גרף

מה אומר גורביץ' על הנפילה הבוקר במדד הניקיי היפני?

מערכת Bizportal | (21)

מדד הניקיי היפני צלל הבוקר ב-7.3% וריכז מחזור מסחר אדיר. אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizoprtal, אמר כי "פשוט צריך לצאת החוצה מהמדד הזה כי עלתה הסבירות לגל ירידות משמעותי. כבר כשהירידות הגיעו ל-3%-4% זה היה ברור שמשהו לא טוב קורה - צריך לצאת משם ועכשיו".

מחר בסקירת הווידאו השבועית יתייחס גורביץ' בהרחבה למדד הניקיי, כמו גם למדדים בוול סטריט ולעוד מדד שנמצא מתחת לראדאר אבל מתקרב לנק' פריצה משמעותית.

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    לעשות הפוך, רווח בטוח. (ל"ת)
    איתמר 28/05/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    כרגיל מטעה, ניקי 2 אחוז ירוק,בי קומינקשן לא מגיעה ל3000 (ל"ת)
    קובי 28/05/2013 08:31
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    רפי 25/05/2013 03:02
    הגב לתגובה זו
    גורביץ אתה לא לןמד בימים כאלה אתה לא יכול לתת אחרי שעתיים מכירות שהנה מתחיל גל,לא פחות,גל ירידות אז בנתיים לא בא גל אוליי יבוא אוליי לא מה שבטוח אין לך שום כלי לחזות זאת
  • 9.
    גורביץ אני מסכים איתך (ל"ת)
    ש.א 23/05/2013 22:53
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    י. 23/05/2013 20:57
    הגב לתגובה זו
    מישהו גולם דיו ע״מ לשלם עבור ״השירותים״ שלו ?
  • 7.
    י. 23/05/2013 20:51
    הגב לתגובה זו
    שיגיד מה יהיה, לא מה היה
  • 6.
    משה עמר 23/05/2013 19:36
    הגב לתגובה זו
    אני לא מבין איך אנשים פה שוכחים לך שרק ליפני פחות צמשבוע אמרת במילים האלה"מי שרוצה תשואה שילך לניקיי" פתאום אתה מדבר על ירידות אחרי שהמדד שם צנח לתת המלצות אחרי שהן כבר זה כל אחד יכול גם ילד בכיתה ז....
  • 5.
    vrcbh, 23/05/2013 17:04
    הגב לתגובה זו
    מחר...התייחס.
  • 4.
    שלום 23/05/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    על פי המלצתך ,נאמר לא להתקרב למניית נייס,!!!! ובכן ,אני עושה הפוך ממה שאתה ממליץ ,קניתי וגרפתי רווח= 8% ויצאתי,אני מחכה להמלותיך מחר תודה!!
  • 3.
    התלמיד 23/05/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    הדרך הטובה ביותר למקסם הפסדים
  • 2.
    רפי 23/05/2013 12:09
    הגב לתגובה זו
    איך שהתחילו הנפילות בניו יורק קניתי פוט 1 1550 על הניקיי במחיר של 22000 דולר. אתה יודע כמה אקטוף היום ב16.30 103000 דולר לא כותבים אחרי מר גורביץ. בזמנים כאלה ובעיר במימושים ההחלטה הינה עיניין של שניות , ולא של ניתוח טכני
  • קצת חשבון להדיוטות 23/05/2013 12:32
    הגב לתגובה זו
    איך הגעת למסקנה שתרויח 103,000 דולר ב16:30? תודה מתעניין
  • רפי 23/05/2013 12:53
    המדד היה אתמול 15560 פוט ליוני 15550 עלה ב19.00 220 דולר-זה במכפלות של 100 שווה ל22000 דולר המדד נסגר14483 זה פחות 15550 נותן 1067 כפול 100 נותן 106-103 אלף דולר אל תנסו בבית זה קורה פעם בשנה או שנתיים
  • דוד הגנן 23/05/2013 12:44
    כמו גורביץ ורוב " סוחרי הדיבורים " הכל בדיעבד !!
  • 1.
    חיליק66 23/05/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    רק שבוע שעבר אמר מי שרוצה תשואה שיילך לניקי...אז מה עכשיו?
  • מחר יבוא תיקון אגרסיבי.יגיד להתנפל על השוק (ל"ת)
    til 23/05/2013 19:07
    הגב לתגובה זו
  • jeky1234 23/05/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    כמה שאתה צודק. זה האיש שרק לפני ימים ספורים המליץ על השוק היפני...
איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאיתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוני

אלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל

אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה

ליאור דנקנר |

קבוצת אלקטרה אלקטרה 0%  , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.

לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.


220 שערים בשלוש טבעות

הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.

מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.

במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.


איתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוניאיתמר דויטשר מנכ"ל קבוצת אלקטרה, קרדיט: טל גבעוני

אלקטרה תקים ותפעיל את מערך מס הגודש בגוש דן בהיקף של כ-1.25 מיליארד שקל

אלקטרה הודיעה היום כי זכתה במכרז המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של מערך מס הגודש סביב גוש דן. לאחר סיום ההקמה החברה צפויה להפעיל את המערך במשך כ-20 שנה

ליאור דנקנר |

קבוצת אלקטרה אלקטרה 0%  , בניהולו של איתמר דויטשר, עדכנה כי חברה בת תשמש כזכיין בפרויקט מס הגודש באזור גוש דן. הזכיין יהיה אחראי על כל התהליך: תכנון, הקמה, תפעול ותחזוקה. תחילת העבודות צפויה לאחר החתימה על הסכם הזיכיון עם המדינה, ומאותו שלב תתחיל תקופה ארוכה של הפעלה שוטפת.

לפי הערכת אלקטרה, סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט לאורך תקופת הזיכיון עומד על כ-1.25 מיליארד שקל. בתוך זה החברה מעריכה כי תקבל מענק הקמה של כ-400 מיליון שקל בשנים הראשונות, ועוד כ-850 מיליון שקל בפריסה על פני שנות התפעול. המודל המתגבש דומה לפרויקטי זכיינות אחרים: השקעה משמעותית בשלב ההקמה, ולאחר מכן זרם תשלומים רב-שנתי על שירות ותפעול.


220 שערים בשלוש טבעות

הפרויקט נשען על פריסה פיזית וטכנולוגית נרחבת. אלקטרה תתכנן ותקים כ-220 שערי אגרה, שמהווים כ-140 אתרי חיוב. השערים יתפרסו בשלוש טבעות סביב גוש דן: טבעת חיצונית, טבעת אמצעית וטבעת פנימית. כך אפשר יהיה לתמחר נסיעות לרכב פרטי לפי מיקום ועומס, עם הבחנה בין כניסה מבחוץ לבין תנועה בתוך הליבה העירונית.

מעבר לשערים עצמם, הזכיין אחראי על הקמת מערכת זיהוי רכבים, מערכת גבייה, מערכות תקשורת, מערכות תומכות, מרכז בקרה ומערך שירות לקוחות. בפועל מדובר במערכת אחת שצריכה לזהות רכב בזמן אמת, להצמיד לו חיוב מתאים ולתת לו מענה במקרה של בירור או ערעור. הכנסות מס הגודש עצמו יישארו בידי המדינה, בעוד שאלקטרה מקבלת תשלומים עבור הקמה ותפעול.

במסגרת פעילות הזכיין, קבלן האגרה הטכנולוגי בפרויקט יהיה TransCore LP מארה"ב. החברה אחראית על הקמת המערכת הטכנולוגית לזיהוי הרכבים, לרבות תוכנת האגרה, המצלמות, התאורה ושאר הרכיבים הרלוונטיים. TransCore היא זו שמיישמת גם את מערכת מס הגודש במנהטן שבניו יורק, מה שמוסיף לפרויקט הישראלי ניסיון שנצבר באזור עירוני צפוף ומורכב אחר.