זוהר לוי Seedo
צילום: יח"צ

Seedo מכוונת לרשתות הקמעונאיות הגדולות בארה"ב

על הסכם עם חברת ההפצה OutForm, המשווקת מוצרים לרשתות האמריקאיות בסט ביי, הום דיפו ו-Bed Bath & Beyond ותהיה אחראית על שיווק מוצרי החברה בחנויות און ליין וברשתות
ערן סוקול | (2)

חברת סטארטאפ הקנאביס הישראלי Seedo אשר פיתחה רובוט לגידול קנאביס, הפועל באופן אוטונומי ללא צורך במעורבות אדם או ידע בחקלאות ונסחרת בארה"ב מעבר לדלפק (OTC, סימול: SEDO), הודיעה היום (ד') על הרחבת שיווק המתקנים האוטומטיים לגידול קנאביס רפואי בארה"ב וחתימה על הסכם עם חברת ההפצה OutForm לצורך חדירה לרשתות הקמעונאיות הגדולות בארה"ב.

 

חברת OutForm, מחברות המיתוג וההפצה הבולטות בארה"ב, משווקת מוצרים לרשתות האמריקאיות הארציות בסט ביי, הום דיפו, Bed Bath & Beyond ואחרים. במסגרת ההסכם החברה תהיה אחראית על שיווק מוצרי סידו בחנויות און ליין וברשתות בארה"ב ואספקה מהירה ללקוחות.

 

סידו פיתחה מערכת אוטומטית לגידול קנאביס רפואי ראשונה מסוגה בעולם משלב ההנבטה ועד לקבל היבולים הפועלת בתוך מבנה אטום החסום בפני מזיקים ומחלות צמחים ולכן גם נקי מחומרי הדברה. תהליך הגידול הממוכן מנוהל על ידי אלגוריתם המפענח את מצב וצרכי הצמח בעזרת טכנולוגיות ניתוח תמונה וקובע מינון מדויק של דישון, השקיה וטמפרטורות.

טכנולוגיה נוספת של לימוד מכונה מאפשרת לרובוט לשפר את ביצועי הגידול על ידי הסקת תובנות ממחזורי גידול קודמים. המגדל יכול לצפות מרחוק בתהליכי הגידול באמצעות וידיאו ומקבל נתונים על ההתקדמות. השימוש במערכת מביא לשיפור ביבולים, חיסכון בעבודה ועמידה בדרישות המחמירות של הלקוחות. המתקנים הביתיים של סידו משווקים באירופה וארה"ב. במקביל חתמה החברה על הסכמים להקמת חוות לגידול ממוכן של קנאביס רפואי בישראל קיבוץ דן בצפון ומושב ברוש בדרום.

 

סרטון ההדגמה של Seedo
 

זוהר לוי, מנכ"ל סידו: "הביקוש לקנאביס נקי מכימיקלים מזיקים הולך וגובר בעולם, במיוחד כשהוא מיועד לאנשים חולים ורגישים. משתמשים רבים מעדיפים לגדל את הקנאביס בכוחות עצמם בסביבה מבוקרת ועם מיכשור שדואג לצרכי הצמח ואנו מספקים דרישה זו. ההסכם עם OutForm יאפשר לנו להגיע קרוב לצרכן האמריקאי ולספק במהירות את ההזמנות".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אחכ לארהב 21/06/2019 08:36
    הגב לתגובה זו
    הידרופוני
  • 1.
    אנונימי 05/06/2019 13:54
    הגב לתגובה זו
    ?

לקרוא וללמוד: 7 מיתוסים שגורמים למשקיעים להפסיד כסף בבורסה

או: מה שאתה חושב שאתה יודע על כסף, רק יכול לפגוע בך בסופו של דבר. הנה 7 מיתוסים שכדאי להימנע מהם
מתן בן ברוך |
נושאים בכתבה השקעות מיתוסים
פעמים רבות המשקיע הממוצע בבורסה לא פועל ברציונליות אלא מתוך התבססות על מיתוסים ואמונות שנבנו על פני דורות של משקיעים. אין ספק שמערכת השווקים בבורסות העולם היא מערכת דינמית ולא פשוטה שדורשת הבנה ומשמעת על רצפת המסחר, לכן יש להימנע ממיתוסים ולפעול ברציונליות, אלו המיתוסים שהמשקיעים צריכים לשים לב אליהם: 1."גם אתה יכול להיות וורן באפט": במשך 30 שנה גרם וורן באפט לציבור המשקיעים בעולם להעריץ אותו. המיתוס הרווח הוא שבאפט "פשוט בוחר" את מניות הערך שלו כך טועים אנשים לחשוב בניסיון לשכפל את הישגיו. האמת רחוקה מכך, באפט בוחר בפינצטה את המניות שלו באופן מורכב מאוד, כך האורקל מאומהה מצליח להשיג תשואות נאות לאורך שנים.
2."דמי ניהול טובים יותר-ביצועים טובים יותר" מיליוני משקיעים "תקועים" בקרנות נאמנות שלא מצליחות להכות את מדד הייחוס שלהם לאורך שנים. יקר לא אומר בהכרח טוב יותר. 3."צריך להתמקד או בניתוח טכני או בניתוח פונדמנטלי": חסידי הגישה הפונדמנטלית יאמרו שצריך ללמוד ולהבין את יסודות החברה לעומק על מנת להעריך את ביצועיה בעתיד. לעומת זאת, מאמיני הניתוח הטכני דוגלים בגישה שהגרף מגלם בתוכו את כל המידע הרלוונטי, ההיסטוריה תספר על העתיד. האמת היא איפה שהוא באמצע, אין גביע קדוש אחד, צריך להיות עם ראש פתוח שכן לכל גישה יש את היתרונות והחסרונות שלה. מילת המפתח היא איזון. 4."השקעה פסיבית": אין כזה דבר משקיע "פסיבי", יש צורך תמידי באיזון מחדש של תיק ההשקעות, הכנסת רעיונות חדשים, חיזוק חולשות וכו'. מן העבר השני חשוב לזכור כי אקטיביות יתר יכולה לגרום לשחיקת רווחים על ידי עמלות.