מאניה ג'ינס ביטלה את החוזה עם צ'ארון שרי. זה הסכום שהפסיד
שוויו של הקשר, שחתום עד 2025 בכרמל מוערך ב-400 אלף אירו, והעונה כבש שער אחד ובישל עוד 3 ב-4 משחקים. בהודעה שפרסמה החברה נכתב: "בעקבות התנהגותו המבישה של שחקן הכדורגל צ'ארון שרי אמש על כר הדשא, הנהלת מותג האופנה 'מאניה ג'ינס' הודיעה כי לא תגלה שום סובלנות להתנהגות כזאת והחליטה על כן שלא להמשיך בהתקשרות החברה עם השחקן. 'מאניה ג'ינס' היה וימשיך להיות מותג ישראלי גאה ששם את ערכי מדינת ישראל בראש מעייניו, ומי שלא ינהג כך לא יהיה חלק מן המותג".וואלה צדקת לגמרי. טפי זה סרטון מסריח זה הקטע המלא, סק ניסה להיכנס מאחורי השלט pic.twitter.com/cuQlUbEYWK
— Shaul Greenfeld (@shaulig) November 25, 2023
- 4.ורק אדון יעקב שחר שותק בנה קבוצה של אוהדי חמאס וטרור (ל"ת)חיפאי 27/11/2023 10:03הגב לתגובה זו
- 3.תבדקו איפה מיוצרים הג׳ינסים של מאניה ג׳ינס 27/11/2023 09:31הגב לתגובה זותבדקו איפה מיוצרים הג׳ינסים של מאניה ג׳ינס
- 2.עותניאל 27/11/2023 09:09הגב לתגובה זוהגם אתה ברוטוס
- 1.פרח 27/11/2023 07:54הגב לתגובה זוכך יעשה למי שלא מרים את הדגל ולא שר את התקווה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
