האקסטרים של וול סטריט: הנה מניה שעשתה 240% ב-4 חודשים
- מספר עובדים - 970
- שווי שוק - 3.4 מיליארד דולר
- יתרות שורט - 38% (גבוה מאוד)
ניתוח טכני של המניה בשנה האחרונה המניה נסחרת במבנה מחירים יורד. ניתן לראות בבירור כי מדובר בסכין נופלת. החברה מייצרת שפלים בצורה סיטונאית ונראה שהתחתית עוד רחוקה. על הגרף הוספתי את נקודות הציון המשמעותיות מרגע ההנפקה ב-28 דולר ועד המחיר הנוכחי, שנפל מתחת להנפקה. מבחינה כלכלית החברה צריכה לעבור לפחות שני רבעונים שמעידים על צמיחה בכדי שהניתוח הטכני יהיה לעזר ליצירת תזמון קנייה.
***אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו - עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית. החברה ו/או הכותבים מחזיקים ו/או עלולים להחזיק חלק מן הניירות המוזכרים לעיל.
- 2.אברהם 04/11/2015 12:48הגב לתגובה זומוטי כהן שלום. אפשר סקירה על ראדא...הרבה מושקעים שם ..מוצרים טובים והסכם עם צהל והמניה על הפנים...תודה.
- מוטי כהן 04/11/2015 14:04הגב לתגובה זוהיי אברהם זוהי מניה שנחשבת פינק שיט בארה"ב נסחרת מתחת לדולר . הבעיה הגדולה של החברה הזו היא הנפקות חוזרות ונשנות שהחברה מוציאה על מנת להחזיר חובות . לפני 3 חודשים היתה הנפקה אחרונה שהכבידה חזק על המניה . מה עוד שהחברה מפרסמת דוחות עם הפסדים כך שאני מתקשה למצוא סיבה להשקיע בחברה שכזו . כשאני בוחר השקעה ארוכה אני מסתכל קודם כל על ההנהלה ועל מה שהיא עושה לטובת המשקיעים .
- אברהם 04/11/2015 15:04עשו הנפקה אחת בלבד...שווי שוק מאוד נמוך...תודה על התשובה.
- 1.גילי 02/11/2015 19:20הגב לתגובה זומוטי תוכל לכתוב על תחום המזון האורגני ? שמעתי אותך פעם מדבר על התחום הזה בכנס של בורסה גרף

בטיחות או נוחות - איך בוחרים את המושב המושלם בטיסה?
איפה הכי מסוכן לשבת במטוס, איפה הכי נוח לשבת במטוס? ככה תדעו לבחור את המקומות המתאימים לכם
הצ׳ק אין למטוס אל על בואינג 737-800 ברגע האחרון, לא איפשר לי לבחור את המושב הבטוח שרציתי. עליתי ברגשות מעורבים לטיסת אל על LY290 לוונציה בדרכי לטרק בהרי הדולומיטים. ישבתי בשורה הרביעית בקדמת המטוס ולא יכולתי שלא להיזכר בטיסת ALOHA Airlines 243 בשנת 1988, גם היא במטוס בואינג 737-200. טיסת אלוהה איירליינס 243 זכורה כטיסה שהשאירה צמרמורת ופחד בקרב 95 נוסעי הטיסה, כשבגובה 24,000 רגל, נשמעו רעשי שבר וקריעה וחלקו הקדמי העליון של המטוס נתלש מעליו בחלקיק שניה מעל שורות 1-5 ורוח בעוצמה של הוריקן פרצה לחלל המטוס.
הנוסעים החגורים ראו לעיניהם המבועתות את אחת הדיילות נשאבת לחלל האוויר. הנוסעים שישבו תחת הגג הפעור לרווחה, בהיעדר גישה למסכות החמצן, סבלו מהיפוקסיה, מצב שבו יש חוסר באספקת חמצן לרקמות בגוף, מצב המסכן חיים. רעש הרוח היה חזק כל כך שהטייסים התקשו לדבר ביניהם והדיילים התקשו בגלל הרוח להגיע לתא הטייס בכדי לראות אם הטייסים נותרו בחיים. שני הטייסים התקשו להטיס את המטוס הקרוע אך הצליחו בתושייתם להנחיתו בשלום והנוסעים ניצלו. זה היה מטוס הנוסעים עם הנזק הכי גדול בגוף המטוס שהצליח לנחות בשלום.
מאז, הלקחים נלמדו. השבר שהיה "שבר התעייפות" עקב מחזורי הפרשי הלחץ בהמראה ונחיתה נלמד, התכן והתחזוקה שופרו, ובכל זאת, כשישבתי בשורה 4 במטוס 737 ידעתי שיש מקומות בטוחים יותר לשבת בהם.
המושבים הבטוחים יותר
היו מספר ניסויים לבחינת עמידות ריסוק מטוס מטוסים לבחינת מיקום המושב המועדף. הניסוי המפורסם ביותר שבדק בטיחות מושבי הנוסעים במטוס בואינג נערך על ידי הערוץ הבריטי Channel 4 יחד עם Discovery Channel בשנת 2012, תחת השם Live Crash Test.
- "טריק יום כיפור" חוזר: כך ישראלים קונים כרטיסי טיסה זולים, מהמרים על ביטולים – ומרוויחים
- מחירי הטיסות יורדים - חוץ מיעד אחד; לאן אפשר לטוס ב-100 דולר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7