מעוז נגד הזרם: "אלה שמרוויחים סכום של 20 אלף שקל, הם אלה שמחזיקים את המדינה - לפיד פשוט זיהה את הבעיה"

שר האוצר פרסם אתמול פוסט על גב' כהן מחדרה ועורר סערה שלמה סביב מעמד הביניים. "אני ירושלמי, תראה מה קרה בירושלים..."
יוסי פינק | (97)

הפוסט שפרסם אתמול שר האוצר יאיר לפיד על גב' כהן מחדרה שהיא ובעלה מרוויחים יחד 20 אלף שקל ברוטו בחודש עורר סערה גדולה ובעיקר תגובות זועמות שכן השכר החציוני במשק נמוך משמעותית. שלמה מעוז, הכלכלן של הון ליין, הולך הבוקר נגד הזרם בשיחה עם Bizportal ואומר - "הסיפור הוא יותר מורכב ממה שאנשים חושבים, העשירון הזה שלפיד מדבר עליו - זה העשירון שמחזיק את המדינה, ולא מקבל ממנה כלום".

לדברי מעוז, "צריך להבין בתור התחלה שהעשירון הזה של אלה שמרוויחים 20 אלף שקל בחודש, זה העשירון שהצביע ללפיד בבחירות האחרונות. מדובר בעשירון שרק משלם ולא מקבל כלום. העשירונים הנמוכים יותר מקבלים כל מיני הנחות כגון בארנונה או בנסיעה בתחבורה ציבורית אבל המעמד הזה שלפיד מדבר עליו - כל המשק נמצא על הגב שלו. אני ירושלמי, אני יודע מה זה שהחרדים למשל לא משלמים כלום והעשירון הזה שלפיד מדבר עליו מממן אותם, אז אנשים כמוני עזבו את ירושלים - כי זה לא מצב שיכול להימשך. לדעתי לפיד כשר אוצר זיהה נכון את אותו מעמד חשוב ורוצה לדאוג לו". מעוז ידבר היום בשעה 10:00 בתוכנית הרדיו של גבי גזית.

מתוך הפוסט של לפיד:

תגובות לכתבה(97):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 62.
    לימון סחוט 07/04/2013 18:08
    הגב לתגובה זו
    מספיק עם הגזל: מס הכנסה+מס בריאות + בידוח לאומי, מיסי קניה, מכסים, אגרות, מס שבח, מעמ, מס על חיסכון - זהו שוד לאור היום בחסות החוק. יותר מדי יקר לחיות פה, תגבו מס מההון השחור והטייקונים/ חברות. מה יהיה כשלפרה החולבת ייגמר החלב, וגם היא תהיה צמאה?
  • 61.
    שאפו מעוז. לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר. (ל"ת)
    להיטיב עם משלמי המס 05/04/2013 01:21
    הגב לתגובה זו
  • 60.
    אנונימי 04/04/2013 19:44
    הגב לתגובה זו
    קשה לי להבין את ממשלת ישראל .למה הם מייאשים את צעירי המדינה ?כל יום אני עובר בשגרירות האמריקאית ורואה תורים ארוכים של המיואשים .התשובה ההגיונית ביותר .אולי הם רוצים שהוותיקים יעזבו לטובת היהודים העשירים מהתפוצות ?נשמע הגיוני.
  • 59.
    אנונימי 04/04/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    יוצא קריין בטלויזיה שבמקרה הפך לשר אוצר ביציאה על מרוויחים מסויימים ששכרם מגיע ל-20 אלף בחודש .אז אמר .נו מי שהוא יתבע אותו ?השאלה מופנת לקריין .כמה יש כאילו במשק ? ושאלה שנייה:האם יכולים לרכוש אם השכר הזה דירה ?
  • 58.
    צבריקו 04/04/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    במדינת היהודים פשוט לא מצהירים על ההכנסות. יוקר החיים הוא יקר לאין שיעור. לכן כל הדיבורים על מעמד זה או אחר בטל. בנוסף, עובדי ממשלה, חברות, בנקים, וכו.. מקבלים מענקים והטבות, שהעצמאי לא חולם לקבל. יש לשנות את צורת החשיבה, ולהתחיל לעבוד, ולא לחכות למתנות, כמו עובדי חברת חשמל שלא משלמים עבור חשמל.
  • 57.
    בני 04/04/2013 06:09
    הגב לתגובה זו
    תפסיק להתחנף יש לך מטרה .
  • 56.
    תסתכלו לא רק מאיפו לקחת אלה גם למי לקצץ (ביטחוניסטים) (ל"ת)
    אלי 03/04/2013 17:24
    הגב לתגובה זו
  • 55.
    יקים 03/04/2013 01:19
    הגב לתגובה זו
    דמגוגיה וחנפנות לא יועילו. זה שהחרדים והערבים אינם נושאים בנטל זה לא באשמתם ואם יצרפו אותם אז יימשך מצעד האיוולת. זו לא חכמה לדפוק את החלשים כדי שהעשירון השביעי יהיה שבע
  • 54.
    צודק מעוז. לפיד הבין שאנו משלמי המיסים שמחזיקים את המשק (ל"ת)
    הטעות - שיש לנו דירה 02/04/2013 23:35
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    ישראלי 02/04/2013 22:07
    הגב לתגובה זו
    אני עוקב אחרי מעוז באופן שוטף ורגיל לקרא ולשמוע ממנו דברי רהב נטולי שחר. הפעם הוא צודק. מי שמחזיק את המדינה אלה 3 העשירונים העליונים. כל שאר נתוקפים את לפיד הם דמגוגים חסרי הבנה.
  • 52.
    ירון 02/04/2013 20:47
    הגב לתגובה זו
    אדון מעוז היקר אתה מתנדב להיות עלה התאנה של מר לפיד??? חשבתי שיש לך אינטגריטי מינימלי... מה שמר לפיד כתב , פשוט הזוי ... ולצערי מה שכלכלן כמוך כותב בתגובה הזוי עוד יותר... מילא לפיד חסר ניסיון , מעולם לא חסר לו דבר הוא לא מסתובב מחוץ לביצת ת״א מקסימומום הרצליה למסעדה טובה או לצימר יוקרתי בצפון טוב תעשו אם תניעו את האוטו של יאיר סעו לסיור מבת ים דרומה או מנתניה צפונה .. ואז תוכלו לפרסם הבהרה או התנצלות באמת מביך מה שמר לפיד כתב ומביכה עוד יותר תגובתך על החתום ירון , מהחציון הנמוך של העשירון השביעי... אוי אוי אוי... ממש מביך
  • 51.
    המפצח 02/04/2013 20:18
    הגב לתגובה זו
    מסכים עם כל מילה שהוא אמר. זו בדיוק הקבוצה שמחזיקה את המדינה על הגב ולא מקבלת ממנה כלום.
  • 50.
    זה כמו לומר שהוואספים מחזיקים את ארה"ב. האם בגלל זה (ל"ת)
    מגיע להם משהו מיוחד? 02/04/2013 18:43
    הגב לתגובה זו
  • 49.
    אתה צודק, אבל עליך אפשר לוותר ולא יקרה כלום!!! (ל"ת)
    יוסי 02/04/2013 18:13
    הגב לתגובה זו
  • 48.
    לירון מ37 02/04/2013 16:28
    הגב לתגובה זו
    גם לפני אוכל לילדים ..לא נעים כן נורא...
  • אקמולי 02/04/2013 21:19
    הגב לתגובה זו
    הארנונה, המים, החוגים, המזון, המוסך, השכלה גבוהה, ספרי לימוד, ועוד. הכל ללא הנחות
  • 47.
    avi 02/04/2013 13:45
    הגב לתגובה זו
    What Is there to understand? Lapid ?s right.
  • 46.
    לצאת לעבוד סוף סוף!! 02/04/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    ובהמשך לטפל בשאר המשתמטים במדינה
  • 45.
    משקיף 02/04/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    אותו בעבר מעוררת תהיות.האם התיאשת מג'וב בליכוד ואתה מחפש פטרון חדש?! אולי כשפישר עוזב והאוצר מתארגן מחדש אפשר ללקט פירורים?!
  • 44.
    yuval743 02/04/2013 12:37
    הגב לתגובה זו
    בשעה 16:30
  • 43.
    oraemuna 02/04/2013 12:36
    הגב לתגובה זו
    איוולת היא לחשוב שמי שמשלם מיסים גבוהים הוא המחזיק את המדינה. יצרני הכסף הם המחזיקים אותה. הם אלו שבגללם משפחת כהן מחדרה מרוויחה טוב. מיהם יצרני הכסף? אותם פועלי ייצור ששכרם נמוך. אותם אלו הנצרכים למשמרות כפולות על מנת לפרנס בני ביתם. הם גם עושים שימוש בכל שכרם לרכישות מוצרים שעליהם מוטלים מיסים. לולא הם, המפעלים לא היו מייצרים כסף ולא היו מעסיקים פקידות יקרה. לולא הם לא היה צידוק להחזיק את אותם מפעלים המשלמים מיסים וארנונה. לולא הם לא היה לנו עשירונים עליונים ויתכן שלא היה לנו מעמד ביניים. אז שיפסיק מר מעוז לשפוך דברי איוולת, כהרגלו.
  • אנונימי 04/04/2013 08:03
    הגב לתגובה זו
    העניים מכלכלים את הכסף חזרה לעשירים. אני מכניס כסף מחו"ל, משתכר פחות מ 20000 ברוטו ומממן את ההטבות של העניים ואת העשירים. לולא כמותי היו פחות עשירים והרבה, הרבה יותר מובטלים. לבעלי השכר הנמוך הייתה נשארת הטבה אחת: לעזוב את הארץ.
  • אתה טועה 03/04/2013 00:21
    הגב לתגובה זו
    מפעלים כאלה עוברים לחו"ל - לסין, כי בארץ הם מפסידים כסף ונדרשים לבקש עזרה מהממשלה. ה"מפעלים" היחידים בארץ שעדיין מייצרים משהו הן חברות טכנולוגיה, כגון חברות הייטק שאחריות לחצי מהיצוא.
  • דני 02/04/2013 23:55
    הגב לתגובה זו
    אני שמשתכר עם אשתי 10000 לא זכאי לשום הנחה! רק עובד קשה ומזיע כדי שהאדון כהן ישב במשרד הממוזג שלו בין טיסה אחת לחו"ל לשניה.
  • הרבה זמן לא קראתי גיבוב שטויות שכזה.... (ל"ת)
    אפילו לא ראוי לתגובה 02/04/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
  • 42.
    אבי 02/04/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    לאלה אתה רוצה לדאוג? מה שרוב העם הזה מרוויח זה כסף כיס שלהם ?!! אכזבה !!! נראה לי שאין עתיד מר לפיד. לאט לאט האויר בבלון שניפחת יוצא.
  • 41.
    ישראל 02/04/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    מעוז אתה צודק , אני רואה חברים שלי שיש להם והם התחילו להרגיש את נטל המחייה בישראל
  • 40.
    אני 02/04/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    נמאס לי להרוויח קצת יותר מה"מסכנים" ולשלם פי 6 מיסים. גם אני רוצה לקנות דירה. זה שאני עובד בהייטק לא עושה אותי מיליונר!
  • 39.
    מה עם זה? אתם לא בודקים את המעלימים (ל"ת)
    העלמות מס 02/04/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    ביבי ולפיד = החטא ועונשו. (ל"ת)
    מיסטר z 02/04/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
  • 37.
    ירון 02/04/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    ולא בשום מקום אחר.. מיסים וארנונה אני משלם כמו ילד טוב ירושלים וגם אגרת טלוויזיה לפרזיטים מערוץ 1! משכנתא ל 30 שנים על סה"כ 3160 בחודש (לך תדע היכן זה יגמר) עם שני ילדים בגיל גן גם עליהם אני משלם ממיטב כספי לגנים פרטיים. מחזיק שני רכבים לא חדשים כדי להגיע לעבודה ולאסוף את הילדים מהגנים. עם כל זאת , אני סוגר את החודש! תשאל למה? כי אני לא טיפש שחי חיי מותרות ומבזבז יותר ממה שאני ואישתי מרווחים! מי שמרוויח 20 אלף ועדיין לא סוגר את החודש ,הוא לא יודע להתנהל, הוא בזבזן שחי יותר מכפי יכולתו ו מצידי הוא יכול ללכת לה@#$$% ! אני מעמד הבניים!! עד אתמול כשלפיד הכניס אותי להגדרה של "חי מתחת לקו העוני". בושה, פשוט בושה!
  • אנונימי 04/04/2013 08:07
    הגב לתגובה זו
    על זה לפיד דיבר. להיות בפלוס בבנק אין בעיה. מרוויחים יחד 9000 נטו, גרים באריאל ונוסעים באוטובוס לת"א. מחזיקים פנדה ישנה אחת. ילדים בגנים ציבוריים, דירה מעמידר/השכרה ב 2400 ש"ח וזהו.
  • וכמה ברוטו 03/04/2013 00:25
    הגב לתגובה זו
    או שאתה מקבל אותם בשחור ?
  • אומרי 02/04/2013 16:45
    הגב לתגובה זו
    שלא מבין שהכל ההוצאות שיש לך כרגע אתה צריך לשלם חצי שלא לדבר על מחירי המזון המנופחים והארנונה וכפילות של ביטוח לאומי והוצאות חינוך ש ל א מוכרות במס כמו לחברות ולטייקונים שאפילו נייר הטואלט שלהם מוכר במס שלא לדבר על נסיעות "עסקים של האשה שלהם , בנוסף כל התספורות שעושים לך בפנסיה ובגמל .
  • א 02/04/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    לא להתרגז.
  • וכמה משפחות מוציאות 5000$ בארה"ב? (ל"ת)
    לא מגיע להם כלום 02/04/2013 18:44
  • לירון 02/04/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    בישראל 2 עובדים ומביאים 14 נטו. בארה"ב דוקטורנט מקבל סכום כזה ואשתו לא עובדת נכון שהם לא חיים כמו מליונרים אלא חיים צנועים אבל פה זה עבדים ושם החיים יותר סבירים ורגועים. אפשר לקנות לילדים בגדים צעצועים בילויים מסעדות וכו' אם בת הזוג עובדת אז בכלל החיים דבש
  • שתהיו בריאים וצעירים.אחרת-הלך עליכם ותבואו לארץ לטיפול. (ל"ת)
    תסתכל בשלושה מימדים. 02/04/2013 15:24
  • אלדו 02/04/2013 11:42
    הגב לתגובה זו
    אז אם הוא היה אומר 19 אלף (הברוטו שלך ואשתך) במקום 20, אז זה כן היה בסדר?
  • 36.
    הציבור קנה חתול בשק 02/04/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    הניסיון שלו , לבחור אין ראיה כלכלית מובנת הוא בא עם דעות פוליטיות ללא יכולת ביצוע כלכלית , הוא אשלה את הבוחרים וכרגע הוא הולך בין הטיפות , מצד אחד לא להרגיז את בוחריו ומצד שני לרצות את משרד האוצר ביבי והלוחשים לאוזניו .
  • אחד 02/04/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    טוקבקים שהופיעו ב 5 השנים האחרונות. אין שום חוט מקשר, ושום רעיון בסיסי. הכל בשביל לנעוץ את הציפורניים בשלטון.
  • 35.
    למעוז 02/04/2013 11:20
    הגב לתגובה זו
    לנסוע 3 פעמים בשנה לחול ואני לא?
  • יש שתי אפשרויות 02/04/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    או שהיא מרמה את ביטוח לאומי או שהיא הפסיקה לחיות רק כדיי לנסוע לחו''ל 3 פעמיים בשנה ...! ? אין משהוא אחר !
  • אתה טועה 02/04/2013 15:23
    מי שמקבל הבטחת הכנסה מקבל גם פטור מארנונה, הנחה בחשמל, מים, קופח, נסיעות. מותר להם לסוע עד 3 פעמים בשנה לחול. וגם להחזיק מכונית ישנה!!!! מותר גם להחזיק כסף בבנק ואם יש להם הכנסה נמוכה מעבודה מזדמנת אז גם זה מותר להם. מכאן יוצא ששווי ההטבות שהם מקבלים משתווה לזה של אחד במעמד הנמוך שמשתכר כ 5000 שח . הם חיים טוב מאד וזה על חשבוננו. בטוח לאומי גם לא בודק אותם תמיד אז מי שיש לו גם מאה אלף או מאה שבעים אלף שח בבנק לא עושים להם כלום.
  • 34.
    למעוז ולפיד 02/04/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    אז הם מעלימים מס. תבדוק את רקדנים סמויים בחתונות כמה אלפים הם מרויחים בעל החברה מעסיק סטודנטים בשכר מינימום לשעה וגורף אלפים לכיסו הפרטי. מכאן הדרך להלבנת הון קלה צק ללא שם נכנס לחשבון של האמא אבא אח אחות ואז יש לו 4000 שח נקי ממס. מטומטמים אלה העשירים פה
  • 33.
    האמת! 02/04/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    3 העשירונים העליונים בארץ משלמים מס. כל השאר (שעובדים חלקם גם ב"שחור") משלמים פחות מ10% מס - זה מגוכח. היה ראוי שגם אנשים אלו ישלמו מס אל הכנסתם המדווחת (וידווחו על ההכנסה הלא מדווחת).
  • באמת? 02/04/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    ואני שכיר. מאחל לך שלא תשלם מס.
  • 32.
    ירון 02/04/2013 11:15
    הגב לתגובה זו
    ולכן המדינה בבעיה כלכלית, לדבריו, אנשים "נאחזים בקש" ועושים הכל כדי להמשיך להאריך את תוחלת החיים.. מר מעוז, כשבעז"ה תתאשפז בגיל 80 בבית חולים, נשמח לחסוך קצת כסף למשק ולנתק אותך מכל המכשירים, יא וולגרי שחצן שחושב שהשמש זורחת לו מהתHת.
  • לירון 02/04/2013 11:56
    הגב לתגובה זו
    גדלה והכסף לא מספיק. הכל נאמר בהומור ואם לא הבנת אתה פשוט בבעיה.
  • 31.
    ק 02/04/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    מס לא זכאי כמעט לשום הטבה. מעלימי המס מרויחים, סוחרי סמים מרויחים ולא משלמים, ומי שמרויח כ 20K משלם הרבה מס ומקבל מעט. ובדרך כלל הוא גם משרת במלואים וכו..
  • 30.
    לפיד- ""גאון הדור"" ונאכל את השטויות שלו עוד שנים רבות (ל"ת)
    ציון 02/04/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
  • 29.
    אבי 02/04/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    ואני לא מגיע להכנסה כוללת של יותר מ - 15K. אז אדון מעוז בו תסביר לי ולעוד אלפי בני ישראל ששני בני הזוג עובדים ומגיעים לכ - 12K-15K, מה בדיוק מגיע לנו מהמדינה ונלך לבקש.
  • 28.
    tsahiraviv 02/04/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    זה נכון כלכלית ועניינית - אבל לא נכון לפוליטיקאים שצריכים להראות ( לא באמת לדאוג ) שהם דואגים לאזובי הקיר.זאת בשעה שהוועדים הגדולים והחרדים מחזיקים אותם בביצים ובהם הם לא מעיזים לגעת
  • 27.
    כול הכבוד-שוש 02/04/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    כול הכבוד ליאיר לפיד -נפל לו מהר האסימון.כול הכבוד למעוז שתומך.זהו המעמד שהצביע עבור לפיד ולאינטרסים שלו צריך לדאוג מעמד שעובד כמו חמור משלם מיסים ,משרת בצבא, ממלא חובותיו ובלי שום זכויות.אנחנו אלו שמחזיקים את המדינה. לבעלי המעמד הנמוך כולם דואגים.ש"ס דאגה להם כול השנים.הם מספיק מוצצים את המדינה ואתהביטוח הלאומי שמעמד הביניים משלם מיגיע כפיו.די!הגיע תורנו לקבל :פיצוי נאות על שירות במילואים,פוצוי עןד יותר נאות בדיור מוזל והטבות מס אחרות.למה לש"ס מותר וליאיר לא ????????
  • 26.
    כמה טוב לברוח מפה לארצות אחרות נמאס כבר מכולם (ל"ת)
    המדינה הזאת נמאסה 02/04/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    עלי מכפר קאסם 02/04/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    אתם היהודים פראיירים תלמדו איך מסתדרים בחיים מחברים שלנו בכפר כולם מכירים את כל הפטנטים שרק אפשר..בהצלחה לגברת כהן מחדרה וגם מדימונה אבל אין כמו בכפר שלנו..
  • כפר קאסם יש רק 1 02/04/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    נכנסתי לא מזמן לכפר קאסם (בטעות כמובן ).....אתה צודק חביבי: אין עוד מקום כמו כפר קאסם :))))
  • 24.
    סועד רומני 02/04/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    שר האוצר נכנס למסעדה ? האמת. לא ממתין לו שום מרק צ'ורבה. אל דאגה בביתו שלו הוא טועם גולש.
  • 23.
    שי 02/04/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    לשנות בלשכה לסטטיסטיקה את ההגדרות של הכנסה מפני של הכנסה מקצבאות ותמיכה ממשרד הדתות לא נחשבת הכנסה. יכול חרדי שחי מקצבאות לחיות בבית מפואר, ורכב חדש(ויש המון כאלו) ויחשב כעני לפי מבחן הכנסה. הוא פטור מארנונה ואנחנו משלמים במקומו. לשנות את חישוב ההכנסות כמה שיותר מהר !!!
  • אבי 02/04/2013 12:06
    הגב לתגובה זו
    תפסיק לבלבל במוח עם שטיויות שלא נכונות עובדתית! אני חרדי ומשלם למעלה מ12k ש"ח לשנה על דירה של 3 חדרים !! ויש כמוני המוווןן!!
  • לשי למה רק חרדים? 02/04/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    לא עולה להם כלום ההנחות שוות 10000 שח לשנה לפחות. בסופו של יום הם מקבלים יותר מאלה שמתאמצים ועובדים בשכר של 6000 שח לחודש. או פחות. הם חיים אותו דבר. להפך אלא מקבלים הבטחת הכנסה מבלים בבית קפה כל היום ואלה שעובדים קורעים את התחת בסוף זה יוצא אותו דבר זה גם נהיה אופנתי לרחם על החלשים. יש כאלה שיש להם נכסים אדמות וכו' ולא אומרים להם למכור את זה . קרקע במליונים בגוש הגדול ומקבלים הבטחת הכנסה . זה לא המצאה שלי.
  • יד הנפץ 02/04/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    לקבל, ולקבל,ולא לתת כ ל ו ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 22.
    בריחת מוחות 02/04/2013 10:35
    הגב לתגובה זו
    פה אי אפשר להסתדר ולחסוך. דוקטורנטים חיים בארה"ב רק על מילגה מצליחים לשכר דירה נאה לשלם על ילד בגן להחזיק מכונית לקנות כל מה שצריך ואפילו מצליחים לחסוך קצת. פה שני בני הזוג עובדים ולא נשאר להם כלום. למה לחזור לפה?
  • 21.
    בא 02/04/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    בפוליטיקה הישראלית,ועכשיו ניראה מה יעשה בשבילם ,אולי הוא מבין שבחירות זה ראיון עבודה ולא תחרות ספורט ,נו לפיד שלא יתברר שאתה נר .
  • שלי 02/04/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    אלא שהדמיות התחלפו.
  • 20.
    אמיתי 02/04/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    מרוויחים 20 אלף שקל בחודש ועוד מתלוננים? סתמו ת׳פה ותגידו תודה. כי יש משפחות שעובדות ולא מגיעות לחצי מזה
  • תגיד תודה 03/04/2013 00:36
    הגב לתגובה זו
    כי ללא חוק שכר המינימום וללא השכלה - כי ברור שעם השכלה לא היית מרוויח מעט יותר משכר מינימום - היית מקבל גרושים. לי אין מה לבקש סליחה מאף אחד - מגיע לי כל שקל שאני מקבל ואף יותר מזה. לך תלמד אותו מספר שנים שאני למדתי ותעבוד ותרכוש ניסיון כמוני ואז תפתח את הפה. בינתיים זה אני זה שמסבסד לאנשים כמוך מס הכנסה שלילי, רפואה, ארנונה ומה לא, ואתם לוקחים הכל בלי לשלם אפילו על עצמכם ועוד מעיזים לפתוח את הפה ולנשוך את היד שמאכילה אתכם.
  • 19.
    ל 8 כנס! 02/04/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    עובדים קשה אלא בגלל שיש להם קשרים ופרוטקציות בכל מיני מקומות ואז הם מגיעים למשכורת האלה. רבים מוכשרים שלמדו קשה לתואר שני ואפילו סיימו בהצטיינות הם לא מרויחים הרבה. תבדוק מה קורה בבתי המשפט מי מתקדם להיות שופט המוכשרים? לא אלא בעלי הקשרים . תבדוק מי מתקבל להיות מנהלי בתי ספר ? מי שמפקחת חפצה ביקרו. תיכנס לבית משפט בת"א הוצאה לפועל למנהלת 2 סגניות שמרויחות הרבה ולא עושות כלום יושבות עם דלת סגורה כל היום. זה לעבוד קשה?
  • 18.
    בא 02/04/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    חייב לעבוד באמת לפרנסתו ולא רק להראות עסוק ,קביעות חייבת ללכת .
  • 17.
    מיקי 02/04/2013 10:25
    הגב לתגובה זו
    בגני ילדים , ארנונה , השלמת הכנסה ומנגד לא משלמים אגורה למדינה , נמאס שהנושאים בנטל ממנים אותם ולא מקבלים כלום מהמדינה.
  • 16.
    סמי 02/04/2013 10:23
    הגב לתגובה זו
    תסאכם ווצ׳אק,מחפש עבודה?זיהה את הבעיה? חבורת כלומיניקים.
  • 15.
    יש לעזור לעניים:לספק להם אמצעי מניעה. (ל"ת)
    יד הנפץ 02/04/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    חבר של יאיר 02/04/2013 10:22
    הגב לתגובה זו
    אני ואישתי מרווחים ביחד 16,000 ₪ ולא מקבלים כלום !!! לא הנחה ולא עזרה בכלום
  • בטח אתם גם באוברדרפט 02/04/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    בטח גם מקבלים מהעבודה אוטו. לא עובדים קשה אלק מנהלים באה ישועה לעולם. .... מדינה של בהמות
  • 13.
    איציק 02/04/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    המסכנים ? נשארו העשירים ןהחברות .
  • 12.
    צודק 02/04/2013 10:19
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף מישהו כותב את האמת. די לפופוליזם!!!!
  • 11.
    ישראלי 02/04/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    ציבור העובדים אשר מכניס שכר של 15 -25 בחודש הוא זה שמשלם למדינה ותורם הכי הרבה באופן יחסי!!! בכל מקרה, כל מה שלפיד יאמר עכשיו יסתובב נגדו...
  • 10.
    pan 02/04/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    תכניס את מובטלי ביטוח הלאומי במקומם לפתוח קורסים ללימוד מיקצועי למאות אלפי אנשים שלא במעגל העבודה,,, מדינה שחצי שנה או יום שישי שבת או חגים שונים ,,, לא זקוקה במאות אלפים זרים!!!!!! רק ביצוע הזה חוסך מיליארדי מיליארד במשק והוצאות ביטוח לאומי ומקדם את המדינה לליגה אחרת אם לא ריבוי זרים במדינה ממדינות עוני הודו ובנגלדש ו,,,,, יביא את המדינה לעומקים אין סופיים של התיהום,,,, אחרים אפילו לא דיברו על הנושא - אתה תתחיל לעשות ,,, ובהצלחה
  • למה שהמסכנים יעבדו 03/04/2013 00:41
    הגב לתגובה זו
    אין מצב שהחרדים, ערבים וכל שאר הפרזיטים אחרים ילכו לעבוד. למה להם? הם חיים בסדר גם ככה.
  • 9.
    זאב 02/04/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    שלמה כמו שלמה, מדבר ישיר,פשוט, בגובה העיניים ובעיקר נכון.
  • 8.
    חיים 02/04/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    כל התגובות של המסכנים שאין להם והיו שמחים להרוויח 20K , מה נראה לכם שאלו שמרווחים כך צרכים לתרום את ההפרש כדי שישתווה אליכם , או אלו שדורשים שיעזרו לכם מהיכן אתם חושבים שהכסף מגיעה , אז תפסיקו לחלוב אותנו אנחנו עובדים לא פחות קשה מכם או אפילו קשה יותר על מנת להגיע למשכורות כאלו .
  • 7.
    המניע של מעוז היא רק שנאה ולא כלכלה (ל"ת)
    HAKY1 02/04/2013 09:53
    הגב לתגובה זו
  • איש 02/04/2013 10:12
    הגב לתגובה זו
    מי שרויח 5000 ש"ח ולא משלם מיסים לא נושא בנטל. עצוב אך נכון.
  • 6.
    יש ל שבע ילדים ואני מרויח 4500 בניקיון. (ל"ת)
    צרלי 02/04/2013 09:51
    הגב לתגובה זו
  • אבל גולשת באתר כלכלי ב- 10:00 בבוקר ?? (ל"ת)
    גב' כהן מחדרה 02/04/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
  • אז אתה לא משלם כלל מס ! (ל"ת)
    עמית 02/04/2013 10:14
    הגב לתגובה זו
  • אמית(י) 02/04/2013 11:03
    רוב המיסים בארץ הם מיסים עקיפים. הוא משלם לא פחות ואולי יותר ממך.
  • 5.
    אנונימי 02/04/2013 09:49
    הגב לתגובה זו
    כפי שמחלקים כספי ציבור במיליונים בחברות הציבוריות למנהלים כמובן שאין קשר לביצועים . פשוט כסף בא בקלות ואפשר אז לוקחים
  • 4.
    אני מוכנה להסתדר בעלי אני +2 עם 15 אלף רק תשלימו לי . (ל"ת)
    גברת לוי 02/04/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
  • או שאת רוצה להרוויח 15 אלף בחודש בניקיון ? (ל"ת)
    אז תלכי ללמוד 03/04/2013 00:43
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נתן רוזנבלט 02/04/2013 09:41
    הגב לתגובה זו
    אפילו לפיד הצליח (לראשונה) להוציא מעצמו טור בלי אף מילה על חרדים וערבים, ודווקא מעוז, חביבו של ביבי, יהיה כל כך אנטישמי?
  • 2.
    מיליונים 02/04/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    העשירים ימשיכו להתעשר והעניים יסבלו יותר ואלו שחיים מקצבאות יחיו הכי טוב
  • 1.
    תדאגו לי 02/04/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    השכבה שמקבלת הבטחת הכנסה עם כל ההטבות שמסביב לה שכוללות אי תשלום ארנונה הנחה בחשמל מים נסיעות מוזלות באוטובות הנחה בתרופות מותר להם להחזיק מכונית לסוע 3 פעמים בשנה לחול וגם להחזיק מאה אלף שח בחשבון הבנק. השכבה הזאת מסתדרת יותר טוב בחיים מאחד שמקבל שכר מינימום אבל הולך לו 1000 שח לארנונה שזה אומר 500 שח לחודש. נסעיות באוטובוס לא מוזלות תשלומים על מים חשמל גז . משהו פה מעוות לגמרי. פתאם דואגים לגב' כהן מחדרה? במשכרת כזאת בחדרה היא חיה כמו זוג מרמת אביב ויותר טוב יש לה בית פרטי עם 8 חדרים עסק פרטי היא לא נסחבת באוטובוסים יש לה 2 מכוניות . מה רע לה? תעזרו למסכנים שיש להם הכנסה נמוכה והם עובדים והם לא מקבלים כלום באמת כך שיוצא שהם חיים יותר רע ממקבלי הבטחת הכנסה . לדוגמא זאת אני.
  • עמית 02/04/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    למה אני צריך לשלם מס של 4,000 ש"ח בחודש ! תן לי סיבה אחת.! אני לא מקבל מהמדינה 4000 ש"ח בשנה. זה בגלל פרזיטים שאני צריך לממן.
  • לעמית 02/04/2013 10:38
    מאלה שמקבלים הבטחת הכנסה? בפועל הוא עובד קשה הרבה שעות לפעמים עבודה פיזית ולא סתם מנהל או איש הייטק. בסוף אחד שמקבל הבטחת הכנסה חי אותו דבר כמו זה שקורע את התחת. נהיה פה אופנתי רק לפמפם לאנשים לתת עוד ועוד לחלשים. שמעתי את אורלי וגיא בתוכנית הבוקר הגאונה הציעה לוותר על בטוח לאומי לאנשים שיצאו עם פנסיה גבוהה. זה שהם שילמו כל החיים ? פשוט אנשים פה מטומטמים
  • ilam 02/04/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    שגם במשכורת כאת, שנחשבת גבוהה, אי אפדר לחיות טוב במדינה, ואל תשוו לעשירונים הנמוכים - זאת לא חכמה, תשוו לעשירונים המקבילים במדינות המערביות.
  • מסכים 03/04/2013 00:53
    ממשכורת של 20 אלף בחודש אחרי מיסים והוצאות - (ורכב ליסינג כדי להגיע לעבודה בהעדר תחבורה ציבורית נורמלית זו הוצאה לצורך הכנסה ולא מותרות), נשארים עם חצי. במצב של חוסר ביטחון תעסוקתי ויוקר מחיה גבוהה מארה"ב ואירופה, מחירי דיור בבועה וכל שאר ההוצאות זה לא מפתיע למה אנשים עם השכלה מחפשים כל אפשרות לעזוב לחו"ל כדי לחיות כמו אנשים, ולא לממן פרזיטים ולחיות בדוחק, תוך כדי שהפרזיטים עוד צוחקים להם בפנים ודורשים לקבל יותר.