרי התחרות, 'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל החלה בשיווק ה BYD Sealion 5 DM-i - קרוסאובר משפחתי בסגמנט C, עם הנעת פלאג אין הייבריד.
המחירים 167,000 ש"ח לדגם הכניסה קומפורט ו- 172,000 ש"ח לדגם דיזיין המאובזר. ההבדלים בין הדגמים אינם רק באבזור אלא גם בטווח החשמלי.
דגם הקומפורט הוא הפלאג אין הייבריד הזול ביותר בישראל כרגע.
שלמה מוטורס יבואנית דגמי BYD לישראל השיקה במטה היצרנית בשנזן בסין את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר בסגמנט C עם הנעת פלאג אין הייבריד.
טכנולוגיית הפלאג אין הייבריד של BYD החלה עוד בשנת 2008 עם השקה של דגם מקומי בתצורת פלאג אין הייבריד. מאז ייצרה החברה כ- 7,000,000 כלי רכב עם הנעה זו, כשבשנים האחרונות מציידת היצרנית את דגמי הפלאג אין בטכנולוגיית DM-i ( Dual Motor) של החברה.
בישראל משווקות כבר היום עם טכנולוגיה זו ה BYD Seal U והמשפחתית המצוינת ה BYD Seal 5 אותה בחנתי ממש לאחרונה.
המגמות בשוק המקומי עם הצמיחה הגדולה של דגמי הפלאג אין הייבריד המתקדמים, לצד התמתנות קלה של הביקושים לדגמים החשמליים, הביאו את היצרנית יחד עם 'שלמה מוטורס' להקדים את כל העולם ולהביא לשוק הישראלי את ה BYD Sealion 5, קרוסאובר C-Suv עם הנעת פלאג אין הייבריד.
- המכסים באירופה הופכים ליתרון: איך יצרניות הרכב הסיניות עוקפות את החסמים
- שוק הרכב - דגמים, מותגים ויצרנים מובילים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7