חברת הסייבר הישראלית סנטינל וואן מדווחת על שיתוף פעולה עם לנובו
חברת הסייבר הישראלית סנטינל וואן סנטינל וואן וחברת המחשבים לנובו הכריזו אתמול על שיתוף פעולה רב שנתי, במטרה להטמיע אבטחת נקודות קצה מבוססת בינה מלאכותית במילוני מכשירי לנובו ברחבי העולם. במסגרת ההסכם, תשלב לנובו את פלטפורמת Singularity של סנטינל וואן ואת יכולות הבינה המלאכותית הגנרטיבית (Purple AI) במחשבים החדשים שלה ואף תציע את היכולות הללו כשדרוג ללקוחות קיימים. המהלך נועד להרחיב את אבטחת המכשירים של לנובו, ולהגן על מכשיריה מפני איומים.
"המורכבות וההתפתחות המתמדת של איומי הסייבר המודרניים דורשות הגנה חכמה וניתנת להתאמה", אמר נימה בייאטי, סמנכ"ל פתרונות אבטחת סייבר בלנובו. ההסכם מאפשר לסנטינל וואן להטמיע יכולות אבטחת נקודת קצה מתקדמות, מבוססות AI בפלטפורמת האבטחה ThinkShield של לנובו ובמחשבי AI החדשים שלהם.
לנובו היא מעצמת טכנולוגיה גלובלית עם הכנסות של 57 מיליארד דולר. היא משרתת מיליוני לקוחות מדי יום ב-180 שווקים. ההסכם החדש בין השותפים האסטרטגיים הוותיקים נועד להגדיל את מספר מכשירי לנובו שמגיעים עם האבטחה מבוססת AI של סנטינל וואן, ולהציע אבטחה מובנית. כחלק משיתוף הפעולה, לנובו תבנה שירות זיהוי ותגובה מנוהלים תוך שימוש ביכולות AI ו- EDR מפלטפורמת Singularity של סנטינל וואן.
"נקודת הקצה נותרה וקטור עיקרי של מתקפות סייבר והחלק הקריטי ביותר בפעילות השוטפת של העסק. על ידי עבודה עם מובילי שוק כמו לנובו, אנו יכולים להרחיב אבטחה מבוססת AI למיליוני מחשבים אישיים ושרתים ברחבי העולם", אמר אקיל קאפור, סגן נשיא Embedded Business, סנטינל וואן.
- לנובו צפויה לרכוש את אינפינידט הישראלית במאות מיליוני דולרים
- בסיטי חתכו את התחזית ל'לנובו' והמניה נופלת - באפט שוב הקדים את כולם?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קאפור הוסיף, "זוהי הזדמנות עבור לנובו וסנטינל וואן להעניק ללקוחות לנובו יתרונות אבטחה וגמישות ברורים על ידי אספקת מכשירים חכמים המגנים על עצמם בזמן אמת".
משברים יוצרים הזדמנויות
אחת המתחרות של סנטינל וואן היא חברת קראוד סטרייק CROWDSTRIKE , אשר בחודש יולי האחרון דיווחה על תקלה עולמית בשרתי החברה שלה, התקלה גרמה לשיבושים קשים ברחבי העולם. מניית קראודסטרייק ירדה מאז התקלה ב- 21%. מנגד, מניית סנטינל וואן המתחרה הגדולה שלה, הגיבה בעליות של 15%.
סנטינל וואן היא חברה ישראלית המתמחה באבטחת סייבר ומתמקדת בהגנת נקודות קצה ובמודיעין איומים. החברה מציעה את פלטפורמת Singularity, שמשרתת כיום יותר מ-10,000 לקוחות ברחבי העולם. החברה ממשיכה לגדול במהירות בשוק הסייבר התחרותי, בו היא מתחרה בחברות כמו קראוד סטרייק ופאלו אלטו .
החברה ממשיכה להתרחב ומקימה מרכז מחקר ופיתוח חדש בישראל, המתמקד בשילוב AI לאבטחת סייבר.
שווי השוק של חברת סנטינל וואן עומד על 7.3 מיליארד שקל. אחרי ירדה של 15% מתחילת השנה, ועליה של 38% ב-12 החודשים האחרונים.
- אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
- מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה
מניית סנטינל וואן ירדה מתחילת השנה 15%
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
הונאה ברשת (AI)המלחמה בהונאות: TrueScontrol סטארט-אפ ישראלי יקבע אם האתר אמין; למה זה חשוב?
על רקע ההונאות והאכזבה משירותים ומוצרים שמקבלים ברשת האינטרנט, פותח מנגנון שיספק קוד אימון לאתרים ולאנשי מקצוע; המטרה: לצמצם את ההונאות בתחום הזה ולייצר לעסקים אמינים גושפנקא אובייקטיבית שתוכר על ידי הציבור
בעשור האחרון הכלכלה הדיגיטלית צמחה בקצב מואץ, אך במקביל צמחה גם תופעה שפוגעת ישירות בשורה התחתונה של עסקים שמשתמשים בדיגיטל: הונאות שגורמות לשחיקת האמון ברשת.
צרכנים נחשפים לאינספור אתרים, בעלי מקצוע ושירותים מקוונים אך מתקשים לדעת מי מהם אמין, מוסמך ובעל זהות ברורה. התוצאה היא לרוב היסוס, נטישת עסקאות ופגיעה בהכנסות של העסקים האלו. על הרקע הזה הוקם הסטארט־אפ הישראלי TrueScontrol שמבקש להתמודד עם הבעיה דרך מתן ביטחון לגולשים.
מנהלי החברה, גל חזיזה ושחר ישראל בוטבול מסבירים כי התופעה של בריחת לקוחות מעסקים בגל חוסר אמון הובילה אותם להבין שהציבור רוצה קוד אימון ולא להסתמך על הבטחות וה"יהיה בסדר" המוכר. הם רוצים לדעת שהעורך דין, יועץ מס, מכונאי, טכנאי מחשבים הוא אמין ואת זה הם מתכוונים לספק להם דרך TrueScontrol.
הם יצרו שכבה אוטומטית עם תוספת של אימות אנושי מול בעלי האתר ונותני השירותים וכך הם מעבדים והופכים את המידע שהתגבש אצלם למדד אמון.
- יועץ מס זייף מסמכי מילואים כדי לחמוק מתשלום מס- יצא ל"שרת" בעזה מהבית
- רשות ני"ע מזהירה: כך תזהו הונאות השקעה בעידן ה-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אובדן אמון = אובדן הכנסות
מחקרים רבים מצביעים על קשר ישיר בין רמת אמון לבין החלטות רכישה. אתרים שאינם נתפסים כאמינים סובלים משיעורי נטישה גבוהים, יחס המרה נמוך ופגיעה במוניטין לטווח ארוך. זה נכון לכל סוגי האתרים, גם אתרי תוכן וגם אתרים של אנשי מקצוע. בעולמות שבהם השירות ניתן מרחוק כמו: מסחר מקוון, ייעוץ, רפואה, משפטים והנדסה, חוסר הוודאות הופך לחסם כלכלי של ממש. עסקים לגיטימיים נאלצים כיום "להוכיח את עצמם" שוב ושוב רק משום שהצרכן אינו יודע להבדיל בינם לבין גורמים מתחזים וכאן הפתרון של TrueScontrol יכול לספק להם מענה טוב.

