עקפה את תחזיות האנליסטים: דו"חות טובים של ג'ייפרוג לסיכום 2023
ג'ייפרוג JFROG פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון האחרון של 2023 ולשנה כולה. ההכנסות ברבעון הרביעי של 2023 הגיעו ל-97.3 מיליון דולר - עלייה של 27% לעומת התקופה המקבילה ב-2022. ברמה השנתית, נרשמה עלייה של 25% בהכנסות, שהגיעו ל-349.9 מיליון דולר. ההפסד הנקי למניה כולל GAAP ברבעון האחרון הגיע ל-0.11 דולרים, ואילו הרווח למניה בדילול Non-GAAP היה 0.19 דולרים. מדובר ברווח שגבוה ב-0.07 דולרים מהערכות האנליסטים. ההפסד הנקי למניה כולל GAAP בכל השנה שעברה הגיע ל-0.59 דולרים, והרווח למניה ללא Non-GAAP הגיע ל-0.51 דולרים. בעקבות התוצאות הטובות זינקה מניית החברה אתמול בוול סטריט ב-20%.
הרווח הגולמי של החברה, שמפתחת עדכוני אבטחה אומטיים למפתחי תוכנה, כולל GAAP הגיע ברבעון הרביעי של 2023 ל-76.8 מיליון דולר, והרווח הגולמי כולל GAAP היה 79.0%. ההפסד התפעולי כולל GAAP בתקופה הנ"ל היה 15.4 מיליון דולר, ואילו מרווח התפעול כולל GAAP היה (15.8%). תזרים המזומנים התפעולי ברבעון האחרון של השנה שעברה היה 32.6 מיליון דולר, ותזרים המזומנים החופשי הגיע ל-32 מיליון דולר. היקף המזומנים, שווי המזומנים וההשקעות הגיע ל-545.0 מיליון דולר, נכון ל-31 בדצמבר 2023. יתרת חובות הביצוע הגיעה בסוף 2023 ל-259.8 מיליון דולר.
ברמה השנתית נרשם רווח גולמי כולל GAAP של 272.8 מיליון דולר, והרווח הגולמי כולל GAAP הגיע ל-78%. ההפסד התפעולי כולל GAAP היה 75.5 מיליון דולר, ואילו מרווח התפעול כולל GAAP היה 21.6%. תזרים המזומנים התפעולי היה 74.2 מיליון דולר, ותזרים המזומנים החופשי הגיע ל-72.2 מיליון דולר. לפי נתוני החברה, היו לה בשנה החולפת כ-7,400 לקוחות ייחודיים, לעומת 7,200 ב-2022.
מנכ"ל ג'ייפרוג ומייסד שותף, שלומי בן חיים, מסר לאחר פרסום הדו"חות כי, "השוק דורש פתרון מאוחד ל-DevOps ו-DevSecOps סביב ניהול בינארי, ואנו רואים הזדמנויות חדשות להתרחבות באבטחה ב-2024, כמו גם רוחות צד פוטנציאליות בתוך MLOps ו-MLSecOps, הנתמכות על ידי הפלטפורמה שלנו".
- ג'יי פרוג ממריאה לאחר דוחות חזקים והעלאת תחזיות ל-2025
- הצפרדע קורסת ב-32% אחרי שפספסה בדוחות ובתחזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עוד עולה מדו"חות החברה כי ההכנסות בענן הגיעו ל-36 מיליון דולר במהלך הרבעון הרביעי של 2023 - עלייה של 59% לעומת התקופה המקבילה ב-2022. ההכנסות בענן היוו 37% מסך ההכנסות, לעומת כ-30% בתקופה המקבילה.
- 1.צפרדע, עוד 70 אחוז עליה ונגיע לקרן מאוקטובר 2020- אויי (ל"ת)מיק 15/02/2024 16:00הגב לתגובה זו
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
הונאה ברשת (AI)המלחמה בהונאות: TrueScontrol סטארט-אפ ישראלי יקבע אם האתר אמין; למה זה חשוב?
על רקע ההונאות והאכזבה משירותים ומוצרים שמקבלים ברשת האינטרנט, פותח מנגנון שיספק קוד אימון לאתרים ולאנשי מקצוע; המטרה: לצמצם את ההונאות בתחום הזה ולייצר לעסקים אמינים גושפנקא אובייקטיבית שתוכר על ידי הציבור
בעשור האחרון הכלכלה הדיגיטלית צמחה בקצב מואץ, אך במקביל צמחה גם תופעה שפוגעת ישירות בשורה התחתונה של עסקים שמשתמשים בדיגיטל: הונאות שגורמות לשחיקת האמון ברשת.
צרכנים נחשפים לאינספור אתרים, בעלי מקצוע ושירותים מקוונים אך מתקשים לדעת מי מהם אמין, מוסמך ובעל זהות ברורה. התוצאה היא לרוב היסוס, נטישת עסקאות ופגיעה בהכנסות של העסקים האלו. על הרקע הזה הוקם הסטארט־אפ הישראלי TrueScontrol שמבקש להתמודד עם הבעיה דרך מתן ביטחון לגולשים.
מנהלי החברה, גל חזיזה ושחר ישראל בוטבול מסבירים כי התופעה של בריחת לקוחות מעסקים בגל חוסר אמון הובילה אותם להבין שהציבור רוצה קוד אימון ולא להסתמך על הבטחות וה"יהיה בסדר" המוכר. הם רוצים לדעת שהעורך דין, יועץ מס, מכונאי, טכנאי מחשבים הוא אמין ואת זה הם מתכוונים לספק להם דרך TrueScontrol.
הם יצרו שכבה אוטומטית עם תוספת של אימות אנושי מול בעלי האתר ונותני השירותים וכך הם מעבדים והופכים את המידע שהתגבש אצלם למדד אמון.
- יועץ מס זייף מסמכי מילואים כדי לחמוק מתשלום מס- יצא ל"שרת" בעזה מהבית
- רשות ני"ע מזהירה: כך תזהו הונאות השקעה בעידן ה-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אובדן אמון = אובדן הכנסות
מחקרים רבים מצביעים על קשר ישיר בין רמת אמון לבין החלטות רכישה. אתרים שאינם נתפסים כאמינים סובלים משיעורי נטישה גבוהים, יחס המרה נמוך ופגיעה במוניטין לטווח ארוך. זה נכון לכל סוגי האתרים, גם אתרי תוכן וגם אתרים של אנשי מקצוע. בעולמות שבהם השירות ניתן מרחוק כמו: מסחר מקוון, ייעוץ, רפואה, משפטים והנדסה, חוסר הוודאות הופך לחסם כלכלי של ממש. עסקים לגיטימיים נאלצים כיום "להוכיח את עצמם" שוב ושוב רק משום שהצרכן אינו יודע להבדיל בינם לבין גורמים מתחזים וכאן הפתרון של TrueScontrol יכול לספק להם מענה טוב.
