מכבי תל אביב בליגה האירופית - אלה הסכומים שגולדהאר יכניס
מכבי תל אביב רשמה אתמול הישג נהדר לפתיחת העונה שלה, כשהעפילה לליגה האירופית אחרי ארבע שנים. אחרי 1:8 בסיכום שני המפגשים מול באצ'קה טופולה, הצהובים נתנו איתות לליגה ובעיקר ליריבה העיקרית שלה על תואר האליפות, מכבי חיפה,
ופתחה את העונה ברגל ימין עם יכולת נהדרת.
מרומא וטוטנהאם ועד סן ז'ילואז
המעבר לליגה האירופית הוא לא עניין של מה בכך. לא מדובר רק באתגר מקצועי, אלא גם בהכנסות גבוהות יחסית. היום (14:00) תתקיים במונאקו הגרלת שלה הבתים ויש לא מעט שמות מעניינים של קבוצות שמחכות לה בשלב הבא.
לפני שנגיע לעניין הכלכלי, כמה מילים על השיטה החדשה בליגה האירופית, בה 36 קבוצות, כשבניגוד לעבר הן לא יחולקו לבתים קטנים, אלא ישחקו בשיטה שבה כל קבוצה תפגוש 8 יריבות - 4 בבית ועוד 4 בחוץ. שמונה הראשונות יעפילו לשמינית הגמר ועוד שמונה קבוצות יגיעו אחרי משחקי הצלבה בין המקום התשיעי למקום ה-24. הקבוצות שבין המקומות 25-36 יודחו.
יכול לחייך. גולדהאר (אתר רשמי מכבי תל אביב)
שימו לב ליריבות הנהדרות שמחכות שם: בין היתר, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם, לאציו, רומא, אייאקס, ריינג'רס, פרנקפורט, פורטו, סלביה פראג, אולימפיאקוס, ויקטוריה פלזן, בודה גלימט, ליון, פאוק סלוניקי, הופנהיים, ניס, אתלטיק בילבאו, אנדרלכט, טוונטה, ריגאס סקולה, פנרבחצ'ה, פרנצווארוש, קרבאח, דינמו קייב, לודוגורץ, מידטיילנד, מאלמו, גלאטסראיי, ריאל סוסיאדד, בשיקטאש, אלפסבורג, בראגה, סטיאווה בוקרשט, אלקמאר וגם אוניון סן ז'ילואז (כן, הקבוצה של ענאן חלאילי).
אז איך יודעים נגד מי מכבי תל אביב תשחק? אי אפשר לדעת עד ההגרלה, משום שכל קבוצה משובצת לדרג מסוימים והיא תשחק נגד קבוצות מכל הדרגים. היא משובצת בדרג 2.
כמה כסף היא הרוויחה?
עד כה, מכבי תל אביב הרוויחה 5 מיליון אירו מהמענקים על הניצחונות בשלבים הקודמים, כשהיא צפויה להכניס עוד 1.5-2 מיליון אירו מזכויות שידור וחסויות. בשלב הבא, היא תקבל 150 אלף אירו לכל נקודה. כלומר, ניצחון שווה פי 3.
בשלב הבא יש גם מענקי מיקום, אבל אפשר לומר בזהירות שמכבי תל אביב תרוויח לפחות מיליון אירו גם אם תסיים במקום ה-23 והלפני אחרון מבין העולות (אם תסיים מתחת למקום הזה ועד המקום ה-36, היא בכל מקרה תקבל מענק. המקום האחרון מרוויח 75 אלף אירו). היא תוכל להכניס מיליון אירו נוספים אם תסיים במקום סביר במרכז הטבלה או מעל 2 מיליון אירו אם תסיים בצמרת, כלומר בעשרת המקומות הראשונים.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
