סגירה בת"א: המעו"ף ללא שינוי בסיום יום תנודתי, ת"א-75 איבד 0.65%

שוק האג"ח נסחר בתנודתיות חריפה, במקביל לעליות באג"חים בגרמניה ("חוף המבטחים")
|
(76)
אחוזת בית

המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו בנטייה ברורה לירידות לאחר יום תנודתי בו עבר המעו"ף פעמים רבות לאדום לירוק. לקראת הסגירה בת"א הדאקס התמתן לירידה של 1.7% בלבד אך בדקות האחרונות המדד הגרמני חזר לנפילות של 3% והדבר לחץ מטה גם את המדדים בת"א לסגירה אדומה. מחזור המסחר בבורסה בת"א היה גבוה היום באפן יחסי והסתכם כעת ב-1.6 מיליארד שקלים. 
 

מדד ת"א 35 +0.76% מדד ת"א 35 1,673.82 +0.76% מדד ת"א 35 בסיס:1,661.25 פתיחה:1,679.08 גבוה:1,687.53 נמוך:1,655.63 תמורה:768,219,034 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +0.77% מדד ת"א 90 1,470.76 +0.77% מדד ת"א 90 בסיס:1,459.46 פתיחה:1,464.03 גבוה:1,477.79 נמוך:1,445.73 תמורה:361,923,335 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 0% מדד ת"א בנק 2,462.12 0% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,462.17 פתיחה:2,477.53 גבוה:2,487.65 נמוך:2,444.36 תמורה:187,317,767 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

הסיפור המרכזי הוא כמובן החשש מקריסה כלכלית של יוון תוך מספר ימים, לאחר שאתמול הודיע הבנק המרכזי האירופי כי הוא למעשה סוגר את הברז לבנקים היוונים - ואלו נותרו היום סגורים.

שוק האג"ח המקומי שדווקא פתח בעליות, עבר בהמשך לצד האדום - זאת ככל הנראה בשל לחץ מכירות כבד בקרנות הנאמנות. אתמול דיווחנו כאן כי הפדיונות בקרנות הסתכמו בכחצי מיליארד שקל - והדבר לוחץ מטה את מדדי האג"ח. מדד האג"ח הכללי השיל היום 0.1%. 

מדד המעו"ף שצלל אתמול 1.8% נסחר כעת ביציבות. מדד ת"א-75 שנפל אתמול 2.7% יורד כעת עוד 0.6%. מנגד, מדד הבנקים עבר לעליות אחרי נפילה של 3.2% אתמול.

באירופה המשבר היווני מגיע לשיאו כאשר הבנקים ביוון לא ייפתחו הבוקר ויישארו סגורים במשך שבוע, כמו גם הבורסה, מהחשש לפאניקה בציבור רגע לפני חדלות פירעון של המדינה היוונית. הטלטלה הבנקאית נובעת מהודעת הבנק המרכזי של אירופה מאתמול לפיה הוא לא יגדיל את קרן הסיוע למערכת הבנקאית היוונית. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

בשיחה עם Bizportal אומר היום אלכס ז'בז'ינסקי, הכלכלן הראשי במיטב-דש, כי "אני לא חושב שהכיוון הוא תסריט 2012. כלומר לדעתי לא יהיה פה אפקט דומינו ובשורה התחתונה - אירופה אפילו עשויה לצאת מחוזקת מכל הסיפור הזה". לכתבה המלאה - לחץ כאן.

רשות ניירות ערך פרסמה היום את הדו"ח השנתי לפיו עולה כי 469 חברות ציבוריות נסחרות בת"א בשווי שוק של 875 מיליארד שקל, לעומת 540 חברות שנסחרו בשנת 2012 בשווי של 604 מיליארד שקל - משמע 71 חברות נמחקו תוך שנתיים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

מניות הגז ממשיכות להגיב לארועים לקראת ההצבעה בכנסת היום ב-16:00 באם לאשר את ההעברת הסמכויות לממשלה, ולעקוף את ממונה על ההגבלים העסקיים דיויד גילה שהתפטר על רקע התנגדותו להסכם שגובש עם חברות הגז. 

מניות במרכז

מניית {אלון רבוע כחול} צללה 7.3% לאחר שנחשף כי מגה הפסידה בשלוש השנים האחרונות 700 מיליון שקל, כך עולה מהמקשה לכינוס איספת נושים שהגישה מגה לבית המשפט.

מניית {איידיאו} מקבוצת שיכון ובינוי (39%) נפלה 3.1% לאחר שהחברה הודיעה היום כי תשהה את הנפקת ניירות ערך של חברת הבת ADO properties בבורסת פרנקפורט. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

{רדהיל} החלה בניסוי שלב 2 עם ABC294640 לטיפול בלימפומה נשנית.

{סרגון} נבחרה על ידי המפעיל הסלולרי Tier-1 בדרום אמריקה לאספקת פתרונות תמסורת אלחוטית להקמת רשתות דור רביעי במספר מדינות ביבשת ובהיקף של יותר מ-13 מיליון דולר.

איתמר +3.22% איתמר 182.7 +3.22% איתמר בסיס:177 פתיחה:188 גבוה:188 נמוך:180.8 תמורה:891,046 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  מדיקל חתמה על הסכם הפצה עם חברת VeriVita Group AB לשיווק ומכירה של ה-WatchPAT לאבחון הפרעות נשימה בשינה. ההפצה תיעשה במדינות שוודיה, דנמרק, נורבגיה ופינלנד.

תגובות לכתבה(76):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 47.
    מישהו יודע מתי האתר של דיסקונט מאפשר לבצע פעולות (ל"ת)
    אלי 30/06/2015 20:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    הפלא ופלא
    C300 29/06/2015 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנפלאות בורסת תא ....יציבות במעוף. אירופה וארהב בנפילות חופשיות. סין בצלילה. אגח ספרד ואיטליה חוטפים בפראות אי של יציבות בתא.תמוה עד חשוד
    סגור
  • 45.
    מחר בבוקר ביבי יגיד שמכל הבורסות בעולם רק שלנו לא ירדה! (ל"ת)
    יעקב 29/06/2015 22:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    "ללא שינוי" הירידות של אתמול לא שייכות לעניין? (ל"ת)
    אלי 29/06/2015 21:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    מה קרה לפטרוכימיים שהמניה אגורה (ל"ת)
    רמי 29/06/2015 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 42.
    הדקס פתח מינוס 4.3 עכשיו הוא עומד על מינוס 1.7
    זיפו 29/06/2015 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו עליה תוך יומית של 2.6 % . כמו שאמרתי אירופה וארהב הפנימו את יציאת יוון מגוש האירו לכן ממש לא מתרגשים
    סגור
  • נא
    לזיפון 29/06/2015 19:21
    הגב לתגובה זו
    11 0
    להתעדכן בהקדם
    סגור
  • 41.
    לגברת שכתבה ביוליין
    צדוק 29/06/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביוליין ביוליין ביוליין!!!אני איתך.באמת ולא כמו כל המטומטמים פה שסתם יורדים אחד על השני או יותר גרוע מטעים אנשים.למה רעות לב לא מבין.דברו מניסיון ולא הימורים.אתם פוגעים בכיס של אנשים וזה גזל.למי שמאמין שידע שהוא ישלם...ובקשר לביוליין היא באמת מצילה אותי מכל הנפילות האחרות ויש נפילות.קניתי בסכום מסויים ואחרי יומיים קניתי עוד ובינתיים טפו טפו יש תפוקה.ייתכן ותרד היום בארהב ובעקבות כך גם אצלנו מחר אבל בגדול יש לה עוד הרבה לתת.ובעזרת השם גם תתן.בהצלחה לכולם ונקוה שבסוף כולנו נרוויח.
    סגור
  • ביוליין ואליום
    צדוק 29/06/2015 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אליום גם נותנת תפוקה.מהרבה מניות אני רוצה להיפטר ופשוט מחכה כמו טמבל שקצת יתרוממו לפחות לצמצם נזקים.אלו 2 היחידות בפלוס.
    סגור
  • אליום נשמהה
    סוחר צדיק 29/06/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוצרים פורצי דרך במכשור רפואי,וחברות ביומד גדולות בעולם עוקבות. אחריה
    סגור
  • 40.
    משקיעים רבים מחכים ליום שני הבא
    המראה 29/06/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היום שאחרי משאל העם ביוון. או אז יוסר ענן חוסר הודאות והם ישובו להשקיע בשוק ההון. אבל כל זאת מתוך הנחה שיהיה רוב בקרב המצביעים לתכנית שהגישו הנושים. אולם, מה יקרה אם ההצעה של הנושים תידחה ע"י המצביעים ביוון? במקרה כזה, עשויה להווצר ודאות של מפולת בשוקי ההון. תחי הודאות!
    סגור
  • 39.
    Global stocks plunge as Greece imposes controls on mone
    TTT 29/06/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://news.yahoo.com/asian-stock-markets-sink-greece-closes-banks-032205086--finance.html
    סגור
  • 38.
    שאוטוטו
    מספרים בעיירה 29/06/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יבואו הקרנות והתעודות לשפוך ים סחורה בגין הפדיונות הלא שגרתיים. ואני הקטנצ'יק מוסיף: חשבתי פעם שמנהלי קופות וקרנות ובנקים ועוד בכירים למיניהם הם אנשים ממש חכמים ומבינים ומנתחים ועם קבלות על השגים מפה ועד ירוחם בדרום. או אז גדלתי וראיתי שאלו אנשים ביינוניים..לא גאוני הדור..הם בסדר..אבל אך לא יותר..פשוט משלמים להם מליונים על מנת להזיז מליארדים מכאן לשם וחזרה..ומה איכפת להם אם התוצאות מרשימות..אני מניח שהם רוצים..אבל זה לא תמיד מצליח להם.
    סגור
  • 37.
    לא הבנתי,את הפריירית או החכמה . (ל"ת)
    פפפ 29/06/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    סרגון במינימום צריכה להיות
    התותח 29/06/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בשער 900 אג'
    סגור
  • 35.
    טרגדיה יוונית? זו טרגדיה עולמית!
    המראה 29/06/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ונותר מעט מאוד זמן כדי למנוע את המפולת. נציגי גוש היורו חייבים לקבל לאלתר את התכנית המאוד סבירה שממשלת יוון הציעה לה. אם הם לא יעשו זאת, הגלישה במדרון תהפוך לבלתי נמנעת.
    סגור
  • 34.
    מה חשבתם שייון תעסיק אותנו לנצח
    שירי 29/06/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הפראיירים נבהלים ומוכרים החכמים קונים ועושים ועוד יעשו הרבה כסף כולל היום.מעבר ליוון יש פה מסחר שלנו
    סגור
  • לשירי
    מרקו הנסיך מפתח תקו 29/06/2015 14:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יש לי ידידה חמודה בשם שירי והיא חכמה בטירוף. אז שאלתי אותה אם זה פטנט מובנה של להיות שירי חכמה. ענתה לי השובבה: לא..אני כך נולדתי. יש לי(לה) גם כן ידידה בשם שירי והיא באמת נערת מקהלה ומנסה להיכנס לדה ווייס(פורטיס איזה יפיוף הורס יחסית לעיברי ופרץ. אוי נזכרתי בעצם: לשירי מכאן..אולי כדאי להפעיל אי אלו תאים אפורים לפני שמעלים תגובה שעל פני הדברים נראית טיפשית...
    סגור
  • 33.
    דיסקונט השיק אתר חדש על הפנים לא עובד (ל"ת)
    דודו 29/06/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 32.
    רק בישראל קונים מניות במחיר מופקע
    אריק 29/06/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשכל העולם צונח. בקרוב כל שקל בשוק המניות יהיה שווה 30 אגורות, כמו ב83, 91, 2000, 2008 . קדימה רוצו לקנות . מפגרים
    סגור
  • 31.
    במקום יוון שילכו הגרמנים לבלות בטוניסיה (ל"ת)
    אנונימי 29/06/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • דע לך
    הי אנוניני 29/06/2015 19:18
    הגב לתגובה זו
    22 0
    והגד גם מלמעוז וטאפירו שכמעט בטוח שרמי לוי קונה את בייארן מינכן והם ילבשו חולצות רמי לוי. וכל זאת אחרי שיחלץ את יוון.
    סגור
  • 30.
    מה קרה גאז וגרמניה לא הולכים ביחד??? (ל"ת)
    אנונימי 29/06/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    ביוליין
    מקורבת 29/06/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    1 8
    ביולין, ביוליין ועוד פעם ביוליין!!! יש מקום לטיסה..
    סגור
  • מרוחקת
    למקורבת שהיא 29/06/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    20 0
    זה שכתבת כאן שלוש פעמים את השם. שיכנע אותי בעת הזאת להגדיל את השורט שהחל באזור 3500 מזמן.
    סגור
  • ביוליין ווכי טוב
    המקורבת 29/06/2015 17:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תזכרו שכתבתי לכם כשהשער היה 73.... אני כועסת על שהמליץ בחום על כיטוב פרמה, כ״כ האמנתי לכותבים כאן. מופסדת הרבה
    סגור
  • 28.
    למה אין שם מסחר? (ל"ת)
    גובוקיט אחזקות 29/06/2015 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • בגלל הבלאגן בעולם
    היום 29/06/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    החליטו שאין מסחר בסחורות מסוג זבל.
    סגור
  • 27.
    מתי נקבל יציקת תוכן ונראה אותה בבום למעלה (ל"ת)
    אסיה פיתוח 29/06/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אני לא יודע
    לבבום 29/06/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שאל את הבבון. הוא יודע היטב בכמה תרד.
    סגור
  • 26.
    ננודמנשיין
    דידי 29/06/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מה יהיה עם מנייה זו?האם יש סיכוי שתעלה?
    סגור
  • לדידי
    דודי 29/06/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא
    סגור
  • ננודימנשיין
    דידי 29/06/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 3
    פוטנציאל עצום לחברה.עלתה הרבה מתחילת שנה.לדעתי זה הפסקה קטנה /מימושים.תפרוץ ממחר
    סגור
  • 25.
    יוניסטרוניקס
    חדש 29/06/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מה קורה שם?פשוטננעצרה!מישהו יודע?
    סגור
  • מה שקר ה שם זה פשוט
    לחדש 29/06/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    6 1
    פשוטננעצרה
    סגור
  • 24.
    המוח היהודי
    חכם 29/06/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יודע שהכל בלוף של קרפדות.. מחר כאן עליות חדות.
    סגור
  • לא הבנתי ,אתה חכם או קרפדה ,נסיך או צפרדע . (ל"ת)
    פפפ 29/06/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    0 7
    סגור
  • אם תיטיב להסביר לי מה פרוש בלוף של קרפדות
    לחכם 29/06/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתן לך טיפים משגעים וגם אכתוב לך בכמה יירד מחר
    סגור
  • 23.
    צירון
    נבון 29/06/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    0 4
    עוד מעט הודעה מצוינת.
    סגור
  • 22.
    מי שימכור היום יתחרט בהמשך כנסו
    שום קריסה 29/06/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    4 14
    הצעה חדשה ליוון נשיא הנציבות האירופאית מתכוון להכין הצעה חדשה ליוון היום..בהצלחה!!!
    סגור
  • שום בטעם קריסה
    ניכנסנו וחיפשנו 29/06/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואמר המוכר שיש במלאי רק שום בטעם כתישה. והוסיף..כדאי מאוד..כי שום כתישה טוחן הכל דק דק ולא משאיר זכר לשום דבר.ושום קריסה רגיל סתם עושה בלבלה ובלבלת.
    סגור
  • 21.
    חרא של מניה - לברוח ומהר! (ל"ת)
    בונוס 29/06/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • תמיכה חזקה ב64 יעד 73 מי שבחוץ לחוץ ומי שבפנים
    טעות שום חרא 29/06/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 6
    יקטוף פירות בקרוב מאוד
    סגור
  • תמכור לסוחר וותיק (ל"ת)
    לבונוס 29/06/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 20.
    ננודימנשיין
    גבר 29/06/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 5
    היום תפרוץ!
    סגור
  • לא רוצה לפרוץ
    ננו 29/06/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ואל תזנב בי. אני רוצה להוריד פרופיל כמה שיותר עד אחרי הסערה
    סגור
  • 19.
    שנחאי
    סיני 29/06/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התחיל 4.5 - עכשו רק 1 אחוז.
    סגור
  • 18.
    לגבי ליברמן בכנסת אם יהיה רוב בלעדיו הוא יצביע בעד אם..
    עדי 29/06/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה יהיה תלוי בקולות שלו הוא יצביע נגד
    סגור
  • 17.
    כולם ממליצים..כנסו
    עזרא 29/06/2015 09:32
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כל ההמלצות פה וכולם אכלו אותה בגדול..ישראמקו וכל הגז..במיוחד סוחר וותיק שהאכיל פה לוקשים והבונוס שלו ..רק מיכה יצא גדול
    סגור
  • 16.
    יש
    חכם 29/06/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא הצליחו להפחיד אותנו. אנחנו נחכה ולא נמכור וכן נקנה. ונצחק אחרונים.
    סגור
  • הם אלו הטיפשים מהגדולים
    אלו שצוחקים אחרונים 29/06/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שהבינו את הבדיחה באיחור ואחרי כולם. כמה זה מבאס שעברו כבר לנושא רחר ואני פתאום..אחרון..פורץ בצחוק בגדול...
    סגור
  • 15.
    מתמתנות מאוד הירידות
    גאון 29/06/2015 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 5
    במזרח . מסתבר שגם שם יש חכמים שקונים .כי זה הזמן. ומטומטמים שמוכרים.
    סגור
  • גאה
    מטומטם 29/06/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    29 0
    שמכר
    סגור
  • 14.
    צירון בלבד
    אילנה 29/06/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    0 6
    קניתי
    סגור
  • יאאללא
    יאאללא 29/06/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    8 0
    למתוקה..מה זה הצעצוע הזה שקנית?
    סגור
  • 13.
    הוזהרתם וזלזלתם בתאריך 20.5 (ל"ת)
    מומחה מגמות עולמי 29/06/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • פרט והזכר וכתוב שנית..אשמח..
    אליך 29/06/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני זוכר את השם ..אבל לא זוכר את הדברים. אז אנא יקירי...
    סגור
  • 12.
    המשבר ביוון עוד מעט יגמר ושוב יעשו תספורת
    נועםדבורה 29/06/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    0 3
    או שהיא היתה צריכה לצאת כבר מלפני כמה שנים יום יומים דרכה של יוון וכל גוש האירו להתפרק בסופו של דבר
    סגור
  • לא הבנתי
    לנועם 29/06/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל בסדר
    סגור
  • 11.
    צירון לפני פריצה רצינית
    רמי 29/06/2015 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 6
    כל העיסקאות באפריקה . הכנסה בטוחה.
    סגור
  • מאות כותבים בכל האתרים
    כמה 29/06/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם הצירון הזה כבר כמה חודשים. כולה שווי חברה כמה שקלים. אז מה. כל אחד מגלגל במניה גרוש וחצי? ממש לא מבין את הצינור(לילה?) הזה.
    סגור
  • 10.
    רק מפחידים אותכם.
    נבון 29/06/2015 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    באחריות אני אומר אנחנו אחרי הכל יווון לא תשנה כלום.
    סגור
  • שלח ערבות ואחריות נוטריונית למערכת בנושא.
    כבד ברכוש ושכל 29/06/2015 13:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני סומך עליהם שידעו מה לעשות עם האחריות שלך ולכווננו בהתאם.
    סגור
  • 9.
    הזהרתי את כולכם ב20.5 פריירים (ל"ת)
    מומחה מגמות עולמי 29/06/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • יכול להיות
    למומחה 29/06/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איני זוכר בדיוק . אנא רשום שנית ממה הזהרת. מואולי אף צדוק צדקת.
    סגור
  • 8.
    אירופה נירגעה הכל בסדר.
    שמואל 29/06/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    0 11
    ומה אני קונה היום? צירון.
    סגור
  • אבל אל תשקח שכל
    לשמוליק קיפוד 29/06/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ירידה לצורך צירידה ובבר שבועיים שכחת לרשום זה
    סגור
  • 7.
    ביקור אצל מקובל ניסתר ומדהים
    תושב הדרום 29/06/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    האיש הקדוש אומר תרגעו הכל בסדר ולקנות לקנות לקנות.מחר יום ג פעמיים כי טוב הכל בצבע ירוק.
    סגור
  • 6.
    הענק הסיני
    חכם 29/06/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נבהל מהבדיחה היוונית. נו באמת הכל רוח ואבק אם מחר אין עליות אני טמבל.
    סגור
  • לפי המשפט המטומטם שהיקרצת אז אתה טמבל בכל מובן וגם
    לחכים 29/06/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בלי קשר לעלחןות וירידות
    סגור
  • 5.
    עלייות? נראה שעשו מזה יותר מידי.2% ירדנו אתמול
    השוק 29/06/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    0 6
    הרבה יותר ממה שהיינו צריכים לרדת
    סגור
  • שהייינו
    אבל אמרו 29/06/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צריכים לרדת איזה חתיכת 78 אחוזיו אז מה אתה אומר שזה יותר מידי זה המון פחות מידי משלושה אחוז אמש ושש אחוז היום אם צריק לרדת איזה חתיבת 69 אחוזין כסיפתח
    סגור
  • 4.
    יום נוסף של קריסה :( (ל"ת)
    הלך לי הכסף 29/06/2015 08:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בשאר העולם נשחטים.
    ביוון חוגגים 29/06/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מדינה עם כלכלה של פיפס תוקעת עולם שלם, כל יום הפסדים בגובה כלכלת יוון ויותר! הכל דמגוגיה ופסיכולוגיה בגרוש. הימים הללו שייכים לברוקרים שנכנסים ויוצאים בתוך דקות ועושים עשרות מליונים בדקות. יום מוצלח לכולם.
    סגור
  • 2.
    נו איך ייפתח אולי נשאל קוסם ? (ל"ת)
    גל 29/06/2015 08:14
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • 1.
    סוף היום ירוק
    ריץ 29/06/2015 08:12
    הגב לתגובה זו
    1 9
    אני בטוח במאה אחוז. במשך היום עוד יהיו סיפורים והפחדות אבל בסוף ירוק. זהו נגמר הסיפור .יוון בחוץ בפנים העולם ממשיך.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות