
לקוסטקו יש מטילי זהב, לטארגט יש את טיילור סוויפט
ענקית הקמעונאות האמריקאית טארגט TARGET CORP חיפשה פתרון איתו תוכל להתחרות במטילי הזהב שמוכרת המתחרה הגדולה שלה קוסטקו COSTCO WHOLESALE , ונראה כי כעת היא מצאה - מרצ'נדייז בלעדי של הזמרת המפורסמת טיילור סוויפט. על פי הערכות של UBS, המהדורות המיוחדות של מרצ'נדייז רשמי של הזמרת עשויות להעלות את הכנסות טארגט ברבעון הרביעי של השנה בכ-100 מיליון דולר.
טיילור סוויפט; קרדיט: פייסבוק לפי סעיף 27א
החברה הודיעה שתשיק סדרת מוצרים בלעדיים של סוויפט במהלך "בלאק פריידיי", הכוללים ספר רשמי המתעד את החוויות שלה בסיבוב ההופעות הגדול שלה, "Eras Tour". כמו כן, יימכרו גם תקליטים ודיסקים של הגרסה המורחבת לאלבומה האחרון של סוויפט, "The Tortured Poets Department". גרסה זו הייתה זמינה עד כה רק כדיגיטלית, והמעריצים דרשו את השקת הגרסה הפיזית שלה מאז אפריל, אז יצא האלבום לראשונה.
זו אינה הפעם הראשונה שטארגט חוברת לסוויפט. בעבר הוציאה הקמעונאית למעלה מ-10 גרסאות בלעדיות לאלבומים של הזמרת, כאשר שיתוף הפעולה האחרון ביניהם נחל הצלחה מסחררת. גרסה בלעדית של "Tortured Poets" הפכה להזמנה המוקדמת הגדולה ביותר בתולדות מחלקת הבידור של טארגט, וסייעה להגדיל את מכירות הקטגוריה ברבעון הראשון, בעוד שהמכירות הכוללות של טארגט רשמו ירידה של 3.1%.
כמה המהלך ישפיע על טארגט?
לדברי האנליסט מיכאל לסר מ-UBS, המוצרים החדשים עשויים לחולל הצלחה דומה. סקר שנערך על ידי Morning Consult מצא כי כ-69% מהמבוגרים בארה"ב מזדהים כמעריצים של סוויפט, כאשר 16% מהם מחשיבים עצמם "מעריצים מושבעים". לסר מעריך שכ-42 מיליון איש נחשבים למעריצים מושבעים, ואם רק 2% מהם ירכשו ספר ואלבום, ההכנסות של טארגט עשויות לעלות בכ-100 מיליון דולר ברבעון הרביעי.
