שלמה רודב בזק
צילום: דוברות בזק

קרור אחזקות: ההכנסות עלו ב-3% ברבעון השלישי ל-282 מיליון שקל

הרווח הנקי עלה ב-0.2% למרות השפעת עיתוי החגים. החברה הציגה עליה ברווחיות הגולמית, כנגד ירידה ברווחיות התפעולית; מניית החברה עלתה בכ-6% מתחילת השנה והחברה נסחרת במכפיל 16 על הרווח
איתן גרסטנפלד |
נושאים בכתבה קרור רבעון ראשון

חברת קרור -2.93%  אחזקות דיווחה על תוצאותיה לרבעון השלישי של 2019 עם עליה של כ-3% בהכנסות ועליה של כ-0.2% ברווח הנקי. למרות שלכאורה מדובר בתוצאות פושרות, יש לקחת בחשבון שעיתוי החגים השפיע לרעה על תוצאות הרבעון ביחס לרבעון המקביל. מניית החברה עלתה בכ-5.8% מתחילת השנה והחברה נסחרת במכפיל 16 על הרווח הנקי של 12 החודשים האחרונים.

הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2019 הסתכמו בכ-282 מיליון שקל, עליה של כ-2.9% ביחס להכנסות של כ-274 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. בעניין זה צריך לציין כי קרור עוסקת בעיקר ביצור ושיווק משקאות קלים ומים מינרלים באמצעות "יפאורה" וייצור ושיווק צ'יפס קפוא ע"י "תפוגן" - עיתוי חגי תשרי חל השנה ברבעון הרביעי (ההשפעה לא באה לידי ביטוי בתוצאות הרבעון השלישי) ואילו בשנה שעברה חל ברבעון השלישי. 

בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-28.4 מיליון שקל ברבעון השלישי, עליה של כ-0.2% ביחס לרווח הנקי ברבעון המקביל אשתקד אשר הסתכם בכ-28.4 מיליון שקל.

הרווח הגולמי הסתכם בכ-133.7 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2019 על שולי רווחיות גולמית של כ-47.4%, מדובר בעליה של כ-6.4% לעומת הרווח הגולמי ברבעון המקביל אשר הסתכם בכ-125.7 מיליון שקל, על שולי רווחיות גולמית של כ-45.9%.

החברה דיווחה על רווח תפעולי של כ-50.7 מיליון שקל ברבעון השלישי, על שולי רווחיות תפעולית של כ-18%. מדובר בירידה של כ-1.4% לעומת הרווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד, אשר הסתכם בכ-50 מיליון שקל, על שולי רווחיות תפעולית של כ-18.2%.

קרור אחזקות פועלת בתחום המזון, הכולל ייצור ושיווק של מגוון רחב של משקאות קלים ומים מינרלים באמצעות חברת הבת יפאורה, המוחזקת בשיעור של כ-69.56%. וכן טוגני תפוחי אדמה ובצל קפואים ומוצרים קפואים אחרים באמצעות תעשיות תפוגן המוחזקת בשיעור של כ-37.74%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה