25.6% להשקת X פקטור; ויש כבר קטע ויראלי מהתכנית
הריאליטי המוזיקלי של רשת - X פקטור חזר אמש (יום ד') לאוויר, וכבר הצליח לנפק קטע ויראלי חזק וקורע, לצד נתוני צפייה נאים. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית הניבה 25.6%. מדובר על נתונים גבוהים מרק רוצים לרקוד ומזוג מנצח VIP שהושקו לאחרונה, אבל זו עדיין ההשקה הנמוכה ביותר ב-9 השנים האחרונות עבור תכנית מוזיקלית.
מנגד קיבל המשדר המיוחד '15 שנה לחדשות 10' ששודר בערוץ 10 רק 4.7%, פחות מנקודה פער מתכנית התחקירים שטח הפקר (כאן 11).
החלק הראשון של 'הכירו את לוח השידורים של רשת' (רשת, ערוץ 2) הניב 15.3%, ואחריה 'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) עם 6.9%. 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) קיבלה 3.1%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) ניפקה 3.6%, ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) עם 4.2%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'אקס פקטור – רגע לפני' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 7.8%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 9.7% מנגד קיבלה 'הכול כלול בשבע' (ערוץ עשר) 6.6%.
- עשר על הגל: 15.1% ל'בזהות בדויה', 18.1% לגמר X פקטור
- חצי גמר, חצי כח: X פקטור מאבדת גובה עם 11%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 18.8% מול 8.7% ל'חדשות עשר' ו-5.3% ל'חדשות הערב' (כאן 11).
- 2.חדשות 10 הכי גרועים 19/10/2017 17:03הגב לתגובה זועורך שמעולם לא היה עיתונאי, מהדורה הזויה ובקרוב תעמוד על אפס אחוז
- 1.ניב 19/10/2017 13:06הגב לתגובה זותוכנית פח-זבזבתי לכדורגל....

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.