מסי נגד רונאלדו, מאנה ראש בראש עם בוסקטס - אל נאסר ומיאמי יפגשו
כעת זה רשמי: אגדות הכדורגל ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו יפגשו ככל הנראה בפעם האחרונה, כשאינטר מיאמי של הפרעוש תצא לטור הבינלאומי הראשון שלה ותפגוש את אל נאסר של רונאלדו ואל הילאל של ניימאר (שסיים את העונה).
מסי פגש את הפורטוגלי בשנה שעברה כששיחק בפריז סן ז'רמן, אך כעת ישחק מולו שוב במדי קבוצתו של דיוויד בקהאם. אינטר מיאמי חוותה עונה חלשה, כשסיימה במקום הלפני אחרון בליגת המזרח ופספסה את הפלייאוף, אך הצטרפותם של כוכבי ברצלונה לשעבר שיקמו את מורל הקבוצה ושיפרו את רמת המשחק על הדשא.
יפגוש את רונאלדו בפעם האחרונה. מסי (אינטר מיאמי טוויטר)
זה התחיל ממסי כאמור, שביולי האחרון עזב את אירופה לראשונה והצטרף למיאמי. הארגנטינאי בן ה-36 עמד בפני הצעת ענק מערב הסעודית, כשדובר גם על קאמבק לברצלונה, אך בסופו של דבר בחר בעיר החוף המפורסמת. כיממה לאחר מכן גם סרחיו בוסקטס בן ה-35 ששימש כקפטן ברצלונה ונחשב לקשר האחורי הטוב בהיסטוריה הצטרף ל-MLS והתאחד עם חברו לשעבר מברצלונה. בסוף השבוע הגיע גם ג'ורדי אלבה (34) משורות הקטאלונים, כששלושת השחקנים חתמו בחינם.
- 100 מיליון אירו - על מה? ניימאר לא מצדיק את הסכומים בסעודיה
- נחשף: כמה רונאלדו מרוויח לדקה בסעודיה ומתי הוא יפרוש?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כעת בקהאם מחכה להחתמה אחת אחרונה של אקס ברצלונה בימיה היפים, החלוץ לואיס סוארס שסיים את חוזהו בגרמיו הברזילאית, 2 נקודות מאחורי פאלמיירס של ילד הפלא אנדריק. כבר בקיץ דובר על המעבר, אך כעת נראה כי החלוץ האורוגוואי יחבור לחבריו לשעבר לראשונה מאז שעזב את הבלאוגרנה ב-2020.
מהצד השני, אל נאסר ממוקמת במקום השני בטבלה, כ-7 נקודות מאחורי אל הילאל. רונאלדו הבלתי נגמר כבש אתמול את שערו ה-50 ב-2023, וממשיך להוכיח שגחל זה רק מספר. בינואר האחרון חתם הפורטוגלי במפרץ, וירה את יריית הפתיחה ל-"בהלה לסעודיה", כשלא מעט כוכבים הצטרפו לכוכב בערב הסעודית.
לאל נאסר הגיעו מספר שחקנים, כמו מרסלו ברוזוביץ' בן ה-30, שמחזיק בשווי שוק של כ-20 מיליון אירו, והיה מבוקש בברצלונה אך בחר לחבור לרונאלדו. אל נאסר שילמה לאינטר 18 מיליון אירו עבורו והקשר חתם עד 2026. הבא אחריו הוא סקו פופאנה בן ה-28 (שווי שוק: 32 מיליון אירו), שחווה עונת פריצה מרשימה בלנס הצרפתית לאחר שהוביל אותה למקום השני ואף נבחר להרכב העונה בליגה לצד שמות כמו מסי ואמבפה. לאחר עניין מהפרמייר ליג ופ.ס.ז', בחר פופאנה לחתום באל נאסר עד 2025; 25 מיליון אירו שולמו ללנס עבור הקשר.
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן הקריפטו טתר
- בגיל 41 ועם ברך מטיטניום: לינדסי וון חזרה לנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מניית יובנטוס מזנקת: משפחת אגנלי דוחה הצעת רכישה מקרן...
גם כוכב ליברפול בעבר סאדיו מאנה חתם בקבוצה אחרי עונה לא מוצלחת בבאיירן מינכן. הסנגלי בן ה-31 שווה 25 מיליון אירו, כש-30 מיליון אירו שולמו לבווארים. גם איימריק לאפורט הגיע עבור 27.5 מיליון אירו לאחר שזכה בטרבל עם מנצ'סטר סיטי, כששוויו של הספרדי זהה לשל מאנה - 25 מיליון אירו. גם הקשר המוכשר אוטאביו הגיע מפורטו באחת ההחתמות היקרות בערב הסעודית, כש-60 מיליון אירו שולמו לפורטוגלים. שווי השוק של השחקן עוחמד על 35 מיליון אירו.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
