לאחר 3 אליפויות ושחקן העונה: ג'וש כהן בדרך ליעד חדש - מה שוויו?
בדרך לתחנה חדשה: שוער מכבי חיפה לשעבר ג'וש כהן על סף חתימה באטלנטה יונייטד מה-MLS כשחקן חופשי, לאחר שעזב את הכרמל בקיץ האחרון. כהן שיחק במדי הירוקים מ-2019 וזכה איתם ב-3 אליפויות רצופות, כשבסוף הראשונה, בעונת 20/21, זכה בתואר שחקן העונה ונהפך במהרה לחביב הקהל.
לפי ESPN, השוער האמריקאי-ישראלי בדרך לליגה הבכירה בארץ מולדתו לראשונה. כהן שיחק בליגת הקולג'ים של ארה"ב באוניברסיטת קליפורניה ואף נחשב לשוער הטוב בליגה ב-2012, כשלאחר מכן חתם בבורלינגהאם מה-USL, הליגה השנייה בטיבה באמריקה, והמשיך לשחק בה במשך 4 השנים הבאות, עד שחתם במדי הירוקים כאמור, וכעת הוא נמצא ללא קבוצה עוד מהקיץ.
ג'וש כהן (מכבי חיפה האתר הרשמי)
בקיץ זומן כהן למחנה האימונים של נחברת ארצות הברית לקראת גמר ליגת האומות של צפון אמריקה, אך לבסוף לא נכלל בסגל הנבחרת. בספטמבר דווח כי השוער הגיש תלונה על אטלנטה שלטענתו עברה על חוקי הליגה במשא ומתן שניהל איתה, כאשר הקבוצה הציעה לו חוזה נמוך משווי השוק שלו ומהרף המינימלי אשר הליגה מציבה. הדיווח אישר כי השיחות עם הקבוצה הסתיימו שם, אך כעת נודע כי כהן חידש אותן.
- ליאל עבדה ראשון, מסי בחוץ: ההעברות הכי יקרות ב-MLS בשנה האחרונה
- סכום היסטורי: ליאל עבדה עבר לשארלוט מה-MLS עבור 10 מיליון ליש"ט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אטלנטה חוותה עונה לא רעה כשסיימה את הליגה הסדירה במקום השישי שמוביל לפלייאוף, שם הודחה על ידי קולומבוס שזכתה באליפות לבסוף. כעת נראה כי הקבוצה מעוניינת בריענון בין הקורות. כיום השוער הראשון הוא קפטן הקבוצה בראד גוזאן בן ה-39, שחתום עד דצמבר 2024 וככל הנראה בדרך לפרישה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
