אינטק פארמה מתקרבת לניסוי שלב 3: ה-FDA הציב לחברה שתי דרישות

חברת הביומד עדכנה כי תוכל להתחיל בניסוי במוצר להפרעת שינה כפוף לשני תנאים: ביצוע ניסוי מקדים בחיות והגשה וקבלת אישור לפרוטוקול מפורט ומלא של הניסוי
תומר קורנפלד |
נושאים בכתבה אינטק פארמה

חברת אינטק פארמה מתקדמת לקראת ניסי קליני שלב 3 במוצר לטיפול בהפרעות שינה. היום (ד') מדווחת חברת הביומד כי מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) עדכן את החברה כי תוכל לבצע את הניסוי בכפוף לשני תנאים: ביצוע ניסוי מקדים בחיות והגשה וקבלת אישור לפרוטוקול מפורט ומלא של הניסוי.

המוצר אותו מפתחת החברה הינו תרופה משופרת נגד הפרעות שינה (זלפלון) המשולבת בטכנולוגיית האקורדיון שפיתחה החברה. השילוב בין התרופה לטכנולוגיה מסייעת להשהות את התרופה בקיבה למשך רוב שעות הלילה ולשחרר אותה בגוף במשך כל הלילה בכדי לשמור על שינה מתמשכת ומניעת האנגאובר ביום שאחרי.

בחברה מעריכים שלניסוי הנדרש מהן לבצע בחיות ישנם סיכויי הצלחה גבוהים, זאת על בסיס שני ניסויי הבטיחות הקודמים בחיות שהושלמו בהצלחה - האחד של שלושה חודשים חודשים עם פלטפורמת האקורדיון והשני של שישה חודשים עם האקורדיון לבודופה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה

אליום: "הסכם מהותי" בדרום קוריאה של 4.5 מיליון שקל

גיא בן סימון |
נושאים בכתבה אליום מדיקל
אליום מדיקל, חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום עלהיקשרות עם חברה בדרום קוריאה בהסכם בלעדי להפצת מערכות הסטנטים האורולוגים והביליאריים שהיא מייצרת. אליון מסרה לבורסה כי מדובר בחברה המתמחה בהפצת מכשור רפואי בעיקר בתחומי אורולוגיה וגינקולוגיה. מדובר בהסכם בלעדי ל-5 שנים כאשר תחילת המכירות על פיו צפויה כבר במהלך שנת 2016, ובמסגרתו המפיץ מחויב לרכוש במשך תקופת ההסכם הראשונה סטנטים אורולוגים וביליאריים של אליום בהיקף מצטבר של 4.5 מיליון שקלים לפחות ובהתאם ליעדים רבעונים מינימאליים. אליום מעריכה הסכם ההפצה לשוק הדרום קוריאני הינו מהותי, הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם והן ברמת החדירה לשוקי פעילות מתפתחים ואטרקטיביים. אסף אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת אליום: "ההסכם המשמעותי בקוריאה חשוב הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם, עם תחילת מכירות הצפויה כבר במהלך שנת 2016, והן ברמת החדירה לשווקים חדשים ואטרקטיביים, בדגש על אסיה. הסכם ההפצה לשיווק מוצרי החברה בקוריאה הינו בהתאם לאסטרטגיה העסקית ליצירת מנועי צמיחה חדשים לחברה, זאת על מנת להמשיך את מגמת העלייה המשמעותית במכירות שרשמה החברה במהלך השנה האחרונה. להערכתנו, השקת המוצרים בקוריאה, בהינתן אוכלוסייתה הגדולה, מערכת הבריאות המתקדמת והצומחת, השיפוי הביטוחי הרחב שקיבלנו מהמבטח הלאומי שמכסה כמעט את כל אוכלוסיית המדינה, וכן מעמדו החזק של המפיץ מהווה אבן דרך משמעותית במאמצי החברה לשיווק המוצרים בשווקים משמעותיים חדשים בנוסף לשווקים בהם החברה פועלת".