צרון שרי
צילום: טוויטר מכבי חיפה

מאניה ג'ינס ביטלה את החוזה עם צ'ארון שרי. זה הסכום שהפסיד

סערה במכבי חיפה - לאחר שלא החזיק בשלט הקורא להשבת החטופים, החברה סיימה את ההתקשרות עם הכוכב: "התנהגות מבישה"
יובל כרמל | (4)
משבר בכרמל: לאחר שערוריית השלט, שבה נצפו שחקניה הזרים של מכבי חיפה כשהם לא אוחזים בשלט למען החטופים, חברת הביגוד "מאניה ג'ינס" הודיעה אתמול (ראשון) כי היא מחסלת את חוזהו של קפטן הקבוצה, צ'ארון שרי, ששימש אצלה כפרזנטור מאז הקיץ האחרון. שרי, שקיבל את סרט הקפטן מנטע לביא אחרי עזיבתו של האחרון לארץ השמש העולה, הוא משחקניה הבולטים של חיפה, איתה זכה בשלושת האליפויות האחרונות. על פי ההערכות, עבור שנה של ייצוג המותג, היה צפוי לקבל שרי כ-200 אלף שקל. במכבי חיפה אגב, מרוויח השחקן כ-500 אלף אירו לעונה, והוא המשתכר השני הבכיר בקבוצה אחרי דיא סבע (600 אלף אירו לעונה), אך צפוי לתפוס את המקום הראשון בעקבות עוד פרשה הקשורה למלחמה, שבה סבע ככל הנראה יעזוב את הקבוצה לאחר פוסט מעורר מחלוקת של אשתו.   שוויו של הקשר, שחתום עד 2025 בכרמל מוערך ב-400 אלף אירו, והעונה כבש שער אחד ובישל עוד 3 ב-4 משחקים. בהודעה שפרסמה החברה נכתב: "בעקבות התנהגותו המבישה של שחקן הכדורגל צ'ארון שרי אמש על כר הדשא, הנהלת מותג האופנה 'מאניה ג'ינס' הודיעה כי לא תגלה שום סובלנות להתנהגות כזאת והחליטה על כן שלא להמשיך בהתקשרות החברה עם השחקן. 'מאניה ג'ינס' היה וימשיך להיות מותג ישראלי גאה ששם את ערכי מדינת ישראל בראש מעייניו, ומי שלא ינהג כך לא יהיה חלק מן המותג".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    ורק אדון יעקב שחר שותק בנה קבוצה של אוהדי חמאס וטרור (ל"ת)
    חיפאי 27/11/2023 10:03
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    תבדקו איפה מיוצרים הג׳ינסים של מאניה ג׳ינס 27/11/2023 09:31
    הגב לתגובה זו
    תבדקו איפה מיוצרים הג׳ינסים של מאניה ג׳ינס
  • 2.
    עותניאל 27/11/2023 09:09
    הגב לתגובה זו
    הגם אתה ברוטוס
  • 1.
    פרח 27/11/2023 07:54
    הגב לתגובה זו
    כך יעשה למי שלא מרים את הדגל ולא שר את התקווה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.