ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

קולות מלחמה - טראמפ שיגר סדרת ציוצים בתגובה לניסוי הגרעיני של צפון קוריאה

הירידות במעו"ף מחריפות ברקע לציוצים של טראמפ, זאת לאחר שהלילה ביצעה צפון קוריאה ניסוי גרעיני
 |  27
שורת מחץ
Share
אחרי מספר שעות של המתנה כמעט מורטת עצבים, טראמפ השמיע את קולו. וכך כתב הנשיא האמריקני בסדרת ציוצים ששיגר בדקות האחרונות: "צפון קוריאה ערכה ניסוי גרעיני גדול מאוד. המילים והמעשים שלהם ממשיכים להיות מאוד עוינים ומסוכנים לארה"ב. צפון קוריאה זו אומה שהפכה לאיום ומבוכה עבור סין שמנסה לעזור אך לא ממש מצליחה. ודרום קוריאה מבינה, כפי שאמרתי לה, ששיחות פיוס עם צפון קוריאה לא יעזרו, הם מבינים שם רק דבר אחד!". 

סימן הקריאה מופיע בציוץ של טראמפ (ראו מצורף), אבל השאלה היא האם הפעם טראמפ מתכוון לפעול או שימשיך להסתפק באיומים כפי שעשה עד כה. ונזכיר בעניין זה כי בשבוע שעבר שיגרה צפון קוריאה טיל בליסטי שחלף מעל שטחה של יפן. טראמפ שהיה עסוק עם ההוריקן 'הרווי' שהכה ביוסטון הסתפק בהודעה רשמית "לפיה כל האופציות על השולחן". התגובה המאוד מדודה הזו גרמה דווקא לרוגע בוול סטריט שסגרה בעליות באותו היום וביום שישי סגר בצמוד לרמות השיא.   

בינתיים הבורסה בת"א היא הראשונה להגיב והלחץ מחריף. טרם הציוצים של טראמפ נסחר מדד ת"א 35 (+0.4%) מדד ת"א 35 1,405.6 +0.4% 17:24 16/11/2017 הוסף לתיק האישי מדד ת"א 35 בסיס:1,400.05 פתיחה:1,406.53 גבוה:1,408.27 נמוך:1,401.9 תמורה:788,321,813 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים בירידה של 1.15% וכעת המדד נסחר בירידות של סביב 1.5%.

סוחר בכיר בת"א אמר ל-Bizportal כך: "ככל שטראמפ מברבר יותר, אני מעריך שסיכויי תקיפה אמריקאים נמוכים יותר. וההיפך. דווקא הציוצים הבוקר - כולל "תליית אשמה" על הנשיא הפציפסיטי הדרום-קוריאני - מלמדים על סבירות נמוכה יותר לתגובה אמריקאית משמעותית (מעבר לדיבורים, ומעבר ל"עוד סנקציות" (מונח מצחיק - כי צפון קוריאה תחת "מקסימום סנקציות" הלכה למעשה - ומה שדרוש לאמריקאים הוא שהסינים יסגרו להם את הברז (את הגבול היבשתי והימי) - עניין שלסינים אין כנראה אינטרס לעשות אותו (הם רוצים את הצפון כ-buffer state מול הדרום הפרו-אמריקאי). טראמפ מאשים את הסינים והנשיא הדרום-קוריאני - וזה אומר שהוא מסיט את האש מעצמו (אני הייתי משמיד את צפון קוריאה.... אבל מחזיקים לי את הידיים). מתקפה אמריקאית מוגבלת (למשל מספר טילי שיוט במכה מוגבלת, תוך איתות מתאים לצפון קוריאה שהרמת ראש שלה בתגובה תיענה בהשמדה גרעינית מוחלטת) - צריכה להיות מלווה בדיבורים אחרי, לא לפני".


הנה הציוץ השלישי ששיגר טראמפ, ובו שורת המחץ: 
 
צפון קוריאה אישרה היום את הדיווחים לגבי הניסוי הגרעיני. לפי ההודעה שיצאה מפיוגניאנג, המדינה ערכה ניסוי בפצצת מימן, פצצה בעלת עוצמה הגדולה פי 100 מפצצת אטום וכי הניסוי הסתיים בהצלחה מוחלטת. מקורות ביפן מסרו כי עוצמת רעידת האדמה הייתה גדולה פי 10 מרעידות קודמות הקשורות לניסויים גרעיניים. בהודעה הרשמית נמסר כי מדובר בפצצה שאותה ניתן להרכיב על טיל בליסטי בין-יבשתי. 

בכל הנוגע למאזן האימה, נראה כי השליט הצפון קוריאני ימשיך להתגרות במערב על מנת לקעקע את מעמדו תוך ידיעה שעצם ההחזקה בנשק גרעיני מהווה תעודת ביטוח שארה"ב לא תתקוף.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

27 תגובות ב-13 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
13 BB הגבר 04/09/2017 02:44 אני צריך דחוף אויב חדש, כדי להאשים אותו בכישלונותי...
בשבוע הבא תראו כמה מחיאות כפיים אקבל באו"ם כשאחשוף את אשמתם של מני נפתלי ואלדד יניב ו"הליכודניקים החדשים", בכך שלא תקפתי את איראן בזמן....
12 דג רקק 03/09/2017 22:11 מי אלה הטיפשים שמנהלים את כספינו?
על איזו שטות , מכרו סחורה בטונות והורידו את המדד ב מעל 1%. אבוי לנו שהטיפשים האלה בעלי הידיים הרפות מנהלים את כספי החיסכון שלנו
11 המרגיע הבינלאומי 03/09/2017 21:08 חבר'ה - אין מה לדאוג!
אמנם צפון קוריאה שיגרה טיל, אבל אז טראמפ שלף את הנשק האולטימטיבי: ציוץ!!! מסכן קים. נראה שלכזו עוצמה של תגובה הוא לא ציפה. הברנש גמור חברים!!
10 ישראלי 03/09/2017 18:53 מלחמת הכותרות והציוצים
מספיק עם כל הציוצים אם רוצים לפעול יש לעשות זאת בשקט בחדריי המלחמה יש כמה אפשרויות 1-להיכנס בהם בכל הכוח 2-כל ניסוי של טיל יש לשבש לו את הניסוי כלומר להשמיד לו כל טיל שיוצא משטחם 3- להזרים כוחות מסביב למדינה ולשבש להם את החיים בהצלחה
9 סוחר נוסטרו 03/09/2017 17:06 מדהים
מדהים איך שכולם מאמינים שהילד השמנמן הזה הוא באמת האיום חחח ענק!! הוא סתם אירוע קטליזטור שאמור להצית מלחמת עולם סין רוסיה ארהב ישראל איראן יפן קוריאה. הסינים יפרקו לאמריקאים את שוק האגח עם ה1146.5 מיליארד נקוב שהם מחזיקים ובכך ימנעו מהם כל אפשרות לממן לעצמם את הצבא, באותו זמן פלישה חסרת תקדים לאדמת ארהב של רוסיה וסין. מי שעוקב אחרי הרובל (500 מיליארד יורו של כמה גופים מאוד גדולים הוחלפו בבת אחת לרובלים לפני 8 חודשים) ואחרי הפעילות של סין בשוק המטח הזהב והסחורות ראה את זה מזמן מגיע. אגב ישראל בצד הרוסי-סיני, כנראה שהבנו לפני כמה שנים או אולי אפילו הובלנו את זה מאחורי הקלעים, לכן יחסי ישראל-רוסיה וישראל-סין נראים גם מעל פני השטח כטובים ומתואמים מתמיד. התפקיד שלנו יהיה - וזו רק דעתי- לתת את כל המידע הטכנולוגי שפיתחנו עבור האמריקאים במשך השנים ולמעשה למכור אותם כדי שהמכה עליהם תהיה ניצחת. סין כבר מיקמה את עצמה ב2008 עם הרכישות המאסיביות של אגח ממשלתיות אמריקאיות בנקודה שתועיל לה במלחמה הכלכלית שתתלווה למלחמה הפיזית. מי שרוצה עוד מידע והבהרות שיעשה מחקר בעצמו כמו שאני עשיתי:)
זאב רווח 04/09/2017 02:47 יהודל'ה זה אתה?...עושה סרט מתיחות ולא משתף את החברים?
פויה!
אוי ואבוי לנו 03/09/2017 22:48 אם יש סוחרי נוסטרו כמוך אין פלא שהשווקים לפני התרסקות
אתה בא ואומר שארהב הגדולה עם כל נכסיה השווים מאות טרליונים תתמוטט בגלל 1 טרליון תפרוש מהמקצוע אחי דחוף מה שנכון ארהב תפול חזק אבל מפה ועד שהצבא של ארהב לא יוכל לתפקד אחי המרחק רב מאודדדד לך תחפש מקצוע חדש כי אם אתה נקרא סוחר אז אני נקרא פרופסור ואני לא
סוחר נוסטרו 04/09/2017 10:33 החישוב שלך פשטני מידי
מה קורה כשהכוח של הדולר יורד חזק? ומה שצריך להיפגע הוא רק האגחים הארוכים כדי לייצר את הבלאגן ולא כל החוב והנכסים. מה גם שכמעט שליש מההחזקות באגח בחשבונות המחזיקים משמשות בכלל כהישענות בטחונות (שיכולה להגיע עד ל5% גם), מה שאומר שהתחלת ירידות בארוכות יכול לגרום לפדיונות כפויים מה שמוסיף עוד היצע שכבר אי אפשר להתמודד איתו. כל זה בתקופה שאף בנק מרכזי בעולם לא מספק נזילות או וודאות להמשך אספקת נזילות.
אתה מתבזבז בנוסטרו 03/09/2017 22:09 סע להוליווד, תגיש את התסריט לארנון מילצ'ן (ל"ת)
ניתוח מעניין 03/09/2017 19:48 אם לא יתממש במציאות לפחות יש תסריט לסרט מעולה (ל"ת)
שאלה 03/09/2017 19:38 תגיד
אני יכול לקחת את התסריט ולעשות מזה סרט איזה סרטים תהיה בריא עשית לי הערב
איזה הזוי אתה 03/09/2017 18:32 שכחת את הכדור הכחול?
או שמע הצהוב
8 ככ 03/09/2017 16:21 אם לא תפסיקו עם כמות הפרסומות המטורפת שקופצות אני לא
אני לא אכנס יותר לאתר שלכם.
באנר קטן 03/09/2017 19:20 פופ אפים זוועתיים!!!
גיי לפופ אפים.
המציאותי 03/09/2017 17:34 צודק, כמות הפופ אפים זה בלתי נסבל
אני מחרים את כל החברות שקופצות. למעשה זו הסיבה שהתקנתי adaware הפרסומות המובנות פחות מפריעות רק הפופאפים.
7 אילן השועל 03/09/2017 15:57 ספטמבר השחור - כרגיל אין חדש תחת השמש
כמו בכל שנה ספטמבר השחור או ספטמבר הנאחס של כולנו תמיד יהיו ירידות ותמיד תהיה סיבה אחרת. עכשיו זה מלחמה של ארהב עם צפון קוריאה וכל פעם מצאו משהו אחר. תמיד על פני ההיסטוריה ספטמבר הוא חודש שלילי והשנה שלילי חזק בגלל שהבורסות עלו יותר מידי וכנראה זה זמן של פיצוץ הבועה. לדעתי נאסדק מינוס 10% החודש. לברוח ולחזור באוקטובר. לא זמן טוב להחזיק מניות מי שברווח שימכור מהר !!!!!! תמיד ספטמבר שחור ושלילי תשואות רעות מאוד !!!!!!
6 dw 03/09/2017 15:57 קים הוא סוכן מכירות של טראמפ
אם דרום קוריאה ויפן לא תהיינה מודאגות, מי יקנה נשק אמריקאי ויספק פרנסה ל hard working americans? בוש היה צריך להמציא נשק להשמדה המונית מתחת למרתף. קים עושה חיים קלים לטראמפ, שישמח לאשר מכירת נשק מתקדם לדרום קוריאה ויפן, ולספק עבודה לפועלים. הבעיה היא שצריך ביקוש לנשק יקר ומתקדם. אז הנה. קים מייצר לו את הביקוש. :-)
5 בן 03/09/2017 15:36 טראמפ קשקשן אין לו ביצים (ל"ת)
סבטלנה ממוסקבה 04/09/2017 02:48 בייצים גדולות דווקא יש לו, אבל קנה מאד קצר של התותח... (ל"ת)
אוי ואבוי לנו 03/09/2017 22:50 מי שנובח לא נושך ידוע ומוכר וזה לא סתם אמרה (ל"ת)
4 רמי 03/09/2017 15:29 החוכמה להשמיד אותם לפני שיגיעו לכפתור (ל"ת)
dw 03/09/2017 16:01 זה יהיה אסון
מכיר את הבדיחה על עורך הדין והבן שלו שלמד משפטים ונכנס לעבודה. האבא יוצא לחופש וכשחוזר הבן מדווח בגאווה: הנה אבא, פתרתי לאדון X את הבעיה המשפטית וסגרתי את התיק שלו אחרי 30 שנה שהתברבר. אומר האבא: אוי ואבוי, השתגעת? אדון X פרנס אותנו כל השנים ומימן לך את הלימודים. טראמפ רוצה למכור נשק לדרום קוריאה ויפן ולפרנס פועלים אמריקאים. אם תשמיד את צפון קוריאה - מי יקנה סחורה?
3 אייל 03/09/2017 15:27 ילד מגודל שמשחק בעולם כאילו היה משחק
צריך לחסל אותו ויפה שעה אחת קודם המצב הזה של ON OFF פוגע בכלכלה .
2 ש 03/09/2017 15:22 מאוחר מדי, אף אחד לא יעז לתקוף מדינה חמושה במימן -
השלכות של תקיפת צפון קוריאה יכולות להוביל להשמדה מוחלטת של איזור גדול במיוחד לחופי ארה"ב והחרבת סיאול וטוקיו - יש לזכור שיפן במצב כלכלי רעוע ביותר ולא תוכל ללוות עוד כספים. לא תהיה תקיפה צבאית ואם כן - ההשלכות יהיו קשות מאד להערכתי. האשם הראשי במצב הנוכחי - ברק אובמה שלא תקף עד לפני שנתיים וטען שיש להם יכולת לדעת מתי תהיה פריצה טכנולוגית...
אוי ואבוי לנו 03/09/2017 22:52 ברק אובמה אחראי להרס הפלנטה בכלל הוא האחראי הישיר למה
שיקרה בעולם הוא טיפח במשך 8 שנים את הנשק להשמדה המונית אצל מדינות מסוכנות במקום לגדוע אותם ולחסלם הוא אפשר להם לפתח עוד ועוד ועוד וכשראו ציר הרשע שיש פראייר כזה בסביבה אז התוצאה רעה מאודדדד רעה
1 חחח 03/09/2017 15:13 קים - השורטיסט המפחיד בעולם. בטוח שוכר באמצעות הסוכנים
לטיל האחרון היו תוצאות מאכזבות בשוק ההון, לכן הוא השתמש בכלי חזק יותר.
חחח 03/09/2017 15:28 סוחר כמובן. זה חשבתי על עניינים שלי... (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש