ריוואר
צילום: חוליגנוב

הסטארט-אפ Rewire רוכש את Imagen בכמה מיליונים

בחברה מסרבים למסור את הסכום כך שבפועל קרוב לוודאי שמדובר בסכום קטן יחסית. Imagen מפתחת כרטיסים לתשלום שכר שמאפשר למעסיקים להפקיד משכורת ישירות אל כרטיס השכר בדומה לחשבון בנק; 13 העובדים יצטרפו לחברה הרוכשת
נתן טגי |

סטארט-אפ הפינטק Rewire, שפיתח פלטפורמה לשירותים פיננסיים עבור מהגרי עבודה, רוכש את הסטארט-אפ Imagen המתמחה בכרטיסי שכר נטענים חכמים. החברה הנרכשת מפתחת כרטיסים לתשלום שכר (Prepaid Card) שמאפשר למעסיקים להפקיד משכורת ישירות אל כרטיס השכר בדיוק כמו לחשבון בנק. הכרטיס, Kessef Cash Card משמש מעסיקים רבים לתשלום שכר לעובדים חסרי חשבונות בנק בישראל.

הפתרון של Imagen משתלב באפליקציה שפיתחה Rewire המספקת לכ-10,000 מהגרי עבודה בישראל שירותים פיננסיים כמו: העברות כספים ותשלום חשבונות במדינות המקור. באירופה מציעה החברה שירותים נוספים וביניהם: חשבון תשלומים (IBAN), חשבון משפחתי, כרטיס אשראי (debit), העברות כספים מקומיות ובינלאומיות בתוך אירופה, ביטוחים עבור המהגרים ועבור משפחותיהם, חבילת תקשורת והפקדות כספים פיזיות.

Rewire תאפשר למהגרי עבודה המשתמשים באפליקציה שלה לקבל את השכר שלהם מהמעסיקים בכרטיס הנטען, לבצע באופן דיגיטלי את כל הפעולות הפיננסיות המוצעות על ידי האפליקציה בארץ וגם כמובן להשתמש בו ככרטיס חיוב מיידי לכל דבר בעסקאות בארץ ואף בחו"ל. כרטיס השכר הדיגיטלי מתווסף לשיטה הקיימת כיום לביצוע הפקדות ביותר מ-1,000 נקודות הפקדה של Rewire בסניפי סופר פארם, בנק הדואר, ו-GMT.

Rewire משתפת פעולה עם Imagen מזה 3 שנים והכרטיסים הנטענים נבחרו לשימוש על ידי מהגרי עבודה ומעסיקים רבים. בעקבות הרכישה, Rewire תאפשר לכל משתמשי האפליקציה שלה בישראל לעבור לתהליך דיגיטלי מקצה לקצה, יעיל ונוח שיתבצע כולו בסמארטפון. יתירה מזאת, Rewire מקבלת עתה גישה ישירה לעשרות אלפי לקוחות Imagen המהווים פוטנציאל שוק ענק והיא תרחיב בכך את אחיזתה בשוק השירותים הפיננסיים.

  

13 עובדי Imagen ובהם אנשי IT, תמיכה, מכירות ותפעול, מצטרפים עתה לחברת Rewire. מנכ"ל Imagen, סנפיר חייט, יכהן בתפקיד מנהל שירותי הכרטיסים החכמים וידווח ישירות לגיא קשטן, מנכ"ל Rewire.    

גיא קשטן, שותף מייסד ומנכ"ל Rewire: "אחרי 3 שנים משותפות של עבודה מוצלחת ביחד, רכשנו את Imagen בגלל הסינרגיה המושלמת בין הפתרונות הפיננסיים של שתי החברות. הרכישה מוסיפה עוד נדבך חשוב בסל השירותים הפיננסיים שלנו ומאפשרת חוויה דיגיטלית מקצה לקצה. זה הוא צעד נוסף במימוש החזון שלנו לאפשר למהגרי עבודה למצות את הפוטנציאל הפיננסי שלהם ולבנות עתיד טוב יותר להם ולבני משפחותיהם." קשטן הוסיף "אנו מתרגשים לקראת קליטתם של עובדי Imagen  לצוות העובדים שלנו בתל אביב, ומצפים להם בזרועות פתוחות. מפה נמשיך לצמוח ביחד."

סנפיר חייט, מנכ"ל Imagen: "לכבוד הוא לנו להצטרף לחברה עם חזון כה משמעותי המשפיע על העולם לטובה ועוזר לשכבות אוכלוסיה חלשות בעזרת כלים המעניקים להם עצמאות כלכלית. מאז קום Imagen אנו עובדים ישירות עם מעסיקים רבים בשוק המשלמים לעובדיהם משכורת באמצעות הכרטיס הנטען - והקשרים הללו הם בסיס מצוין להמשך התפתחותה של Rewire הן בשוק מהגרי העבודה והן בשוק העבודה הכללי. במסגרת Rewire נמשיך להתמחות בתחום הכרטיסים הנטענים ונשתלב כמרכיב מרכזי בחוויה הדיגיטלית של החברה".  

קיראו עוד ב"BizTech"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".