20 שנה ארסנל מחכה לזכות באליפות. החמצה אחת אמורה למנוע ממנה לחגוג
אז על מה הסערה? טוטנהאם היא היריבה הגדולה של ארסנל וההפסד שלה אתמול לסיטי לקח ממנה כנראה אליפות, אחרי 20 שנה, בעידן הזכור של תיירי הנרי ודניס ברגקאמפ ב-2004, שבהן היא מחכה. אוהדי ארסנל זועמים במיוחד על יונג מין סון מטוטנהאם, שארבע דקות לסיום הגיע הגיע למצב של אחד על אחד והחמיץ, במקום להשוות את התוצאה. אם הסיטי תזכה באליפות, ההחמצה הזאת כנראה לא תישכח בשנים הקרובות. אוהדי ארסנל טענו בסיום כי מינג סון עשה בכוונה וזאת בגלל היריבות בין המועדונים כששחקן העבר והפרשן ג'ימי קראגר ציין: "רגע שאוהדי ארסנל יזכרו גם בעוד חמש ועשר שנים. גם אם הם יזכו באליפות בעתיד, ויש להם סיכוי כי הם קבוצה נהדרת, זה רגע שירדוף אותם". ארסנל בעונ הנהדרת. היא הודחה רק בחצי גמר הצ'מפיונס על ידי באיירן מינכן, אבל נראה שהאליפות הוכרעה מוקדם יותר באותו שבוע, אז הפסידה לאסטון וילה 2:0 בביתה משני שערים שהוקעו בדקות הסיום. כעת, הכל תלוי בתכולים של ארלינג הולאנד במחזור האחרון. אתמול, החלוץ שלא יהיה בגמר הצ'מפיונס בשל ההפסד לריאל מדריד, השלים צמד והוא כבר עם 27 שערים העונה.Son going into Man City's dressing room after the gamepic.twitter.com/TcKiL5DdV2
— Troll Football (@TrollFootball) May 14, 2024
- 1.בושה וחרפה מה שהיה שם (ל"ת)אוהד ארסנל 15/05/2024 08:27הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
