בגיל 17 בלבד: ילד הפלא של ריאל מדריד קיבל זימון לנבחרת ברזיל
לא יאמן: ילד הפלא הברזילאי, אנדריק, זומן לנבחרת ברזיל במסגרת מוקדמות מונדיאל 2026, למשחקים נגד קולומביה ואלופת העולם ארגנטינה. החלוץ הצעיר עשה זאת בגיל 17 בלבד והוא השחקן הצעיר ביותר שקיבל זימון מאז רונאלדו נזאריו ב-1994. בדצמבר האחרון הוא נקנה על ידי ריאל מדריד בסכום בלתי נתפס עבור ילד בן 16 (דאז) - לא פחות מ-40 מיליון אירו, עם סעיפים בחוזה שיכולים להגדיל את הסכום עד 70 מיליון.
אנדריק כיום מככב במדי פאלמירס מהליגה המקומית - השחקן הכי צעיר בהיסטורית הקבוצה, ואף זכה איתה באליפות ובסופרקופה. העונה הבקיע 12 שערים ובישל פעם אחת, כשהוא מחזיק בנתון מרשים של 4 שערים ב4 משחקים בחודש הנוכחי.
בברזיל מתמוגגים מהחלוץ, וטוענים שמאז ניימאר לא גדל במדינה כישרון כזה. מאמן נבחרת ברזיל, פרננדו דיניז, אמר עליו: "הוא שחקן עם פוטנציאל להפוך לאחד מהכשרונות הגדולים ביותר. אנחנו לא יודעים אם זה באמת יקרה. הזימון הוא לא כדי להלחיץ אותו, זו הזדמנות וחזון העתיד של מה שהילד הזה יכול להיות". המאמן המשיך - "ילד שנולד ב-2006 שמייצר מה שהוא מייצר תפס לי את העין. ועכשיו, הוא חווה את הרגע הטוב ביותר, לשחק נגד הקבוצות הכי טובות בברזיל ובכל זאת להיות מסוגל להתבלט".
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
