חברת הסייבר הישראלית סילברפורט גייסה 116 מיליון דולר בסבב גיוס D
חברת הסייבר הישראלית סילברפורט (Silverfort), המספקת מענה להגנה על זהויות משתמשים בארגונים, הודיעה היום על השלמת גיוס סבב D של 116 מיליון דולר שהמביא את סך גיוסי החברה ליותר מ-222 מיליון דולר.
את הסבב הובילה קרן ההשקעות האמריקאית Brighton Park Capital, ביחד עם משקיעים קיימים כולל Acrew Capital, Greenfield Partners, Citi Ventures, General Motors Ventures, Maor Investments, Vintage Investment Partners ו-Singtel Innov8.
בחברה הסבירו היום כי הפלטפורמה שפיתחו מאפשרת ללקוחות להפעיל אימות וגישה מאובטחים באופן אחיד על כלל המערכות הקיימות ברשת הארגונית ובענן, כולל מערכות רבות שלא היה ניתן להגן עליהן קודם. לאור זאת שרוב גדול ממתקפות הסייבר נעשות בעזרת שימוש בזהויות משתמש גנובות, שכן הן מאפשרות חדירה קלה יחסית לרשתות ארגוניות והתפשטות מהירה בתוכן. הפלטפורמה של החברה מאפשרת זיהוי התקפות באמצעות AI ותגובה בזמן אמת ע"י אימות רב-שלבי או חסימת גישה לא מורשית.
- ההייטק הישראלי גדל באירופה: מעל 30 אלף עובדים וצמיחה שנתית של 4.8%
- מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עובדי סילברפורט. צילום מיכה לובטון
צמיחה של 100% בהכנסות
בחברה ציינו כי הגיוס האחרון מגיע על רקע צמיחה של מעל 100% בהכנסות בשנה החולפת, שבה החברה הוסיפה עשרות מיליוני דולרים בהכנסות שנתיות חוזרות (ARR), ומעל 100 לקוחות חדשים בכל רבעון, ביניהם כמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום הפיננסים, הייצור והקמעונאות. החברה מתכננת להשתמש בהון החדש שגוייס לטובת הרחבת הפלטפורמה הייחודית שלה, גיוס עובדים נוספים בישראל ובמדינות אחרות, והמשך האצת המכירות ברחבי העולם באמצעות שותפויות.
טכנולוגיית החברה, המוגנת בפטנט, מונעת מתוקפים לנצל נקודות תורפה במערכות ארגוניות רגישות ולהשתמש בהן כנקודת מוצא להתקדמות למערכות נוספות, ומאפשרת הוספת הזדהות מאובטחת לכלל המערכות הקיימות ברשת הארגונית ובענן ללא צורך להתקין עליהן תוכנה. מדובר בשכבה נוספת הפועלת על גבי כלל מוצרי ניהול הגישה הקיימים בארגון, שמוסיפה הגנה רוחבית שחסרה למערכות האלו כיום, וחוסמת גישה באמצעות זהויות גנובות – גם במערכות ישנות שאינן מאובטחות כיום, וגם בין מערכות שונות של ספקים מתחרים, שכיום אינן מתקשרות זו עם זו.
280 עובדים
סילברפורט הוקמה ב-2016 על ידי הד קובץ, ירון קסנר ומתן פטאל, בוגרי 8200, ומעסיקה כיום 280 עובדים, מתוכם 150 במשרדה בתל אביב. בנוסף לחברה סניפים נוספים ב-15 מדינות שונות ברחבי העולם.
- אין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
- "החזון שלנו הוא להיות בכל קליניקה בעולם ולהציל חיים"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מה קורה בהייטק הישראלי - מפטרים או מגייסים? הנה התשובה
מייק גרגואר, שותף מייסד בקרן ההשקעות BPC והמנכ"ל לשעבר של CA Technologies אמר כי "סילברפורט היא אחת החברות הייחודיות שהצליחו לחזות כיצד שוק גדול יצטרך להשתנות על מנת לפתור בעיה קשה - במקרה זה, אבטחת זהויות". גרגואר הוסיף כי "לחברה יש היסטוריה של בניית מוצרים חדשניים שעולים על ציפיות הלקוחות, בשילוב עם ביצועים מצוינים בקנה מידה גדול. המומחיות והחזון של סילברפורט בשוק אבטחת הזהויות, כמו גם יכולתם לבנות צוות מנצח, הם מן המעלה הראשונה. אנו מתרגשים להצטרף להד, ירון, ושאר צוות סילברפורט בשלב הבא במסע שלהם, שבו הם לא רק יעצבו מחדש את שוק אבטחת הזהויות העולמי, אלא יקחו את ההובלה שלו".
הד קובץ, מנכ"ל ומייסד שותף של החברה ציין כי "הגנה על זהויות הפכה לחוליה החלשה ביותר באבטחת מידע של ארגונים, ופתרון הבעיה דורש גישה חדשה - שכבת אבטחה מקיפה שתכסה את כל ה'איים הבודדים' שמהם בנויות תשתיות ניהול הזהויות הנוכחיות".
לדבריו ''חברת סילברפורט זוכה לאמון של לקוחות רבים, כולל כמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם, ובכוונתנו להמשיך ולהתרחב. אנחנו מאוד שמחים מהשותפות החדשה עם קרן ההשקעות BPC, שתאפשר לנו להאיץ את התפתחות הפלטפורמה שלנו בפרט והחברה בכלל".
- 2."הגנה על זהויות" - בלבולי ביצים. יש 1000 פתרונות בשוק (ל"ת)אנשי המצגות 24/01/2024 13:59הגב לתגובה זו
- 1."גייסה" $$$ למשכורות, כשיגמרו לפזר אותו, יסגרו הבסטה (ל"ת)עובד בחברה 24/01/2024 13:56הגב לתגובה זו
יואב שפרינגר וגלעד עזרא, מייסדים Apptor.ai צילום פרטיאין לנו מתחרים- הדרך להתחרות זה אם הלקוחות יתחילו לפתח את המוצר בעצמם
שיחה עם יואב שפרינגר- המנכ"ל ושותף מייסד של Apptor.ai
ספר בקצרה על עצמך:
אני במקור מבית חנן בצפון. בצבא שירתי ב-8200, שם גם פגשתי את השותף שלי, גלעד עזרא, ובזמן השירות, עבדנו על פיתוח מודלים של פרדיקציה לצבא כדי לזהות התנהגויות, אבל הרעיון זה להתעסק ב-predictable AI. אחרי הצבא הייתי בפלייטיקה בעולמות ה-AI retention. את הסטארטאפ הקמנו במהלך המלחמה, והתחלנו לרוץ איתו ממש תוך כדי המילואים.
ספר על החברה ומניין בא הרעיון?
אלו דברים דומים שעשינו בצבא. חיפשנו איפה אפשר למקסם את מה שעשינו בצבא ולהשליך על שוק, שהוא ממש בלו אושן עבורנו ואין חברה שעושה משהו דומה. תעשיית ה- direct sales, שהיא מאוד אמריקאית ואנחנו בנינו כמה מודלים של פרדיקציה שעוזרים לחברות direct sales לייצר תקשורת טובה יותר עם הלקוחות שלהן. המודלים מזהים טוב יותר מה הלקוח רוצה לקנות, מה המוצר שכדאי להציע לו ומתי יספיק לקנות, כאשר המטרה היא לטרגט בצורה טובה יותר את הלקוחות דרך המודלים שאנחנו מריצים. זה דומה לאי קומרס אבל יש הבדלים כי דרך המכירה בחברות direct sales היא שונה מעט, ואותן חברות רואות את עצמן כתעשייה נפרדת. למשל הרבהלייף היא לקוחה שלנו, ואם ספורה מבחינים שאני עובד איתם, הם יחשבו "מעולה, חברה דומה לנו." לעומת זאת, אם הרבהלייף היו רואים שאני עובד עם ספורה הם היו חושבים שזה אי קומרס. בשנה אחת הגענו ללקוחות וחברות כמו הרבהלייף, שופ דוט קום, It works! Global ו-Immunotec.
אופן המכירה ב-direct sales זה דרך מפיצים שהם המשווקים את המוצרים של החברה. עד שאנחנו הופענו, כל החברות הללו היו בונות על המפיצים לעשות את עבודת השיווק והמכירות והכל היה קורה דרכם בלי ערוצים נוספים. המפיצים מביאים לקוחות והם מדברים עם לקוחות וכדומה. מה שקורה בפועל זה שמאחר וכיום יש עוד הרבה אלטרנטיבות לעשות הכנסה מ-gig economy ובגלל התחרות הרבה בשוק, אז המודל לפיו הם בונים רק על המפיצים כבר לא עובד. מה שאנחנו מביאים לשולחן זה שאנחנו מייצרים מודלים של פרדיקציה שעושים את הכל באופן אוטומטי, את ה-retention, ההמלצות על מוצרים כאשר אנחנו יודעים לזהות מה כל לקוח יקנה ומתי והחברות כבר לא צריכות לבנות על המפיצים אלא אנחנו עושים את זה בשבילם, הכל כבר הופך לאוטומטי.
מתי הוקמה וכמה עובדים?
קמנו ביולי 2024, אנחנו 10 עובדים, הרוב בישראל ואחת ביוטה.
- חברת הסייבר Echo גייסה 50 מיליון דולר תוך 10 חודשים מאז הקמתה
- Dux נחשפת עם סבב סיד של 9 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מי המשקיעים?
זוהר גילון, יובל בר-גיל, ניר גרינברג, רן שריג, אפי כהן ועוד
הונאה ברשת (AI)המלחמה בהונאות: TrueScontrol סטארט-אפ ישראלי יקבע אם האתר אמין; למה זה חשוב?
על רקע ההונאות והאכזבה משירותים ומוצרים שמקבלים ברשת האינטרנט, פותח מנגנון שיספק קוד אימון לאתרים ולאנשי מקצוע; המטרה: לצמצם את ההונאות בתחום הזה ולייצר לעסקים אמינים גושפנקא אובייקטיבית שתוכר על ידי הציבור
בעשור האחרון הכלכלה הדיגיטלית צמחה בקצב מואץ, אך במקביל צמחה גם תופעה שפוגעת ישירות בשורה התחתונה של עסקים שמשתמשים בדיגיטל: הונאות שגורמות לשחיקת האמון ברשת.
צרכנים נחשפים לאינספור אתרים, בעלי מקצוע ושירותים מקוונים אך מתקשים לדעת מי מהם אמין, מוסמך ובעל זהות ברורה. התוצאה היא לרוב היסוס, נטישת עסקאות ופגיעה בהכנסות של העסקים האלו. על הרקע הזה הוקם הסטארט־אפ הישראלי TrueScontrol שמבקש להתמודד עם הבעיה דרך מתן ביטחון לגולשים.
מנהלי החברה, גל חזיזה ושחר ישראל בוטבול מסבירים כי התופעה של בריחת לקוחות מעסקים בגל חוסר אמון הובילה אותם להבין שהציבור רוצה קוד אימון ולא להסתמך על הבטחות וה"יהיה בסדר" המוכר. הם רוצים לדעת שהעורך דין, יועץ מס, מכונאי, טכנאי מחשבים הוא אמין ואת זה הם מתכוונים לספק להם דרך TrueScontrol.
הם יצרו שכבה אוטומטית עם תוספת של אימות אנושי מול בעלי האתר ונותני השירותים וכך הם מעבדים והופכים את המידע שהתגבש אצלם למדד אמון.
- יועץ מס זייף מסמכי מילואים כדי לחמוק מתשלום מס- יצא ל"שרת" בעזה מהבית
- רשות ני"ע מזהירה: כך תזהו הונאות השקעה בעידן ה-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אובדן אמון = אובדן הכנסות
מחקרים רבים מצביעים על קשר ישיר בין רמת אמון לבין החלטות רכישה. אתרים שאינם נתפסים כאמינים סובלים משיעורי נטישה גבוהים, יחס המרה נמוך ופגיעה במוניטין לטווח ארוך. זה נכון לכל סוגי האתרים, גם אתרי תוכן וגם אתרים של אנשי מקצוע. בעולמות שבהם השירות ניתן מרחוק כמו: מסחר מקוון, ייעוץ, רפואה, משפטים והנדסה, חוסר הוודאות הופך לחסם כלכלי של ממש. עסקים לגיטימיים נאלצים כיום "להוכיח את עצמם" שוב ושוב רק משום שהצרכן אינו יודע להבדיל בינם לבין גורמים מתחזים וכאן הפתרון של TrueScontrol יכול לספק להם מענה טוב.
