ליאור פרידמן ויובל נתן בהשקה של ערוץ טדי של פרטנר TV
צילום: אלכסנדר כץ

עם 30 אלף מנויים: פרטנר משיקה את ערוץ הצחוק 'טדי'

הערוץ של טדי הפקות ויובל נתן יתמקד בקומדיות ישראליות ותכנים מעולמות הסטנדאפ והרשתות. יפעל בשותפות 50/50 עם היוצרים, והציב אותו מיד אחרי הרצף הערוצים הארציים
אלכסנדר כץ | (1)

מנכ"ל פרטנר 3.07%  איציק בנבנישתי חשף הבוקר (יום ד') כי לשירות הטלוויזיה של החברה הצטרפו עד כה 30 אלף מנויים בתוך 3 חודשים, מהם 20 אלף כבר מחוברים, ו-10,000 יחוברו בהמשך. את הדברים אמר באירוע ההשקה של ערוץ 15 החדש של פרטנר TV – ערוץ הצחוק והבידור שמפיקה חברת טדי הפקות וייקרא ערוץ טדי.

הערוץ שיעלה לאוויר בשבועיים הקרובים, זוכה לחשיבות רבה, ועדות לכך היא הצבתו באפיק 15, מיד לאחר הרצף החדש של הערוצים הארציים - קשת 12, רשת 13 וערוץ עשר (אפיק 14).

 

"השקת פרטנר TV בקיץ 2017 שינתה את שוק הטלוויזיה בישראל וחוללה תחרות בשוק לטובת הצרכן", אמר בנבנישתי. "מהנתונים שברשותנו יותר מ-70% מהלקוחות שעברו לפרטנר TV התנתקו משירותי הכבלים והלוויין, ובכך הם גם חוסכים אלפי שקלים בשנים וגם נהנים מחוויית הטלוויזיה הטובה בישראל". יש רק לציין כי את פרטנר הצטרפה למהפכת הטלוויזיה הרב ערוצית באיחור של שנתיים וחצי, כשהחלוצה הייתה דווקא סלקום TV, בדצמבר 2014.

 

כאמור, פרטנר חשפה את ערוץ טדי באפיק 15, ערוץ צחוק ובידור ישראלי בהפקה בלעדית עבור פרטנר TV על ידי טדי הפקות ויובל נתן, שיהיה מנכ"ל הערוץ החדש ובעבר היה עורך השבועון רייטינג ועורך ערוץ הצחוק של HOTביפ. מנהל התוכן של הערוץ הוא נדב פרישמן (ערוץ ביפ, 'לילה בכיף', 'רד ודביר'), והמפיק הראשי הוא אסף גורדון ('אובוי', 'איש חשוב מאד', 'תא גורדין').

 

"לא בכל יום מקימים גוף תוכן ישראלי חדש, וזה תמיד תהליך מסעיר וכיפי", אמר נתן. "הערוץ הזה נבנה להרגלי הצפייה החדשים בפלטפורמות החדשות, לסוגי תכנים חדשים, ואנחנו שמחים לנסות פה פורמט חדשני וייחודי מסוגו, שיגדל את הכוכבים והפורמטים החדשים בתפר בין הדיגיטל לטלוויזיה".

 

לדברי נתן, "בימים אלה אנו נמצאים בשלבי הפקה של מעל 15 סדרות חדשות שיעלו במהלך השנה, כולם בשותפות מלאה עם היוצרים". לדבריו, "אנחנו נותנים ליוצרים את כל מה שהם צריכים ושותפים איתם בתוצאה הסופית, כמו קרן הון סיכון לקומדיה. השותפות היא 50/50. אם יהיה המשך להפקה כמו סרט או מהלך תוכן שיווקי, אנחנו מתחלקים שווה בשווה בהכנסות".

 

15 ההפקות החדשות לא יעלו במועד אחד, אלא בשלבים. כרגע גם לא ברור כמה שעות של שידור ראשוני יהיו בכל יום, אולם הערכה גורסת כי מדובר במספר נמוך של שעות ראשוניות - שילך ויגדל לאורך הזמן - ובמספר לופים בכל יום.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

טמירה ירדני (צילום: אלכסנדר כץ)

 

הערוץ בנוי בקונספט של Bite Size TV ויתמקד בקומדיה ישראלית מעולמות הסטנדאפ והרשתות החברתיות. בנוסף לתכני וכוכבי רשת מוכרים כדוגמת שחר חסון ואמני הקומדי בר, שוגר זאזא, שרוטונים ועוד, מפיק הערוץ תכנים מקוריים. בין הסדרות החדשות יהיו 'סחילנד' - סדרה קומית על עולם הייטק הישראלי עם קובץ' ודובדבני, 'שומרת' - סדרה של חייה של רווקה דתיה בתל אביב של אושרית סרוסי וחן רוטמן, סדרת הנונסנס באנימציה 'אמוג'יניישן' של ליאור פאוקר ודרור טייכנר, 'אמת אמנותית' עם ניר פרידמן, הקומדיה 'טובים וטובים פחות' על חייו ומשפחתו של הקומיקאי אמירם טובים, 'פקקים וסידורים' עם גיל קופטש, ועוד.

 

בנוסף מפיק ערוץ טדי סדרת ספיישלים בהנחיית יונתן ברק ובהשתתפות סטנדאפיסטים אורחים בכל פרק. כמו כן ישודרו בערוץ סדרות שהופקו בעבר על ידי 'טדי הפקות', בהן 'שמש', 'השיר שלנו', 'הקומדי סטור' ועוד.

 

"אנחנו שמחים להוסיף לנבחרת הערוצים של פרטנר TV ערוץ תוכן מקורי וחדשני. הערוץ שהופק עבור פרטנר TV מביא בשורה מרעננת לתעשיית הבידור המקומית", אמר לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר. "השקת ערוץ טדי היא צעד ראשון בהשקעות שאנחנו מתכננים בהפקות מקור".

 

טמירה ירדני, מנכ"ל ובעלים טדי הפקות, אמרה כי "זהו יום מרגש עבורי. הרבה שנים אני חולמת על הקמת ערוץ בידור שכזה ואני שמחה שהרגע הזה הגיע. לפני למעלה עשרים שנה התחלנו במהלך דומה עם כוכבים צעירים שהפכו עם השנים לאנשי הבידור המרכזיים של ישראל, ואני בטוחה שגם כאן נבנה ערוץ תוכן עם עתיד מזהיר".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ניסו לעשות משהו דומה ב 2008 (ל"ת)
    דן 28/10/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.