דניאל ספיר סלקום
צילום: סיון פרג'

סלקום ומנורה משיקות ביטוח לחו"ל שיופעל אוטומטית בכל טיסה עם הנייד

שתי החברות השיקו שירות במסגרתו תוכלו לעלות לטיסה בלי ביטוח, אבל להיות מבוטחים ברגע שתמריאו. המסלול הוא שנתי ותקף לכל הנסיעות
 
 
איציק יצחקי | (1)

לקראת חופשת הקיץ, סלקום סלקום -6.23% ומנורה מבטחים מנורה מב החז -7.48% החלו בשיתוף פעולה שיאפשר למנויי חברת הסלולר ובני משפחתם הטסים לחו"ל עם הנייד, לרכוש מראש ביטוח נסיעות דיגיטלי המופעל אוטומטית בכל טיסה.

הפוליסה פותחה בשיתוף פעולה של קבוצת מנורה מבטחים וחברת הטכנולוגיה לביטוח דיגיטלי לדג'רטק המפתחת פלטפורמה ליצירת מוצרי ביטוח מתקדמים ודיגיטליים Embedded Insurance תוך יישום מודלי צריכה מתקדמים מבוססי שימוש.

ההצטרפות למסלול הביטוח זמינה החל מהיום (רביעי) באתר סלקום. לקוחות המעוניינים לרכוש ביטוח לקראת נסיעותיהם לחו"ל יכולים לבחור במסלול ההצטרפות השנתי ולרכוש את הכיסויים הרלוונטיים, למלא הצהרת בריאות פעם אחת בלבד, התקפה למשך שנה, ולטוס עם הנייד בראש שקט - כשהביטוח יופעל אוטומטית כבר בטיסה הקרובה.

בנוסף, יכולים לקוחות סלקום לרכוש מסלול ביטוח חד פעמי לטיסה בודדת כאשר לכבוד ההשקה מציעות החברות מחיר אטרקטיבי במיוחד.

מנוי סלקום המבוטחים במנורה מבטחים יוכלו ליהנות מהכיסוי הביטוחי הרחב שמציעה מנורה מבטחים בביטוח נסיעות לחו"ל ולהתאים את הכיסויים בהתאם לנסיעה  לרבות הוספת ספורט אתגרי, כיסוי הריון וכיסויים נוספים. הכיסוי כולל בין היתר מוקד סיוע רפואי הזמין 24/7 ובעברית בעת השהייה בחו"ל.

לכבוד ההשקה מציעות החברות מבצע אטרקטיבי במיוחד של 15% הנחה על כלל הכיסויים. למשל: מצטרפים עד גיל 60 המצטרפים למסלול השנתי או למסלול החד פעמי  עבור ביטוח בסיסי (כולל כיסוי לאיתור וחילוץ וצד ג')  ישלמו מחיר של 1.65 דולר ליום.

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "אנו בסלקום פועלים תמיד על מנת להביא את הצעות הערך המשתלמות, החדשניות והמתקדמות ביותר בשוק, כדוגמת הפוליסה הדיגיטלית החדשה המושקת היום, המעניקה ללקוחות סלקום הטסים לחו"ל נוחות מקסימלית וחסכון משמעותי בזמן ובירוקרטיות לקראת נסיעותיהם הקרובות. שיתוף הפעולה עם מנורה מבטחים, מחברות הביטוח המובילות בשוק מבורך ואנו מודים להם על הנכונות ליצור מוצרים חדשנים ומתקדמים מהם יוכלו לקוחות סלקום ליהנות באופן בלעדי".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    גנבים 05/07/2023 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 דולר ליום זה מספיק כולל כל הכיסויים, הביטוח הזה נתבע אחד ל 50000 אלף איש בממוצע, מרויחים ממנו הון
בינה מלאכותית גנרי AI generic בינה מלאכותית גנרי AI generic
ראיון

הקשר בין תעשיית הביטוח למהפכת הטכנולוגיה: ״בלי ביטוח אין UBER ואין AI״

מומחי ביטוח מגלים מדוע ישראל הפכה ליעד השקעה חם לענקיות הביטוח הבינלאומיות, איך הצבא יוצר את דור היזמים הטכנולוגיים, ומדוע בלי תעשיית הביטוח – כל החדשנות הטכנולוגית שאנחנו מכירים פשוט לא הייתה קיימת

צלי אהרון |
נושאים בכתבה מהפכת ה-AI

בעולם שבו חדשנות טכנולוגית נעה בקצב מהיר מאי-פעם, יש תעשייה אחת שנמצאת כמעט תמיד מאחורי הקלעים, אבל בלעדיה רוב הפיתוחים הגדולים פשוט לא היו יוצאים לפועל. "בעולמות הביטוח של היום חדשנות היא המפתח", מסביר עו"ד פרד קרלינסקי שותף ויו״ר הקבוצה הגלובלית של רגולציית ביטוח ועסקאות ביטוח של גרינברג טראוריג.: "אנחנו רואים המון תנועה, במיוחד ב-AI. גם הרגולטורים וגם חברות הביטוח מנסים להבין איך להשתמש בבינה מלאכותית כדי להפוך את הביטוח ליעיל יותר - הן מנקודת המבט של הלקוח והן בחקירות הונאה. העתיד בתחום הזה מצוין״.

הקשר בין ביטוח לבין טכנולוגיה אינו אינטואיטיבי כמו באזורים כמו סטארט אפ או בינה מלאכותית, אבל מתברר שהוא עמוק מאוד. קרלינסקי מחדד: "אם חושבים על זה באמת - שום דבר לא קורה בעולם הזה בלי ביטוח. רכב, בריאות, כל דבר שזז. הביטוח הוא זה שמאפשר לדברים לקרות״. לדבריו, החדשנות שמגיעה כיום מתוך התעשייה הזו ״מדהימה״, ומאפשרת לשחקנים חדשים להיווצר: ״בלי ביטוח ייעודי, Airbnb לא הייתה קיימת. גם Uber לא הייתה יכולה לפעול. אלה רק דוגמאות, אבל הן מבהירות איך החדשנות בביטוח הפכה את החיים שלנו לפשוטים יותר". 


עו״ד פרד קרלינסקי. קרדיט: גרינברג טראוריג

אחת הזירות המרכזיות שמניעות את השינוי היא בינה מלאכותית. לטענת קרלינסקי, הביטוח נמצא בעיצומה של מהפכה: ״יש הרבה תנועה והרבה התרגשות בתחום. AI יהפוך את הביטוח לנגיש יותר לאנשים ולחברות, וכל הצד של הסייבר - ישראל כבר מובילה עולמית שם״. תחום הסייבר, לדוגמה, הפך לאחד ממנועי החדשנות החשובים בענף. הגידול באיומי סייבר גלובליים, יחד עם ההתפתחות המהירה של טכנולוגיות AI, מייצר דרישה לפתרונות ביטוח מורכבים - וישראל ניצבת במרכז. ההסבר נמצא במפגש בין כוח אדם טכנולוגי איכותי לבין צורך ביטוחי גובר. הוא מוסיף כי חברות זרות ״מגיעות לישראל כי הן מחפשות הזדמנויות. הן רוצות לשתף פעולה עם חברות ישראליות שיכולות לתת להן יתרון טכנולוגי. כאן אתה מקבל את הערך של חדשנות״.

החדשנות לא מתרחשת רק ברמת הטכנולוגיה: עו"ד ג'ואי שבות, שותף מנהל של המשרד בתל אביב בפירמת גרינברג טראוריג (GT), רואה אותה דווקא בפתרון בעיות עסקיות: ״יש גם סוג אחר של חדשנות, איך משתמשים בטכנולוגיות כדי לפתור בעיות שלא מקבלות מענה בדרך כלל. לדוגמה, חברות החלו להשתמש ב-AI לתהליכי מיזוגים ורכישות״. אך לא מדובר רק בתהליכים פיננסיים. אחד השינויים המעניינים שג'ואי מצביע עליו נמצא דווקא במבנה המוצרים הביטוחיים: ״אנחנו רואים מוצרים חדשים בתחום הקצאת סיכונים. חברות הביטוח יוצאות לשוק עם מוצרים שמאפשרים לנהל סיכון טוב יותר. וגם בתחום הנדל״ן - נכסים יכולים להיות מבוטחים לפי ערכם. זה מעניק למשקיעים ביטחון: גם אם הפסידו כסף, הם יודעים שלא יפסידו מעבר לסכום מסוים״. נראה כי מדובר על פתרונות שמאפשרים לעולם ההשקעות להתנהל בצורה יציבה יותר. נדל"ן, שנחשב לתחום עם לא מעט סיכונים - מקבל כיום מעטפת ביטוחית שמגינה על משקיעים ופותחת את השוק לשחקנים רחבים יותר.