עוד שחקן בשוק ה-TV: טריפל סי מציעה חבילה ב-50 ש'
שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית ממשיך לספק כותרות, וכעת עם חברת הענן טריפל סי, שנכנסת לתחום ה-IPTV (שידורי טלוויזיה על תשתית האינטרנט) תחת שם המותג החדש smart. החברה תציע חבילת ערוצי תוכן ב-50 שקלים, מחצית מהחברה הזולה בשוק – סלקום TV.
"smart מציעה מהפיכה אמיתית שמשלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, חווית משתמש ייחודית עם מירב התכנים האפשריים במחיר המשקף חיסכון של בין 40% ל-80% ממחירי המתחרים בתחום הטלוויזיה החכמה", אומר רמי נחום, מנכ"ל ומייסד טריפל סי. "נציע לצרכן את חבילת הטריפל הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית ב-100 שקלים לחודש. הממיר של smart יסופק בעלות חודשית של 10 שקלים ואינו נדרש בטלוויזיות חכמות".
בחברה אומרים כי לשירות החדש יש ממשק PC והתאמה לכל מכשיר קיים, ללא צורך בחומרה נוספת ותוך שימוש באפליקציות זמינות. חידוש נוסף שמציעה smart הוא הקלטת כל הערוצים המשודרים 24/7 ואפשרות לצפייה ישירה בכל תוכן ששודר בטווחי זמן של 7 ימים ועד 14 יום אחורה, ישירות מהענן.
smart תאפשר לכל לקוח להתקין את שרותי הטלוויזיה על גבי המחשב או הסמארטפון, ללא כל צורך בממיר, באיכות שידור HD. ללקוחות שיעדיפו ממיר ביתי, פותח ועוצב ממיר קטן עם התקנה קלה לתפעול, לדברי החברה.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
smart גם תציע אפשרות ליהנות משרותי הטלוויזיה גם בעת יציאה לחופשה בארץ ולהמשיך ליהנות מערוצי התוכן, טלוויזיה וסרטים מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אפליקציות ממכשירים ניידים וטאבלטים ותמיכה בכרומקאסט. שירות כזה קיים גם לסלקום TV, ולאחרונה גם ב-HOT.
המותג smart פותח בשותפות עם חברת התוכן והטכנולוגיה הישראלית וונטייז (Vonetize), המפתחת פלטפורמות VOD וטלוויזיה אינטרנטית למגוון מכשירים חכמים, ומנהלת שירותי תוכן חכמים במדינות רבות ברחבי העולם וביניהן ישראל, ברזיל, מקסיקו ומספר מדינות באפריקה. וונטייז מפתחת את הטכנולוגיה העומדת מאחורי שירותי התוכן כולל מערכות ניהול תוכן, אפליקציות למכשירי קצה, מערכות הפעלה לממירים, מערכות בינה עסקית ואנליטיקס וידאו, בילינג וסליקה בינלאומיים ועוד, וכן מחזיקה זכויות לאלפי כותרי תוכן מהאולפנים הגדולים בעולם כגון דיסני, וורנר, סוני, פוקס, יוניברסל ועוד.
נועם יוספידיס, מנכ"ל וונטייז אמר כי "אנו משוכנעים שמהפכת הטלוויזיה החכמה של smart תגיע לכל כיס ולכל מסך ישראלי, ומברכים על שיתוף הפעולה החדש שיוצא היום לדרך עם טריפל סי. השקת שירות טלוויזיה חדש בישראל, המבוסס על המומחיות והניסיון בתחום התוכן והטכנולוגיה של וונטייז, ויכולות התשתית והזרמת הוידאו המשובחות של טריפל סי יאפשרו להציע לצרכן הישראלי חוויית טלוויזיה חסרת תקדים, עשירה ובתנאים המשתלמים ביותר בישראל".
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
הערוצים שישודרו ב-smart הם הערוצים המשודרים בעידן פלוס (ערוצים 1, 2, 10, 9, 20, חינוכית 23, 24, 33, 99 והלא TV); 10 ערוצים בינ"ל; 10 ערוצים בשפות ערבית ורוסית; icflix - אפליקציית תוכן לדוברי ערבית; אפליקציות טלוויזיה ועוד. כמו כן תוצע ספריית VOD עם אלפי שעות תוכן במחיר חבילת הבסיס.
בניגוד לסלקום TV, שירות smart יגבה סכום נוסף על שירותים נוספים. עבור אפליקציות שיוגדרו מראש, יקבל הלקוח קוד כניסה בהפעלה ראשונה לאחר רכישתן בנפרד. כמו כן, סרטי קולנוע שירדו מהאקרן ניתנים להשכרה ב-20 שקלים ל-48 שעות, או לרכישה כחודש לאחר שירדו מהאקרן, תמורת 60 שקלים ללא הגבלה.
גם שירות זה, כמו סלקום TV ופרטנר TV שאמור להיות מושק בקרוב, אינם מפוקחים על ידי רגולטור, ואינם מחויבים בהפקות תוכן מקוריות. בהיצע של החברה החדשה אכן אין תוכן מקורי ישראלי, ולא ברור אם יהיה כזה בעתיד. כמו כן, כניסה חזקה לשוק ללא חבילת ערוצי ספורט למשל, עשויה להוות מכשול, בטח מול מתחרה כמו סלקום TV, שחתמה על הסכמים עם ערוץ הספורט ועם צ'רלטון.
- 19.אלי רוגובסקי 16/12/2017 17:47הגב לתגובה זועושה רושם מעולה ובדעתי לעשות מינוי
- 18.טיפל סירו (ל"ת)משה שיינפלד 15/12/2017 19:28הגב לתגובה זו
- 17.שבתאי מצא 15/08/2017 20:29הגב לתגובה זומעוניין בפרטים לפלפון 0505363683
- 16.מעוניינת להתחבר לטריפל סי (ל"ת)מעוניינת להתחבר 15/08/2017 18:16הגב לתגובה זו
- 15.ליליאןמעובטריפלני 15/08/2017 17:32הגב לתגובה זואך אפשר ליצור קשר איתכם
- 14.יעל אזוולוס 08/08/2017 16:35הגב לתגובה זוכולל אינטרנט
- 13.אליהו גבאי 07/08/2017 17:05הגב לתגובה זואם תראו סרטים ותוכניות בכסף, כי למערכת עצמה אין כמעט כלום להציע בסופו של דבר תשלמו יותר מתוכנית בסיסית של יס או הוט. כל הזמן מנסים לסובב אותנו
- 12.עופר בן דוד 09/07/2017 12:18הגב לתגובה זומעוניין לשמוע מנציג 0505735421 תודה
- 11.אין לי מה להגיד עידן פלוס בתשלום עם vod ממש עני חחח אין בובספוג (ל"ת)כעכ 07/06/2017 11:33הגב לתגובה זו
- 10.כבוד השר פולישוק 14/05/2017 22:35הגב לתגובה זואם משלמים היום על ספק + תשתית 70 שקל אז חיבור הטלוויזיה עולה 30 שקל וזה כדאי
- 9.ג׳קי 22/04/2017 15:53הגב לתגובה זואנחנו רק נרוויח מזה, תכנים טובים ומחירים טובים
- 8.יהושפיץ 21/04/2017 15:10הגב לתגובה זומתי מתחילים בקיצור? נראה להיט ואני מת להעיף את יס וה370 שקל שהם שותים לי על כלום בפיתה
- 7.ז׳וניניו 21/04/2017 10:19הגב לתגובה זואפילו סלקום כבר לא נראה כזה משתלם. כמה מהר שכחתם איך שתו אותנו בסלולר, ועכשיו כשיש טלוויזיה חדשה וזולה כולם מצקצקים
- 6.כריסטיאנה 21/04/2017 09:34הגב לתגובה זוהקלטה שבועיים אחורה?! לא שפוי בעליל. חיסכון של בין 40% ל-80% ממחירי המתחרים בתחום הטלוויזיה החכמה?? בשנייה שאפשר אני מתחברת לזה
- 5.בלי ערוץ הספורט לא מתקרב... גם בחינם (ל"ת)המפציץ 20/04/2017 13:36הגב לתגובה זו
- אילנה 21/04/2017 13:48הגב לתגובה זוערוצי וטיב וווויה +???
- 4.פספוס גדול 20/04/2017 12:48הגב לתגובה זוקראתי והתרשמתי עד שהגיע השורה בלי ספורט.
- 3.גדי 20/04/2017 12:01הגב לתגובה זומה עשיתם בזה ??? תוכן שניתן לקבל באמצעות קניית ממיר ב80 ש"ח.
- מישו 20/04/2017 12:40הגב לתגובה זוVOD וכן ערוצים זרים
- 2.ברוריה שדל 20/04/2017 11:28הגב לתגובה זואני מעוניינת לקבל פרטים כיצד להתחבר לחברת הכבלים הזאת
- 1.רפי 20/04/2017 10:07הגב לתגובה זובלי ספורט ולשלם על כל סרט 20 ש"ח ?? מה נסגר איתם...
- יותר תחרות,יותר שרות. (ל"ת)יגאל 20/04/2017 11:41הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
