מנור סולומון
צילום: טוויטר טוטנהאם

מנור סולומון חותם בלידס - כמה הוא מרוויח בחודש?

קשר טוטנהאם יעבור ליעד הבא ויהיה אחד המשתכרים הישראלים הגדולים. מה המשכורת השבועית שהוא מרוויח באנגליה וכמה זה לעומת שחקנים בכירים אחרים? 

איציק יצחקי | (6)
מנור סולומון יעבור היום רשמית ללידס יונייטד - התחנה השלישית שלו באנגליה אחרי טוטנהאם ופולהאם. הישראלי בן ה-25, אמור לפי הדיווחים הלילה לחתום רשמית על החוזה החדש, אחרי שגם איאקס חיזרה אחריו בימים האחרונים. על פי דיווחים באנגליה, סולומון מרוויח שכר נהדר: 60 אלף ליש"ט בשבוע (4.85 שקל לליש"ט, כלומר כ-290 אלף שקל בשבוע, לא כולל מענקים, מה שאומר שהוא מרוויח בחודש כממוצע כ-1.25 מיליון שקל). מדובר באחד המשתכרים הבכירים בכדורגל הישראלי והעובדה שלא שיחק בשנתיים האחרונות באופן סדיר לא מונעת, כמובן, את קבלת השכר. רק כדי לעשות קצת סדר: סולומון ממש לא דורג בין המשתכרים הבכירים בטוטנהאם. בעונה שעברה היו אלה יונג מין סון, כוכב הקבוצה, שהרוויח 190 אלף ליש"ט בשבוע ואחריו איבן פרישיץ' שהרוויח 180 אלף בשבוע, ג'יימס מדיסון (170 אלף), אחד מכוכבי נבחרת ארגנטינה כריסטיאן רומרו טימו ורנר (165 אלף), כך שסולומון מרוויח "בסך הכל" שליש בלבד מהבכירים בקבוצתו לשעבר.   עבור סולומון מדובר בעונה שאמורה להיות עונת מפנה - הוא עובר ללידס בהשאלה ולא בהעברה ויחזור לטוטנהאם שמחזיקה בו עד 2028. לידס לא מחזיקה באופציה לרכוש אותו. העונה האחרונה לא הייתה טובה עבורו. הוא חזר מפציעה, אבל לא מצא מקום בסגל, שותף בששה משחקים בלבד (החל מהמחזור השביעי היה פצוע למשך 276 ימים) וכעת ינסה להוכיח מחדש שהוא מסוגל לחזור לרמות הגבוהות דרך מעבר לקבוצה צנועה יותר. לידס הייתה בעבר מועדון גדול בהרבה, שזכה בשלוש אליפויות, האחרונה שבהם בשנת 1992, וכן בגביע האנגלי. לפני ארבע שנים היא חזרה לליגה הבכירה, אך ירדה ליגה כעבור שלוש שנים וכעת סולומון יירד לליגה השנייה בתקווה לחזור מהר. ללידס יש מספר כוכבים, כולל אקס ברצלונה ג'וניור פירפו. עד כה היא השיגה ניצחון ושתי תוצאות תיקו בשלושה מחזורים.   סולומון נפצע גם במדי פולהאם, ונעדר לחצי שנה מהמגרשים. הוא סלב מחוזר מזל גם באוקראינה, כשהחלה המלחמה וקטעה תקופה מעולה שלו, במהלכה כיכב גם באירופה וכבש מול ריאל מדריד.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    דני 28/08/2024 17:06
    הגב לתגובה זו
    מנור התותח הולך לשחק שם הרבה דקות לא לבלבל את המוח אם שהוא היה בכושר הוא פתח במשחקי פרימייר ליג בפולהאם ובטוטנהאם אז ברור שפה הוא הולך לשחק הרבה מה גם שללידס מאוד חסר שחקני כנף איכותיים וטובים יאללה מנור ויאללה אוסקאר
  • 5.
    שון ב. 27/08/2024 10:43
    הגב לתגובה זו
    תהיה כשיר גם לנבחרת בעז"ה
  • 4.
    הזדמנות אחרונה אם ייפצע השנה זה הסוף שלו (ל"ת)
    מונדר 27/08/2024 10:07
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עשירים החברה האלה בגיל צעיר מאוד (ל"ת)
    יוני 27/08/2024 08:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עוד קבוצה שיישב על הספסל (ל"ת)
    יובל123 27/08/2024 08:57
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מקווה שיצדיק סו"ס את השכר, במיוחד בנבחרת ישראל (ל"ת)
    מרקוס 27/08/2024 08:10
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.