אוהדי מכבי חיפה
צילום: באדיבות מכבי חיפה

בתוך שבוע: הכנסה מעל 25 מיליון שקל ממנויים למכבי חיפה

הירוקים פתחו את המכירה לפני שבוע והקצב מטורף. כמה יעלה המנוי היקר ביותר, כמה יעלה המנוי הזול ביותר ולמה מכבי חיפה הגבילה את המכירה ל-20 אלף מנויים?
 

מיכאל וייסרמן | (5)

קיץ מוזר במיוחד עובר על מכבי חיפה מבחינה מקצועית. הקבוצה נפרדה מהמאמן ברק בכר והצוות שלו שעבר לאמן בכוכב האדום בלגרד, משחקן העונה עומר אצילי שעבר לאל עין, ממוחמד אבו פאני שמצא בית חדש בפרנצווארוש ההונגרית וגם מהבלם דילן בטובינסיקה שסיים את דרכו במועדון.

לא מוותרים על סמי עופר. אוהדי מכבי חיפה (צילום: באדיבות מכבי חיפה)

מאידך, מי שמונה למחליפו של בכר הוא מאמן קבוצת הנוער מסאי דגו וההחתמה הנוצצת עד כה היא חזרתו של הקשר ליאור רפאלוב, ששב לאחר 11 שנים בבלגיה. השבוע התעסקו בכרמל בסאגה מוזרה נוספת, סביב נושא השוער. תחילה כבר סיכמו עם השוער האנגלי, נייתן בקסטר, אז זה לחתום בבולטון. גם ג'וש כהן לא רוצה להישאר והירוקים בחרו להחתים את איתמר ניצן ממכני נתניה.

נראה שאצל אוהדי מכבי חיפה יש אמונה שלמה במערכת ולפיכך הם גם רצים לרכוש מנויים. המכירה התחילה בסוף השבוע שעבר וכבר אחרי שבוע אחד נמכרו כ-17 אלף מנויים. במכבי חיפה החליטו להוציא למכירה רק 20 אלף מנויים וזאת בכדי לאפשר כניסה של אוהדים נוספים וחדשים מדי משחק. "אנחנו רוצים לאפשר לכמה שיותר אוהדים שלנו להיכנס למשחקי הקבוצה במהלך העונה", אמר גורם בכרמל והוסיף: "אין לנו ספק שאצטדיון 'סמי עופר' יהיה מלא בכל משחק ביתי שלנו. זה היה ברגעים היפים שלנו ויהיה ברגעים הפחות יפים שלנו".

כמו במהלך השנים האחרונות, גם העונה יש עלייה במחירי המנויים. המנוי הזול ביותר לשער דרומי תחתון יעלה 1,130 שקל. מחיר מנוי לשער עליון "אבי רן" יעלה 1,230 שקל. לשער משפחתי צפוני יעלה מנוי 1,550 שקל. המנוי בשער המזרחי כבר יעלה 2,300 שקל והמנוי היקר ביותר בשער כסף יעלה 5,300 שקל. המנוי הזול בשער זהב יעלה 4,900 שקל ואילו המנוי היקר ביותר יעלה 6,300 שקל. ההערכה היא שהירוקים רשמו הכנסות של 25 מיליון שקל.

בעונה שעברה המנוי היקר ביותר עלה 6,100 שקל והמנוי הזול ביותר עלה 1,050 שקל. לאחרונה זעמו חלק מארגוני האוהדים על עליית מחירי הכרטיסים וטענו כי דווקא בעונה המוצלחת ביותר של המועדון, בו הגיעה גם לשלב הבתים בליגת האלופות וגם זכתה באליפות, הייתה ציפייה כי הירוקים יימנעו מעליות המחירים, בטח שסעיפי ההוצאות על שיווק אינם גדלים.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    קובי 25/06/2023 22:14
    הגב לתגובה זו
    תמכרו 27 אלף מינויים לא יהיו ספסרים הנהלת מכבי חיפה סתומים בלחץ
  • 4.
    שמעון 25/06/2023 10:41
    הגב לתגובה זו
    ואחר כך אומרים שיענקלה מוציא מיליונים מהכיס
  • 3.
    אורי 25/06/2023 07:17
    הגב לתגובה זו
    לא רק יוקר המחיה משפיע למי שאין בוכטות לא יכול לרכוש מנוי בטח לא ללכת למשחקי חוץ וחבל לקחתי הלוואה של 2000 שקל כי צריך חולצה ומנוי חוץלהמשך ועוד...
  • 2.
    הגיוני סה אני רכשתי מנוי ב-1550 שקל (ל"ת)
    חיפאי 25/06/2023 07:15
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אניהו ירוק 24/06/2023 22:22
    הגב לתגובה זו
    לפי המחירים והיציעים סביר שהכותרת קרובה יותר לאמת.
נועה קירל ודניאל פרץ
צילום: דניאל פרץ אינסטגרם

עשרות מיליונים בשנה: כמה מרוויחים בני הזוג נועה קירל ודניאל פרץ?

בני הזוג שנחשבים לטובים בתחומם בגזרה הישראלית מגלגלים לחשבונות הבנק הנפרדים סכומי כסף גבוהים, אך כמה הם שווים בפועל? המספרים בפנים
מערכת Bizportal |
בני הזוג דניאל פרץ ונועה קירל הדהדו את עולם הבידור הישראלי כשהשיקו זוגיות חדשה בספטמבר האחרון, עם כותרות בכל מקום. למרות המרחק, בני הזוג הצליחו לשמור על המכנה המשותף כשהם משגשגים כל אחד בתחומו - פרץ בכדורגל וקירל בשירה. אך כעת נשאלת השאלה, כמה כל אחד מרוויח? במדי באיירן. פרץ (באיירן מינכן טוויטר)
נתחיל מקירל, שאת עיקר ההון עושה מקמפיינים מסחריים, כמו ל-"יס" וקוקה קולה. על פי ההערכות, הקמפיינים מכניסים לכוכבת משהו כמו 2-3 מיליון שקל בשנה, כשההופעות שבכיכובה מכניסות לה כמיליון שקל בחודש. יש לזמרת גם הכנסות מהשמעות (כמה עשרות אלפי שקלים בחודש) והיא הרוויחה לא מעט כסף גם עבור ההופעות בפארק הירקון. זה, כמובן, לא הכל. בעבר קיבלה 400 אלף שקל על ייצוג בחברת אופנה; חברת הספורט פילה שילמה לה עוד 300 אלף שקל; חברת האיפור מק שילמה לה 500 אלף שקל לשנה, לא כולל רווחים; 500 אלף שקל לפרסומת עבור המותג "כיף"; פרסומות לחברת הביטוח שהכניסה לה מאות אלפי שקלים; 400 אלף שקל מקידום מכשיר סלולר; ועוד ועוד. קירל גם משחקת, כשעבור סדרת הטלוויזיה שבכיכובה "כפולה" קיבל 150 אלף שקל עבור העונה החמישית בלבד, ו-900 אלף שקל עבור הפסטיגל האחרון בו השתתפה. בחישוב מהיר, קירל שווה יותר מ-10 מיליון שקל בשנה משירה, משחק וקמפיינים ויותר מ-50 מיליון שקל מאז החלה בקריירה המוסיקלית שלה לפני 8 שנים. לא רע עבור ילדה בת 22.
קבוצת הנשים הפועל לב פארק בית הכרם ירושלים, צילום: עודד קרניקבוצת הנשים הפועל לב פארק בית הכרם ירושלים, צילום: עודד קרני

מהנדל"ן למגרש: דוניץ-אלעד ועופר השקעות בחסות על קבוצת הנשים של הפועל לב ירושלים

יזמיות פרויקט פארק בית הכרם בירושלים משיקות מהלך חברתי לקידום נשים וספורט בעיר הבירה, בהשקעה של 230 אלף שקל לעונת המשחקים 2025/26

מנדי הניג |

דוניץ-אלעד דוניץ 2.28%   ועופר השקעות, היזמיות של פרויקט הדגל פארק בית הכרם בירושלים, הודיעו על מהלך חדש ומשמעותי בזירת הספורט המקומית. השתיים מצטרפות כנותנות החסות הראשיות לקבוצת הנשים בכדורסל הפועל לב ירושלים, שתיקרא מעתה "הפועל לב פארק בית הכרם ירושלים". במסגרת ההסכם נחתמה תמיכה תקציבית בהיקף של 230 אלף שקל לעונת המשחקים 2025/26, שתאפשר לקבוצה לחזק את פעילותה המקצועית והקהילתית.

מדובר ביוזמה חברתית שמבקשת לקדם את הספורט הנשי בעיר הבירה ולחזק את מעמדן של נשים בזירה הציבורית והקהילתית. לפי החברות, החסות נועדה להוות ביטוי למחויבותן לקהילה הירושלמית ולערכים של מצוינות, שוויון הזדמנויות וחיבור בין עשייה עסקית לאחריות חברתית.

פרויקט פארק בית הכרם עצמו נחשב לאחד ממיזמי הנדל"ן הבולטים בעיר, והוא עתיד לכלול מאות יחידות דיור, לצד שטחי מסחר, מוסדות חינוך, מרחבי פנאי ושבילי הליכה ירוקים. החברות מדגישות כי התכנון מבוסס על תפיסת עולם ששמה דגש על איזון בין סביבת מגורים מתקדמת לבין קהילה חיה ותוססת - רעיון שממשיך כעת גם אל מחוץ לשטח הפרויקט, דרך תמיכה ביוזמות קהילתיות וחברתיות רחבות יותר

רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד, הסביר כי שיתוף הפעולה נולד מתוך תפיסה כוללת של פיתוח עירוני שיש בו נשמה: ״החיבור עם הפועל לב פארק בית הכרם ירושלים הוא הצהרה חברתית וערכית - השקעה בקהילה, במצוינות ובקידום נשים בירושלים. הקבוצה מסמלת נחישות, הישגים ועשייה קהילתית, ערכים שמשקפים בדיוק את דרכנו ביזמות ובפיתוח העיר״.

החיבור בין היזמיות לבין קבוצת הנשים נתפס על ידי שני הצדדים כצעד טבעי, המשלב בין ערכים חינוכיים לבין שאיפה למצוינות. נטע אבוגוב, יו"ר הפועל לב ירושלים, הדגישה כי התמיכה תאפשר לקבוצה להרחיב את פעילותה ולהנגיש את המשחק לנערות וילדות מכל שכונות העיר: ״מדובר בשותפות טבעית עם יזמיות שמאמינות בעיר ובאנשים שבה. התמיכה של דוניץ-אלעד ועופר השקעות מחזקת אותנו מקצועית וערכית, ותאפשר לנו להמשיך לצמוח, להוביל ולהנגיש ספורט נשי איכותי לכל ילדה בירושלים״