מנצסטר יונייטד
צילום: מנצסטר יונייטד טוויטר רשמי

100 מיליון אירו: קפטן מנצ'סטר יונייטד יעבור לערב הסעודית?

קפטן השדים האדומים וכוכב נבחרת פורטוגל, ברונו פרננדש, נמצא על הכוונת של המועדונים הגדולים במפרץ. בקיץ יונייטד צפויה לקבל עבורו הצעה חסרת תקדים. כל הפרטים
יובל כרמל | (1)

ילך בעקבות הכסף? לפי דיווחים בערב הסעודית, מנצ'סטר יונייטד צפויה לקבל הצעה בסך 100 מיליון אירו בעבור הקפטן שלה, ברונו פרננדש. זה לא חדש שקרן ההשקעות הסעודית, שמחזיקה בקבוצות הגדולות בליגה (וב-80% מניוקאסל), דיברה כבר עם נציגיו של השחקן, אך כעת נראה שהמהלך עולה שלב.

יונייטד צפויה לקבל את ההצעה בסוף העונה, כשכל המועדונים הסעודיים הגדולים שמים את עיניהם על הפורטוגלי בן ה-29. הצעה בסדר גודל כזה עבור שחקן שמתקרב בצעדי ענק לגיל 30 זה לא דבר של מה בכך, וסביר להניח שהדים האדומים יאבדו את אחד השחקנים הכי חשובים שלהם.

הקשר המחונן הגיע לצד האדום של מנצ'סטר ב-2020, בעבור 65 מיליון אירו שהועברו לספורטינג ליסבון. מאז הוא לא הפסיק לככב, עם 68 שערים ו-57 בישולים בכל משחקיו, כשבתחילת העונה אף קיבל את סרט הקפטן מהארי מגווייר. העונה כבש פרננדש 4 שערים והוסיף 3 בישולים, והנתון הכי מרשים שמראה כמה חשוב התפקיד שהוא מבצע תחת שרביטו של אריק טן האח, הוא כמות הדקות שלו בפרמיירליג. ב-12 משחקים שיחק הפורטוגלי 1080 דקות, משמע, הוא לא ירד מהדשא מתחילת העונה ופתח בכל משחק.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    חבל לסיים קריירה כבר בגיל 29-30 (ל"ת)
    עדי 13/11/2023 14:54
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.