פריגו מתרחבת בקנדה: תשווק מזון לתינוקות דרך רשת הקמעונאות קוסטקו

המוצר ישווק תחת המותג של קוסטקו וישווק בכל 80 החנויות של הרשת בקנדה
תומר קורנפלד |

חברת פריגו מתרחבת בקנדה בתחום המזון לתינוקות. היום דיווחה החברה כי חתמה על הסכם למכירת מזון לתינוקות עם רשת הקמעונאות קוסטקו. המוצר ישווק תחת המותג של קוסטקו וישווק בכל 80 החנויות של הרשת בקנדה. חברת פריגו נכנסה לפני כשנה לשוק המזון לתינוקות לאחר שרכשה את יצרנית הפורמולות לתינוקות PBM תמורת 808 מיליון דולר. מנכ"ל חברת פריגו ג'וזף פאפא ציין כי הוא שבע רצון מההסכם מול קוסטקו. לדבריו: "לחברת פריגו ישנה יציבות בפעילותה בארצות הברית והיא מחפשת להרחיב את הנוכחות שלה לקנדה". פאפא הדגיש כי שיתוף הפעולה עם קוסטקו ייאפשר להגדיל את ההזדמנויות לסייע לצרכנים לחסוך כסף עבור מוצרים איכותיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה