נאפולי מפתה את הכוכב שלה: מציעה 5 מיליון יורו לעונה
אחד המלפפונים החמים בקיץ הקרוב בכדורגל האירופי הוא הכוכב של נאפולי, חביצ'ה קווארצחליה. קווארצחליה, 22, יכול לשחק בשני האגפים והרשים עם מספרים כמו 14 שערים ו-16 בישולים ב-30 הופעות בכל המסגרות העונה. שוויו של השחקן נאמד ב-85 מיליון אירו. הוא נחשב למלך הבישולים של הקבוצה, עם 12 העונה. הוא כבש העונה 12 שערים ושני בטבלה לויקטור אוסימהן, שכבש 21 פעמים.
החלוץ הצעיר התחיל את הקריירה בדינמו טביליסי. בגיל 19 כבר עבר ללוקומוטיב מוסקבה מהליגה הרוסית, משם לרובין קזאן. בעונה שעברה עזב את הקבוצה הרוסית וחזר לליגה הגאורגית, בעיקר בגלל הפלישה של רוסיה לאוקראינה. בקיץ האחרון הרשים קווארצחליה את הקבוצה האיטלקית שהחתימה אותו על חוזה לחמש שנים וכעת הוא מבוקש במספר מועדונים בכירים באירופה.
יישאר? קווארצחליה
נאפולי דורשת 130 מיליון יורו על אוסימהן. מי תחטוף אותו?
הנסיך מגאורגיה: הכוכב שליברפול וריאל סימנו שווה 100 מיליון יורו
מי שנמצאות במאבק על הכוכב הגדול של אירופה הן ריאל מדריד וליברפול. השתיים מוכנות להשקיע מעל 100 מיליון אירו כדי להחתימו. באנגליה אף דווח כי מבחינתו של מאמן ליברפול, יורגן קלופ, מדובר ברכש המשמעותי ביותר לקראת הקיץ הקרוב.
לאחר שבימים האחרונים דווח כי נאפולי אינה מסוגלת להשאיר את הנכס שלה, היום דווח כי האלופה המיועדת צפויה להציע חוזה חדש לשחקן למשך 5 השנים הקרובות וכדי לפתות אותו היא מתכננת להגדיל את שכרו.
שכרו העונה הוא 1.3 מיליון אירו נטו ועל פי ההסכם החדש הוא צפוי להגיע לכ-5 מיליון אירו לעונה כולל בונוסים על הישגים קבוצתיים והישגים אישיים.
בנאפולי מתכוונים שלא להכניס סעיף יציאה בחוזה החדש מתוך הנחה שבתוך שנתיים מחירו של השחקן יעלה משמעותית ויעבור את רף ה-100 מיליון אירו. בסביבתו של הכוכב הסבירו כי כל האופציות על הפרק וכי קווארצחליה עצמו רוצה לסיים את העונה גם כאלוף איטליה וגם להמשיך את המסע בליגת האלופות ואז לקבל החלטה סופית בנושא.
כוכב נוסף של נאפולי הוא החלוץ הניגרי ויקטור אוסימהן. אוסימהן, 24, נחשב גם לאחד המלפפונים הגדולים באירופה. הוא זוכה להתעניינות מצד מועדונים בכירים באירופה כמו מנצ'סטר יונייטד ופריז סן ז'רמן. באיטליה הבהירו כי נאפולי תסכים להיפרד מהחלוץ רק במידה והוא יימכר בסכום שלא נופל מ-130 מיליון אירו.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
