כן פייט ממריאה 75%; לאחר שהתרופה שלה העלימה נגעים ממאירים בחולה
חברת כן פייט ביופרמה 0% הדואלית, מזנקת במסחר בת"א ב-78%, ובטרום בוול סטריט מזנקת ב-75% - וזאת לאחר שדיווחה על היעלמות של כל הנגעים הממאירים בחולה סרטן כבד מתקדם שהשתתף בניסוי שלב 2 בתרופת ה-Namodenoson בפיתוחה של החברה.
בטיפול עם תרופת Namodenoson, החולה שרד כעת חמש שנים, שבמהלכן היתרונות הקליניים של הטיפול כללו היעלמות של הנעים הממאירים, תפקוד כבד תקין, היעלמות של קרצינומטוזיס פריטוניאלית המובילה להפסקה מוחלטת של כל הנגעים הסרטניים.
"תגובה מלאה של HCC בשלב מתקדם היא תוצאה נדירה אך מועילה ביותר בתחום הטיפול בסרטן הכבד. אנו שמחים ש-Namodenoson תרמה לשיקום הבריאות ואיכות החיים של החולה והמשפחה. אנו מקווים כי מחקר שלב III המכריע הקרוב שלנו יוכיח את היעילות של התרופה בטיפול בחולים עם HCC מתקדם דומה ובכך עשוי להציע הישרדות ארוכה יותר לסרטן הכבד חולים ברחבי העולם", אמר המנהל הרפואי של Can-Fite, ד"ר מייקל סילברמן.
מניית החברה נסחרת בשער של 1.3 דולר בוול סטריט, לפי שווי שוק של 25.5 מיליון דולר. המניה נסחרת בת"א לפי שער של 0.13 שקל, ורשמה ירידה שנתית של 37%.
- 7.אני בטוח בהנפקה בקרוב ראו הוזהרתם. (ל"ת)מני 20/12/2021 21:33הגב לתגובה זו
- 6.אנונימי 20/12/2021 20:43הגב לתגובה זואין חברה בשוק שרימתה הונתה ושיקרה את המשקיעים כמו כןפייט.אל הרשות לא עוצרת את המחדל הזה ושולחת את השרלטנית לכלא.אין שם כלום לא היה ולא יהיה לעולם חוץ מגיוס ומשכורות של מיליונים שזרמו זורמים ויזרמו לכיסה של הרמאית.בהצלחה לפראיירים
- המון חרמון 21/12/2021 07:46הגב לתגובה זוכיוון אקדח לרכה או לרקה ?
- 5.רן 20/12/2021 20:28הגב לתגובה זותוצאות מדהימות! כל הכבוד למדענים הישראלים, כן ירבו!
- 4.אלי 20/12/2021 19:00הגב לתגובה זומספרים סיפורים כבר שנים ומחפשים פראירים שישקיעו בהם בשביל לקבל משכורות
- 3.הנה מגיע הנפקה…… (ל"ת)20/12/2021 18:51הגב לתגובה זו
- 2.שלומי 20/12/2021 18:07הגב לתגובה זוככה זה בכן פייט
- 1.אנונימי 20/12/2021 18:05הגב לתגובה זוהכושלת שלה אני מכיר אנשים שהפסידו את הבית האמיתי שלהם במנייה הזו לפני שנים רבות.לא מומלץ לגעת במנייה הזו בכלל

צחי אבו: "אנחנו לא חברת נדל״ן מניב קלאסית, כל נכס אצלנו עובר השבחה"
על רקע הדוחות ותוכניות ההרחבה של ארי נדל״ן באילת ובאשדוד, בתוספת המו״מ לרכישת שטחי מסחר בגבעת שאול, החברה מציגה אסטרטגיה של השבחה מאסיבית וקידום של הרחבת זכויות בנכסיה;"תפיסה שמחברת בין נדל״ן מניב לבין ייזום אקטיבי לאורך זמן״
ארי נדל״ן ארי נדלן -0.51% , העוסקת בנדל"ן מניב מסחרי וקניונים בישראל ובחו"ל,מציגה את דוחותיה לרבעון עם NOI מאוחד שעומד על כ-24 מיליון שקל בדומה לרבעון המקביל, בעוד ה-FFO עלה לכ-13 מיליון שקל, גידול של כ-18%. שיעורי התפוסה בנכסים המרכזיים נותרו גבוהים, סביב 96% בישראל וכ-99% בקניון My Mall בלימסול לאחר הרחבה. מנגד, הוצאות המימון עלו לכ-18 מיליון שקל לעומת כ-14 מיליון שקל אשתקד, בעיקר בשל הנפקת סדרת אג״ח חדשה שהגדילה את היקף החוב הפיננסי.
נראה כי החברה מפנה חלק גדול מהדגש לאסטרטגיית ההשבחה שלה: הרחבת סטאר אילת, קידום התכנית הגדולה בסטאר אשדוד והתקדמות בפרויקט תחנת הכוח שמוערך בהיקף של כ-362 מיליון שקל. בנוסף, לאחר מועד הדוח השלימה החברה גיוס הון וחוב בהיקף כולל של כ-208 מיליון שקל, גם באמצעות הנפקת מניות וגם בהרחבת אג״ח - מה שהביא את בית ההשקעות מיטב להפוך לבעל עניין. בשבועות האחרונים קידמה החברה שתי תוכניות תכנוניות מהותיות: הוועדה המחוזית דרום אישרה להפקדה את תוכנית ההרחבה במתחם סטאר אילת, הכוללת תוספת של שני מגדלים חדשים בהיקף של כ-80 אלף מ"ר, ובמקביל ביקשה לבצע תיקונים בתוכנית המקיפה במתחם סטאר אשדוד - תוכנית שאמורה להוסיף 2,000 דירות וכ-110 אלף מ"ר מסחר ותעסוקה.
כמו כן, ארי נדל״ן מנהלת מו״מ לרכישת שטחי מסחר בהיקף של 15 אלף מ"ר ו-300 חניות בירושלים, במהלך שמטרתו לחזק את פורטפוליו הנכסים המניבים באזורים צפופים ומבוקשים. המהלך מתווסף לשורה ארוכה של פרויקטי השבחה שמקדמת החברה בארץ ובעולם , מהרחבת קניון MYMALL ועד לקידום תוספת זכויות במתחמי מסחר ודיור בנהריה ובנתניה.
המנכ"ל ובעל השליטה צחי אבו מסכם זאת כך: ״אנחנו לא חברת נדל״ן מניב קלאסית. כל נכס אצלנו עובר השבחה״. לדבריו, החברה שואפת לייצר תמהיל ייחודי בין נכסים מניבים לבין תוספת זכויות משמעותית בכל נכס ונכס. נראה שהתפיסה הזו באה לידי ביטוי כמעט בכל הנכסים של החברה.
- ארי נדל"ן במגעים לעסקת נדל"ן של 154 מיליון שקל בבירה
- צחי אבו: "תחנת הכוח במנשה יכולה להפוך השקעה של 70 מיליון שקל למיליארד וחצי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בראיון לביזפורטל מסביר אבו כיצד כל אחד ממהלכי החברה משתלב עם אסטרטגיית הליבה, מדוע היזמות היא חלק בלתי נפרד מהמודל העסקי, ומה עומד על הפרק בשנה הקרובה:
אורן שקדי סמנכ״ל כספים ופיתוח עסקי פיננסי, מימון ישיר קרדיט: עופר חג'יובמימון ישיר: "האיגוחים דוחפים אותנו קדימה - אבל ברכב יש עוד עבודה"
מימון ישיר מימון ישיר -0.3% פרסמה את דוח הרבעון השלישי וזינקה לאור התוצאות. לאחר שפתחה את 2025 עם רבעון ראשון שבו הרווח הנקי עמד על 20.1 מיליון שקל, רבעון שני שגם בו נראתה ירידה ברווח הנקי ל-17.5 מיליון שקל, החברה הציגה רבעון שלישי עם זינוק משמעותי בשורת הרווח, 77% לעומת הרבעון המקביל, ועמדה על 66.8 מיליון שקל , ובהתאם, המנייה זינקה.
רוב הרווחים הגיעו ממגזר המשכנתאות, בעוד מגזר הרכב המשיך להראות שחיקה, והחברה בעיצומו של תהליך התייעלות שיבוא לידי ביטוי ב-2026. ישבנו לשיחה עם אורן שקדי, סמנכ"ל הכספים של החברה, כדי להבין את השינוי יותר לעומק.
ספר לנו על מהלכי האיגוח שבמגזר המשכנתאות
אנחנו נוקטים כבר מזה הרבה שנים במודל שנקרא מודל היברידי. מודל היברידי זה משהו שמאוד נפוץ גם בחול. שבמסגרתו חברות אשראי, מחזיקות בחלק מתיק האשראי במאזן שלהם, ואת חלקו היא מוכרת לצדדים שלישיים כדי לשפר את התשואה להון. הדבר גם מאפשר פינוי אשראי להעמדה של הלוואות חדשות. בסקטור הרכב, זו פרקטיקה מקובלת שלנו כבר שנים, ויש הרבה מאד שחקנים שאנחנו פועלים מולם, כמו בנקים, חברות כרטיסי אשראי, גופים מוסדיים ועוד. גם במשכנתאות אנחנו מבקשים ליישם את אותה אסטרטגיה, ולאגיח חלק מהתיק.
במשכנתאות זה נמצא יחסית בשלב ראשוני. עשינו שני איגוחים, עסקה אחת בסוף 2024, ברבעון הרביעי, והשניה ביולי השנה, במהלך הרבעון השלישי. בשני המקרים עשינו עסקאות מול הגופים המוסדיים. זו רק אחת השיטות שאפשר לבצע מכירת תיקים. מבחינת הלוואות על רכב, למשל, אנחנו מבצעים עכשיו עסקאות פרטיות. כך שאפשר לבצע את זה במגוון שיטות ועם מגוון של שחקנים.
- מימון ישיר קופצת בעקבות זינוק של 77% ברווח הנקי, לאור צמיחה בפעילות המשכנתאות
- מימון ישיר: "צופים שיפור משמעותי בשנה הבאה"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המשכנתא הראשונה שהחברה העמידה היתה בסוף יוני 2022, כך שמבחינתנו הצלחנו לבצע כבר את האיגוחים, אבל גם כאן יש עוד כר נרחב להמשך פעילות, כלומר היום זה איגוחים ברצף מוסדי, ומחר כבר נרחיב את זה למעגלים נוספים, לשותפים חדשים ולגורמים נוספים בשיטות אחרות, אולי עסקאות פרטיות, לא מדורגות כמו שאנחנו עושים ברכב.
