השחקן היקר ביותר בקבוצה ומלך השערים: ירדן שועה פוגש את מכבי ת"א
ממלך הבישולים למלך השערים: בית"ר ירושלים תפגוש היום (רביעי, 20:30) את מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד, לאחר שבמשחקה האחרון הקבוצה מהבירה סיימה בתיקו 4:4 מלהיב עם הפועל באר שבע. מי שירצה להוביל את הקבוצה לניצחון הוא ירדן שועה בן ה-24, שמתחילת העונה הפך לשחקן המפתח של יוסי אבוקסיס.
בעונה שעברה הקיצוני היה למלך הבישולים של ליגת העל, עם 16 כאלה (הכי הרבה מאז עונת 09/10), וסייע לכנף השני דנילו אספרייה ולחלוץ יון ניקולסקו להבקיע, אך לאחר שהשניים עזבו בקיץ שועה לקח על עצמו את תפקיד הסקורר בקבוצה של יוסי אבוקסיס.
יבקיע היום? ירדן שועה (בית"ר ירושלים האתר הרשמי)
השחקן המוכשר כבר עם 6 שערים העונה, כש-4 מהם כבש בחמשת המשחקים האחרונים. זה מציב אותו כמובן בטבלת מלכות השערים של בית"ר, אך הנתון המפתיע הוא שהפליימייקר כיום שלישי בטבלת הליגה, כשהוא מפגר מאחורי פרנצדי פיירו וערן זהבי, שניהם חלוצים מקבוצות צמרת.
- ירדן שועה סיפק עוד תצוגה נהדרת עם 3 בישולים - מה שוויו כיום?
- מה הסכום שקיבלה בית"ר ממכירת הזרים בקיץ?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בעונה הקודמת כבש שועה 3 שערים בלבד ב-28 משחקים, כשהעונה הכפיל את הנתון ב-17 משחקים פחות, כשהוא מוסיף 3 בישולים.
הקבוצה מהבירה מתאוששת מפתיחת העונה החלשה, שאותה התחילה עם מינוס 4 נקודות. היא לא הפסידה כבר חמישה משחקים, בין היתר בגלל התרומה ההתקפית של שועה, וכעת הצהובים-שחורים ממוקמים במקום העשירי בטבלה.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
