אחרי עוד תצוגת ענק, ברשת התלהבו מגלוך: "אמן". כמה הוא מרוויח?
מאז הרבה מים עברו בנהר, גלוך הצטיין במדי נבחרתך ישראל ביורו עד גיל 21 ושווי השוק שלו הוכפל - כיום הוא עומד על 15 מיליון אירו, מה שהופך אותו לשחקן הישראלי השני היקר ביותר כיום, אחרי מנור סולומון. בשבוע שעבר דווח כי אסטון וילה, שמראה עניין בגלוך כבר זמן מה, מתכוננת להצעה ראשונית בגובה 20 מיליון אירו עבור כוכב זלצבורג. עוד לפני המעבר לאלופת אוסטריה, עורר היהלום עניין רב בברצלונה, כשבקיץ האחרון גם בנפיקה ליסבון וקבוצות פאר מהליגה האנגלית, כמו ליברפול וארסנל, רשמו את שמו של הקשר בפנקסיהן. זלצבורג מתכננת לעשות "קופה" על הישראלי, ותשחרר אותו בעבור סכום שצפוי לנוע מ-30 עד 40 מיליון אירו. בליגה האוסטרית גלוך וחבריו נמצאים בצמרת הטבלה, אך נקלעו למאבק אליפות עיקש עם שטורם גארץ, שמפגרת מאחוריהם בחמש נקודות עם משחק חסר. בליגת האלופות רשמו האוסטרים קמפיין מאכזב עם הדחה בשלב הבתים, אך הקשר הישראלי יצא מרוצה לאחר שכבש שני שערים.🇮🇱Oscar Gloukh (19, 2004) 🏟️RB Salzburg ◾️ACM Vs A. Lustenau ⚽️Goals: 1 🅰️Assists: 1 💫Key Passes: 3 ✨Big Chances Creates: 1 🔥Ground Duels: 4/6 👣Successful Dribbles: 3/4 💥Tackles: 1 ✅Artist 😮💨😮💨 pic.twitter.com/9QHymtWMKj
— António Mango (@AntonioMango4) February 24, 2024
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
