עוד שחקן בשוק ה-TV: טריפל סי מציעה חבילה ב-50 ש'
שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית ממשיך לספק כותרות, וכעת עם חברת הענן טריפל סי, שנכנסת לתחום ה-IPTV (שידורי טלוויזיה על תשתית האינטרנט) תחת שם המותג החדש smart. החברה תציע חבילת ערוצי תוכן ב-50 שקלים, מחצית מהחברה הזולה בשוק – סלקום TV.
"smart מציעה מהפיכה אמיתית שמשלבת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, חווית משתמש ייחודית עם מירב התכנים האפשריים במחיר המשקף חיסכון של בין 40% ל-80% ממחירי המתחרים בתחום הטלוויזיה החכמה", אומר רמי נחום, מנכ"ל ומייסד טריפל סי. "נציע לצרכן את חבילת הטריפל הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית ב-100 שקלים לחודש. הממיר של smart יסופק בעלות חודשית של 10 שקלים ואינו נדרש בטלוויזיות חכמות".
בחברה אומרים כי לשירות החדש יש ממשק PC והתאמה לכל מכשיר קיים, ללא צורך בחומרה נוספת ותוך שימוש באפליקציות זמינות. חידוש נוסף שמציעה smart הוא הקלטת כל הערוצים המשודרים 24/7 ואפשרות לצפייה ישירה בכל תוכן ששודר בטווחי זמן של 7 ימים ועד 14 יום אחורה, ישירות מהענן.
smart תאפשר לכל לקוח להתקין את שרותי הטלוויזיה על גבי המחשב או הסמארטפון, ללא כל צורך בממיר, באיכות שידור HD. ללקוחות שיעדיפו ממיר ביתי, פותח ועוצב ממיר קטן עם התקנה קלה לתפעול, לדברי החברה.
smart גם תציע אפשרות ליהנות משרותי הטלוויזיה גם בעת יציאה לחופשה בארץ ולהמשיך ליהנות מערוצי התוכן, טלוויזיה וסרטים מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אפליקציות ממכשירים ניידים וטאבלטים ותמיכה בכרומקאסט. שירות כזה קיים גם לסלקום TV, ולאחרונה גם ב-HOT.
המותג smart פותח בשותפות עם חברת התוכן והטכנולוגיה הישראלית וונטייז (Vonetize), המפתחת פלטפורמות VOD וטלוויזיה אינטרנטית למגוון מכשירים חכמים, ומנהלת שירותי תוכן חכמים במדינות רבות ברחבי העולם וביניהן ישראל, ברזיל, מקסיקו ומספר מדינות באפריקה. וונטייז מפתחת את הטכנולוגיה העומדת מאחורי שירותי התוכן כולל מערכות ניהול תוכן, אפליקציות למכשירי קצה, מערכות הפעלה לממירים, מערכות בינה עסקית ואנליטיקס וידאו, בילינג וסליקה בינלאומיים ועוד, וכן מחזיקה זכויות לאלפי כותרי תוכן מהאולפנים הגדולים בעולם כגון דיסני, וורנר, סוני, פוקס, יוניברסל ועוד.
נועם יוספידיס, מנכ"ל וונטייז אמר כי "אנו משוכנעים שמהפכת הטלוויזיה החכמה של smart תגיע לכל כיס ולכל מסך ישראלי, ומברכים על שיתוף הפעולה החדש שיוצא היום לדרך עם טריפל סי. השקת שירות טלוויזיה חדש בישראל, המבוסס על המומחיות והניסיון בתחום התוכן והטכנולוגיה של וונטייז, ויכולות התשתית והזרמת הוידאו המשובחות של טריפל סי יאפשרו להציע לצרכן הישראלי חוויית טלוויזיה חסרת תקדים, עשירה ובתנאים המשתלמים ביותר בישראל".
הערוצים שישודרו ב-smart הם הערוצים המשודרים בעידן פלוס (ערוצים 1, 2, 10, 9, 20, חינוכית 23, 24, 33, 99 והלא TV); 10 ערוצים בינ"ל; 10 ערוצים בשפות ערבית ורוסית; icflix - אפליקציית תוכן לדוברי ערבית; אפליקציות טלוויזיה ועוד. כמו כן תוצע ספריית VOD עם אלפי שעות תוכן במחיר חבילת הבסיס.
בניגוד לסלקום TV, שירות smart יגבה סכום נוסף על שירותים נוספים. עבור אפליקציות שיוגדרו מראש, יקבל הלקוח קוד כניסה בהפעלה ראשונה לאחר רכישתן בנפרד. כמו כן, סרטי קולנוע שירדו מהאקרן ניתנים להשכרה ב-20 שקלים ל-48 שעות, או לרכישה כחודש לאחר שירדו מהאקרן, תמורת 60 שקלים ללא הגבלה.
גם שירות זה, כמו סלקום TV ופרטנר TV שאמור להיות מושק בקרוב, אינם מפוקחים על ידי רגולטור, ואינם מחויבים בהפקות תוכן מקוריות. בהיצע של החברה החדשה אכן אין תוכן מקורי ישראלי, ולא ברור אם יהיה כזה בעתיד. כמו כן, כניסה חזקה לשוק ללא חבילת ערוצי ספורט למשל, עשויה להוות מכשול, בטח מול מתחרה כמו סלקום TV, שחתמה על הסכמים עם ערוץ הספורט ועם צ'רלטון.
- 19.אלי רוגובסקי 16/12/2017 17:47הגב לתגובה זועושה רושם מעולה ובדעתי לעשות מינוי
- 18.טיפל סירו (ל"ת)משה שיינפלד 15/12/2017 19:28הגב לתגובה זו
- 17.שבתאי מצא 15/08/2017 20:29הגב לתגובה זומעוניין בפרטים לפלפון 0505363683
- 16.מעוניינת להתחבר לטריפל סי (ל"ת)מעוניינת להתחבר 15/08/2017 18:16הגב לתגובה זו
- 15.ליליאןמעובטריפלני 15/08/2017 17:32הגב לתגובה זואך אפשר ליצור קשר איתכם
- 14.יעל אזוולוס 08/08/2017 16:35הגב לתגובה זוכולל אינטרנט
- 13.אליהו גבאי 07/08/2017 17:05הגב לתגובה זואם תראו סרטים ותוכניות בכסף, כי למערכת עצמה אין כמעט כלום להציע בסופו של דבר תשלמו יותר מתוכנית בסיסית של יס או הוט. כל הזמן מנסים לסובב אותנו
- 12.עופר בן דוד 09/07/2017 12:18הגב לתגובה זומעוניין לשמוע מנציג 0505735421 תודה
- 11.אין לי מה להגיד עידן פלוס בתשלום עם vod ממש עני חחח אין בובספוג (ל"ת)כעכ 07/06/2017 11:33הגב לתגובה זו
- 10.כבוד השר פולישוק 14/05/2017 22:35הגב לתגובה זואם משלמים היום על ספק + תשתית 70 שקל אז חיבור הטלוויזיה עולה 30 שקל וזה כדאי
- 9.ג׳קי 22/04/2017 15:53הגב לתגובה זואנחנו רק נרוויח מזה, תכנים טובים ומחירים טובים
- 8.יהושפיץ 21/04/2017 15:10הגב לתגובה זומתי מתחילים בקיצור? נראה להיט ואני מת להעיף את יס וה370 שקל שהם שותים לי על כלום בפיתה
- 7.ז׳וניניו 21/04/2017 10:19הגב לתגובה זואפילו סלקום כבר לא נראה כזה משתלם. כמה מהר שכחתם איך שתו אותנו בסלולר, ועכשיו כשיש טלוויזיה חדשה וזולה כולם מצקצקים
- 6.כריסטיאנה 21/04/2017 09:34הגב לתגובה זוהקלטה שבועיים אחורה?! לא שפוי בעליל. חיסכון של בין 40% ל-80% ממחירי המתחרים בתחום הטלוויזיה החכמה?? בשנייה שאפשר אני מתחברת לזה
- 5.בלי ערוץ הספורט לא מתקרב... גם בחינם (ל"ת)המפציץ 20/04/2017 13:36הגב לתגובה זו
- אילנה 21/04/2017 13:48הגב לתגובה זוערוצי וטיב וווויה +???
- 4.פספוס גדול 20/04/2017 12:48הגב לתגובה זוקראתי והתרשמתי עד שהגיע השורה בלי ספורט.
- 3.גדי 20/04/2017 12:01הגב לתגובה זומה עשיתם בזה ??? תוכן שניתן לקבל באמצעות קניית ממיר ב80 ש"ח.
- מישו 20/04/2017 12:40הגב לתגובה זוVOD וכן ערוצים זרים
- 2.ברוריה שדל 20/04/2017 11:28הגב לתגובה זואני מעוניינת לקבל פרטים כיצד להתחבר לחברת הכבלים הזאת
- 1.רפי 20/04/2017 10:07הגב לתגובה זובלי ספורט ולשלם על כל סרט 20 ש"ח ?? מה נסגר איתם...
- יותר תחרות,יותר שרות. (ל"ת)יגאל 20/04/2017 11:41הגב לתגובה זו

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני
ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד.
הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים.
ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11).
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- האח הגדול עם מעל חצי מיליון צופים, בחדשות, 12 בראש, כרגיל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני
ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד.
הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים.
ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11).
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- האח הגדול עם מעל חצי מיליון צופים, בחדשות, 12 בראש, כרגיל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.