לאחר שדחה הצעה של 200 מיליון אירו: אלוף איטליה פותח הכל
מערכת היחסים בין נאפולי לכוכב הכי גדול שלה, ויקטור אוסימן, ידעה ימים טובים יותר. מוקדם יותר העונה נוצר סכסוך בין השחקן לבין ההנהלה בעקבות סרטון טיקטוק שצחק על החלוץ המוכשר, ובקיץ הניגרי בן ה-24 היה קרוב לעזוב למפרץ בעבקות הצעה מפתה מאל הילאל (שבסוף החתימה את ניימאר). כעת אלוף איטליה מדבר לראשונה על הנושא.
"זה היה מטורף.. עם כמה שהמשכתי לסרב, הם רק הגדילו את ההצעה הכספית שוב ושוב! זה היה פשוט "וואו", אמר אוסימן. "זה עמד לשנות את חיי והם פשוט לא ויתרו. אבל אמרתי לא, אני נשאר (בנאפולי)".
ניתן להבין את דבריו של הניגרי, כי הצעה כזו לא רואים כל יום. אל הילאל הגיעו לסכום בלתי נתפס של 200 מיליון אירו - 140 מיליון לנאפולי והשאר בבונוסים, עם שכר של 40 מיליון אירו לעונה, בחוזה של 5 שנים. ניתן להבין את אל הילאל; אוסימן הוא מהחלוצים הטובים באירופה, הגיע למקום השמיני בדירוג כדור הזהב והאחד שהבקיע 31 שערים ובישל עוד 5 בעונה שעברה בכל המסגרות, בדרך לזכייה ההיסטורית של נאפולי בסקודטו. גם העונה הניגרי לא הוריד את הרגל מהגז, כשהוא כובש 6 שערים ב-8 משחקים.
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
