הנהלת הפרמייר ליג לאוהדים: "אסור להניף דגלי פלסטין וישראל ביציע"
בשבוע האחרון נערכו ברחבי אירופה משחקים בינלאומיים במסגרת מוקדמות היורו 2024. שני המשחקים של נבחרת ישראל נדחו בשל המלחמה שפרצה במדינה. ביום חמישי שעבר הייתה צריכה ישראל לארח את שווייץ וביום שלישי הייתה אמורה לשחק בחוץ מול נבחרת קוסובו ושני המשחקים ייערכו כנראה בחודש הבא.
בחר לא להתראיין. בכר (צילום: טוויטר כוכב האדום בלגרד)
בסוף השבוע יחזרו הליגות באירופה לפעולה ובקרב ראשי הליגות ישנו חשש כי העימות בין ישראל לחמאס ייגרר ליציעים. הנהלת הפרמייר ליג באנגליה החליטה לאסור על הכנסת דגלי ישראל ופלסטין כדי להימנע מעימותים ביציע. בהנהלה הסבירו כי ההחלטה התקבלה לאחר שיחות גם עם קהילות יהודיות בערים השונות באנגליה. "אין טעם להכניס פוליטיקה לספורט", נאמר על ידי אחד הגורמים בליגה.
מאידך, בגרמניה מתכוונים לתת תמיכה למדינת ישראל. בורוסיה דורטמונד תערוך דקת דומיה לפני המשחק מול ורדר ברמן וגם אוהדי באיירן מינכן הבהירו כי יגיעו בהמוניהם ויביעו הזדהות עם העם היהודי. אוהדי באיירן הסבירו כי אין קשר לשוער הישראלי דניאל פרץ, אלא בשל ההיסטוריה הארוכה וידידותית של באיירן עם ישראל. המגן נוסייאר מזראוויזומן ביממה האחרונה לשיחת הבהרה עם הנהלת באיירן לאחר שהביע תמיכה בפעילות חמאס. לאחר מכן אף התנצל.
- המספרים של באיירן מינכן הופכים אותה למפלצת. זה מה שראינו אתמול
- לא תאמינו: כמה היו שוות ריאל מדריד והסיטי לפני עשור וכמה היום?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
