לאחר שנקנה ב-20 מיליון אירו: האם היהלום הטורקי של ריאל מדריד יעזוב בהשאלה?
לפי ה'ספורט' הספרדי, בהנהלת הבלאנקוס חושבים להשאיל את כישרון העל כדי לעזור לו לצבור כמה שיותר דקות, בעקבות עומס בקישור, כשבקיץ עשויים לפרוש מספר שחקנים שיעזרו לרווח את מרכז המגרש, כמו לוקה מודריץ' וטוני קרוס . גולר, שגדל בפנרבחצ'ה, רשם בקבוצה הבוגרת 51 הופעות בהן כבש 9 שערים ובישל 12 נוספים. בקיץ כאמור נקנה השחקן על ידי הממוקמת שנייה בלה ליגה עבור סכום נמוך יחסית, שעמד על 20 מיליון אירו. שוויו של הקשר ההתקפי עומד כיום על 15 מיליון אירו. כשנשאל על דקות המשחק של השחקן, המאמן קרלו אנצ'לוטי הרגיע את החששות כשאמר: ארדה גולר הוא אחד מהשחקנים החשובים שלנו; הוא חזר מפציעה לא קלה, הוא יתחיל לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב בקרוב ויקבל הרבה יותר דקות משחק. אנחנו סומכים עליו". גם גולר עצמו נשאל על שמועות ההשאלה, וסיפר כי: "נאמר לי שאי הולך לשחק כאן (בריאל מדריד) וזה הכל. יציאה להשאלה לא כלולה בתוכניות שלי".🚨🎥| Arda Guler expressed disappointment for not being substituted in during yesterday's match against Almeria 😬pic.twitter.com/8HLCpu3AIJ
— CentreGoals. (@centregoals) January 22, 2024
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
