ליאור פרידמן ויובל נתן בהשקה של ערוץ טדי של פרטנר TV
צילום: אלכסנדר כץ

עם 30 אלף מנויים: פרטנר משיקה את ערוץ הצחוק 'טדי'

הערוץ של טדי הפקות ויובל נתן יתמקד בקומדיות ישראליות ותכנים מעולמות הסטנדאפ והרשתות. יפעל בשותפות 50/50 עם היוצרים, והציב אותו מיד אחרי הרצף הערוצים הארציים
אלכסנדר כץ | (1)

מנכ"ל פרטנר -0.58%  איציק בנבנישתי חשף הבוקר (יום ד') כי לשירות הטלוויזיה של החברה הצטרפו עד כה 30 אלף מנויים בתוך 3 חודשים, מהם 20 אלף כבר מחוברים, ו-10,000 יחוברו בהמשך. את הדברים אמר באירוע ההשקה של ערוץ 15 החדש של פרטנר TV – ערוץ הצחוק והבידור שמפיקה חברת טדי הפקות וייקרא ערוץ טדי.

הערוץ שיעלה לאוויר בשבועיים הקרובים, זוכה לחשיבות רבה, ועדות לכך היא הצבתו באפיק 15, מיד לאחר הרצף החדש של הערוצים הארציים - קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר (אפיק 14).

 

"השקת פרטנר TV בקיץ 2017 שינתה את שוק הטלוויזיה בישראל וחוללה תחרות בשוק לטובת הצרכן", אמר בנבנישתי. "מהנתונים שברשותנו יותר מ-70% מהלקוחות שעברו לפרטנר TV התנתקו משירותי הכבלים והלוויין, ובכך הם גם חוסכים אלפי שקלים בשנים וגם נהנים מחוויית הטלוויזיה הטובה בישראל". יש רק לציין כי את פרטנר הצטרפה למהפכת הטלוויזיה הרב ערוצית באיחור של שנתיים וחצי, כשהחלוצה הייתה דווקא סלקום TV, בדצמבר 2014.

 

כאמור, פרטנר חשפה את ערוץ טדי באפיק 15, ערוץ צחוק ובידור ישראלי בהפקה בלעדית עבור פרטנר TV על ידי טדי הפקות ויובל נתן, שיהיה מנכ"ל הערוץ החדש ובעבר היה עורך השבועון רייטינג ועורך ערוץ הצחוק של HOTביפ. מנהל התוכן של הערוץ הוא נדב פרישמן (ערוץ ביפ, 'לילה בכיף', 'רד ודביר'), והמפיק הראשי הוא אסף גורדון ('אובוי', 'איש חשוב מאד', 'תא גורדין').

 

"לא בכל יום מקימים גוף תוכן ישראלי חדש, וזה תמיד תהליך מסעיר וכיפי", אמר נתן. "הערוץ הזה נבנה להרגלי הצפייה החדשים בפלטפורמות החדשות, לסוגי תכנים חדשים, ואנחנו שמחים לנסות פה פורמט חדשני וייחודי מסוגו, שיגדל את הכוכבים והפורמטים החדשים בתפר בין הדיגיטל לטלוויזיה".

 

לדברי נתן, "בימים אלה אנו נמצאים בשלבי הפקה של מעל 15 סדרות חדשות שיעלו במהלך השנה, כולם בשותפות מלאה עם היוצרים". לדבריו, "אנחנו נותנים ליוצרים את כל מה שהם צריכים ושותפים איתם בתוצאה הסופית, כמו קרן הון סיכון לקומדיה. השותפות היא 50/50. אם יהיה המשך להפקה כמו סרט או מהלך תוכן שיווקי, אנחנו מתחלקים שווה בשווה בהכנסות".

 

15 ההפקות החדשות לא יעלו במועד אחד, אלא בשלבים. כרגע גם לא ברור כמה שעות של שידור ראשוני יהיו בכל יום, אולם הערכה גורסת כי מדובר במספר נמוך של שעות ראשוניות - שילך ויגדל לאורך הזמן - ובמספר לופים בכל יום.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

טמירה ירדני (צילום: אלכסנדר כץ)

 

הערוץ בנוי בקונספט של Bite Size TV ויתמקד בקומדיה ישראלית מעולמות הסטנדאפ והרשתות החברתיות. בנוסף לתכני וכוכבי רשת מוכרים כדוגמת שחר חסון ואמני הקומדי בר, שוגר זאזא, שרוטונים ועוד, מפיק הערוץ תכנים מקוריים. בין הסדרות החדשות יהיו 'סחילנד' - סדרה קומית על עולם הייטק הישראלי עם קובץ' ודובדבני, 'שומרת' - סדרה של חייה של רווקה דתיה בתל אביב של אושרית סרוסי וחן רוטמן, סדרת הנונסנס באנימציה 'אמוג'יניישן' של ליאור פאוקר ודרור טייכנר, 'אמת אמנותית' עם ניר פרידמן, הקומדיה 'טובים וטובים פחות' על חייו ומשפחתו של הקומיקאי אמירם טובים, 'פקקים וסידורים' עם גיל קופטש, ועוד.

 

בנוסף מפיק ערוץ טדי סדרת ספיישלים בהנחיית יונתן ברק ובהשתתפות סטנדאפיסטים אורחים בכל פרק. כמו כן ישודרו בערוץ סדרות שהופקו בעבר על ידי 'טדי הפקות', בהן 'שמש', 'השיר שלנו', 'הקומדי סטור' ועוד.

 

"אנחנו שמחים להוסיף לנבחרת הערוצים של פרטנר TV ערוץ תוכן מקורי וחדשני. הערוץ שהופק עבור פרטנר TV מביא בשורה מרעננת לתעשיית הבידור המקומית", אמר לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר. "השקת ערוץ טדי היא צעד ראשון בהשקעות שאנחנו מתכננים בהפקות מקור".

 

טמירה ירדני, מנכ"ל ובעלים טדי הפקות, אמרה כי "זהו יום מרגש עבורי. הרבה שנים אני חולמת על הקמת ערוץ בידור שכזה ואני שמחה שהרגע הזה הגיע. לפני למעלה עשרים שנה התחלנו במהלך דומה עם כוכבים צעירים שהפכו עם השנים לאנשי הבידור המרכזיים של ישראל, ואני בטוחה שגם כאן נבנה ערוץ תוכן עם עתיד מזהיר".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ניסו לעשות משהו דומה ב 2008 (ל"ת)
    דן 28/10/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.