
"האסטרטגיה שלנו היא להרחיב את המוצרים הרב-עונתיים"
חברת האופנה הישראלית דלתא מותגים -4.73% העוסקת בשיווק ומכירה של מוצרי הלבשה והלבשה תחתונה דיווחה הבוקר על גידול של 12% בהכנסות הרבעון השלישי. זאת, לצד שיפור בשיעורי הרווחיות הגולמית והתפעולית הביאו לעלייה של כ-40% בשורה התחתונה. "השיפור הוא לא דבר חדש לרבעון הזה, בשלוש השנים האחרונות אנחנו משתפרים כחברה מרבעון לרבעון. מדובר בתולדה של החוסן שלנו כחברה ובתשתית החזקה שבנינו בשנים האחרונות. בין אם זה שליטה מלאה בשרשרת האספקה ובין אם זה ביכולת שלנו למצב פלטפורמת מכירות טובה ויעילה בחנויות ובאונליין. דרך זה אנחנו מצליחים להגדיל ולמנף את המותג החזק שאנחנו מחזיקים בו", אומרת ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים בשיחה עם ביזפורטל. במסגרת הדוחות הציגה החברה שיפור גם ברווחיות הגולמית והתפעולית שתרמו לזינוק בשורה התחתונה. את העלייה ייחסה החברה לשיפור בתמהיל המוצרים המאופיינים בשיעור רווחיות גבוה יותר. לדברי בוגנר, "לא מדובר בשינוי בתמהיל המוצרים. אנחנו חיים את השוק ועבדים על תמהיל שמצד אחד עונה לצורכי השוק, ומצד שני ישפר את תוצאות החברה. מרבית המוצרים שלנו רב-עונתיים, דבר שמאפשר לנו לנהל את המלאי בצורה נכונה, ולייצר רווח גולמי. כאסטרטגיה אנחנו מרחיבים את מגוון המוצרים הרב-עונתיים בכדי להמשיך ולייצב את הפרמטרים העסקיים של החברה". בחודש מרץ השנה, הפכה החברה לציבורית כשהונפקה לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל, כחלק ממהלך ארגוני שהובילה חברת האם דלתא . כחלק מהסכם הפיצול, הועברה פעילות 'דלתא ישראל', והיא עוסקת כיום בעיצוב, פיתוח, שיווק ומכירה בישראל, של מוצרי הלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, הלבשת בית, הלבשת ספורט ופנאי, הלבשת ילדים, גרביים והנעלה, בעיקר תחת המותגים Delta וfix. מאז ההנפקה קפצה מניית החברה בכ-31% לשווי שוק של כ-1.7 מיליארד שקל. כיצד ההפיכה לחברה ציבורית משפיעה על הפעילות של החברה? האם אתם שוקלים ביצוע רכישות בקרוב? "היינו חלק מחברה ציבורית במשך שנים, ככה שמבחינת ההתנהלות היומיומית שלנו אין שינוי גדול. כחברה אנחנו מחויבים לגדילה וצמיחה, חלק יגיע מהנכסים הפנימיים והשבחתם, וחלק יגיע ממיזוגים ורכישות בארץ ובעולם." מהם מנועי הצמיחה של החברה לשנים הקרובות? "יש לנו מגוון קטגוריות ליבה שטרם מימשנו בהן את הפוטנציאל, דוגמת חזיות, תינוקות והלבשת פנאי. בנוסף, אנחנו מחזיקים בשני אתרים שנחשבים מהמובילים בישראל, ואנחנו כל הזמן פועלים להמשיך ולהצמיח אותם. כמו כן, ברבעון השני שנה הבאה נקים מותג ספורט חדש, שיהיו לו שבע חנויות ואתר אונליין".

בזק רושמת זינוק של 48% ברווח הנקי הודות ליס; מעלה תחזית שנתית
בזק ממשיכה במומנטום עם צמיחה במנועי הצמיחה האסטרטגיים, כולל עלייה בכל מדדי ה-ARPU ומעדכנת בשנית את תחזיותיה השנתיות כלפי מעלה; מדווחת על צמיחה של כ-3.1% בהכנסות הליבה של הקבוצה וצמיחה של כ-11.3% ב-EBITDA המתואם
בזק בזק 1.9% סכמת רבעון שני עם תוצאות חזקות בליבת הפעילות ועלייה בשורת הרווח, כשחלק מהשיפור נובע מסעיף חד פעמי מהותי בצורת עדכון בהערכת השווי של יס שהוסיף כ-147 מיליון שקל לרווח הנקי. הרווח הנקי המתואם עמד על 427 מיליון שקל, גבוה מתחזיות הקונצנזוס, בעוד ההכנסות וה‑EBITDA המתואם היו קרובים לציפיות. השיפור בפרמטרים התפעוליים, ובראשם צמיחה בהכנסות הליבה ועלייה ב‑ARPU בכל המגזרים, ממשיך לתמוך בעדכון התחזיות כלפי מעלה.
תוצאות החברה
ההכנסות הסתכמו בכ-2.14
מיליארד שקל, ירידה של כ-2.6%. הכנסות הליבה עלו בכ-3.1% לכ-1.95 מיליארד שקל, בעיקר כתוצאה מצמיחה בהכנסות הליבה של כל מגזרי הקבוצה העיקריים. הכנסות הליבה במחצית הראשונה של שנת 2025 הסתכמו בכ-3.93 מיליארד שקל, עלייה של כ-2.7%.
ה-EBITDA הסתכם בכ-1.01
מיליארד שקל, עלייה של כ-11.8%. ה-EBITDA המתואם הסתכם בכ-1.01 מיליארד שקל (שיעור EBITDA מתואם של כ-47.4%), עלייה של כ-11.3%. ה-EBITDA המתואם במחצית הראשונה של שנת 2025 הסתכם בכ-1.93 מיליארד שקל, עלייה של כ-5.5%.
הרווח הנקי הסתכם בכ-426 מיליון שקל,
עלייה של כ-48%. הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-427 מיליון שקל, עלייה של כ-46%. הרווח הנקי המתואם במחצית הראשונה של שנת 2025 הסתכם בכ-746 מיליון שקל, עלייה של כ-26%.
- בזק מעדכנת תחזית ל-2025: צופה רווח חד פעמי
- משרד התקשורת יוזיל את תעריפי הסיבים, בזק תומכת במהלך
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ה-EBITDA המתואם והרווח הנקי המתואם הושפעו בעיקר משינוי בהערכת השווי של יס.
התזרים החופשי הסתכם בכ-230 מיליון שקל, עלייה של כ-29%, אשר נבעה בעיקר מפערי עיתוי בהון החוזר. התזרים החופשי במחצית הראשונה של שנת 2025 הסתכם בכ-492 מיליון שקל, ירידה של כ-24% לעומת התקופה המקבילה.

גילת מכה את התחזיות - המניה מזנקת
חברת הלווינות הישראלית הכתה את הצפי: הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-105 מיליון דולר לעומת תחזית של 100.98 מיליון, והרווח למניה עמד על 0.17 דולר לעומת תחזית של 0.04 דולר; גם התחזיות השנתיות עודכנו כלפי מעלה.
חברת הלווינות הישראלית הדואלית גילת גילת 12.33% מפרסמת את תוצאותיה לרבעון השני של 2025: ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-105 מיליון דולר, גבוה מהתחזיות שעמדו על 100.98 מיליון דולר. הרווח למניה לפי כללי GAAP הגיע ל-0.17 דולר, לעומת תחזית של 0.04 דולר למניה. לשם השוואה, ברבעון המקביל ב-2024 הרווח למניה עמד על 0.02 דולר בלבד, וההכנסות הסתכמו ב-76.6 מיליון דולר.
המניה מגיבה לתוצאות בזינוק של כ-10% ונסחרת לפי שווי שוק של כ-1.57 מיליארד שקל. למרות ירידה של 1.6% בחודש האחרון,
המניה מציגה תשואה חיובית של כ-10.6% מתחילת השנה, וזינוק של כ-59% ב-12 החודשים האחרונים.
הרווח הנקי לרבעון הסתכם ב-9.8 מיליון דולר, עלייה של 654% לעומת 1.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי עלה ל-5.7 מיליון דולר, גידול של 103% לעומת 2.8 מיליון דולר ברבעון השני של 2024.
במונחים מתואמים (Non-GAAP), הרווח התפעולי הגיע ל-9.3 מיליון דולר, עלייה של 27% ביחס ל-7.3 מיליון דולר אשתקד, והרווח הנקי עמד על 12 מיליון דולר, או 0.21 דולר למניה בדילול מלא זינוק של 114% לעומת 5.6 מיליון דולר ו-0.10 דולר למניה ברבעון המקביל. ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-11.8 מיליון דולר, עלייה של 17% לעומת 10.1 מיליון דולר בשנה הקודמת, ובנטרול הפסד של 1.5 מיליון דולר מפעילות Stellar Blu, הנתון המתואם עומד על 13.3 מיליון דולר צמיחה של 32%.
- גילת זכתה בחוזה בפרו בהיקף 60 מיליון דולר; המניה עולה 5%
- גילת עם הזמנות חדשות מעל ל-22 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מעדכנת תחזית ללמעלה
לאור תוצאות הרבעון והתחזקות בצבר ההזמנות, הנהלת החברה עדכנה כלפי מעלה את התחזיות לשנה כולה. ההכנסות לשנת 2025 צפויות לנוע בטווח של 435 עד 455 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת של 415 עד 455 מיליון דולר. תחזית ה-EBITDA המתואם עודכנה לטווח של 50 עד 53 מיליון דולר, לעומת 47 עד 53 מיליון קודם לכן. העדכון מגלם צמיחה של כ-46% בהכנסות וכ-22% ב-EBITDA, בנקודת האמצע של התחזיות.