קרוקס זוכרים? המניה מזנקת 14% בטרום המסחר בוול סטריט
האם להיט ההנעלה השנוי במחלוקת של תחילת המיליונים בדרך לעשות קאמבק? על פי הדו"ח של חברת ThredUp, נראה כי נעלי הקרוקס באופן איטי אבל בטוח חוזרים אל האופנה. בנוסף, החברה בחנה מספר חברות קמעונאות בתחום הבגדים והראתה כי חברת קרוקס היא מבין הסיכויים הגבוהים לצלוח את המשבר העובר על הענף.
אמש, קרוקס (סימול: CROX) פרסמה את הדו"ח הרבעוני שלה והציגה רווח של שמונה סנט, חמישה סנט מעל לצפי השוק. גם הכנסות החברה, 269 מיליון דולר, היו גבוהות מהצפי. בדומה לדו"ח שהזכרנו בפסקה הקודמת, גם הנהלת החברה טענה כי השוק מגיב באופן חיובי לקולקציית האביב והקיץ של החברה לשנת 2017.
בנוסף, החברה מציגה שולי רחב מתרחבים של כמעט 50% בעקבות ירידה משמעותית בעלויות הייצור. המשקיעים שולחים היום את מניית החברה לעליות של 14% בשלב הטרום בוול סטריט.
חזרה לדו"ח של ThredUp, בהשוואה לממוצע עשר חברות נעליים אחרות, נעלי הקרוקס נמכרים בשיעור מהיר יותר של 58% והן מסופקות בממוצע בתוך פחות מ-18 ימים. כך על פי נתוני האינטרנט של החברה.
קאמבק מהסרטים או "אפקט ברימור"
למרות האופטימיות האחרונה, חברת קרוקס חוזה כי כמות המכירות לשנת 2017 תהיה דומה לשנת 2016. את העלייה האחרונה במכירות ההנהלה משייכת למסע הפרסומי בו יצאה שכלל את כוכבת הקולנוע דרו ברימור ואלוף ההיאבקות ה-WWE ג'ון סינה.
מוקדם יותר השנה, הודיעה קרוקס כי היא מתכננת לצמצם את כמות החנויות שלה בשיעור של 25% עד סוף 2018. בתוך כך, מספר החנויות של קרוקס יעמוד על 400 חנויות בשנתיים הקרובות, מ-558 בסוף שנת 2016.