השחקן היקר ביותר בליגה: גדי קינדה בדרך חזרה לארץ?
קינדה גדל במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד, וב-2019 נרכש על ידי בית"ר ירושלים במיליון אירו. לאחר שנת השאלה מוצלחת בליגה האמריקאית, נרכש הקשר על ידי קנזס סיטי בסכום מרשים של 3.7 מיליון אירו. בעונה החולפת רשם מספרים לא רעים, עם 5 שערים ו-8 בישולים ב-29 משחקים בכל המסגרות. בכל שלוש עונותיו בקנזס כבש קינדה 16 שערים והוסיף 17 בישולים. שוויו של השחקן עומד על 4 מיליון אירו, מה שהופך אותו לשחקן הישראלי הרביעי הכי יקר כיום (ביחד עם דניאל פרץ). אם יחזור לבסוף לליגת העל, יתברג בצמרת רשימת השחקנים עם שווי השוק הכי גבוה. קינדה, שמשחק בעמדת הקשר ההתקפי, יכול לשחק גם בקישור האמצעי וגם באגף ימין. למכבי חיפה שני שחקנים על העמדה, הקפטן צ'ארון שרי וליאור רפאלוב הנהדר, כשאתמול החתימו את הקיצוני קני סייף. מכבי תל אביב משחקת ללא קשר התקפי, אך תשמח להחתים אחד כזה שישמש כמחליף לגבי קניקובסקי בקישור או לדן ביטון שמוצא את עצמו בכנף במשחקיה האחרונים של הקבוצה. בנבחרת הלאומית קינדה רשם 7 הופעות, כששתיים מהן היו בקמפיין האחרון של הנבחרת, שכשלה להעפיל לטורניר היורו דרך שלב הבתים.Gadi. Kinda. Our 10 with the late breakthrough!#MINvSKC live on #MLSSeasonPass now 👉 https://t.co/LFtO62twuF pic.twitter.com/R2HjoObzE1
— Sporting Kansas City (@SportingKC) September 17, 2023
- 3.האמיתי 27/12/2023 10:35הגב לתגובה זומה יש לו למהר ולחזור לשחק בישראל, כל עוד יש כליו הצעות מאירופה, עדיף לו להשאר בחו"ל, בארץ ירדפו אחריו גם גם עוד חמש או שש שנים, , אם יחזור לישראל, הקריירה שלו בחו"ל כנראה תסתיים
- 2.ג יפית 20/12/2023 17:12הגב לתגובה זועל תחזור לארץ תישאר בחוץ לארץ עדיף לך פה הליגה פח.
- 1.נמצא ב us ומקבל ביורו? (ל"ת)בגוק את עצמך 20/12/2023 13:13הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
