ליאו מסי
צילום: טוויטר אינטר מיאמי

מה ההשפעה של ליאו מסי על הנדל"ן באזור פלורידה?

הכוכב הארגנטינאי השפיע לא מעט באינטר מיאמי, אבל גם על ערך הנדל"ן באזור וגרם לשביעות רצון של שכניו
מיכאל וייסרמן | (1)

הכוכב הארגנטינאי, ליאו מסי, הוא אחד האנשים המשפיעים בעולם. שחקן הכדורגל שבעיני רבים נחשב לטוב בהיסטוריה משפיע לא רק על מגרש הכדורגל אלא גם מחוצה לו. מועדון הכדורגל אינטר מיאמי נמצא במגמת שיפור משמעותית ואף זכה העונה לראשונה בתואר, גביע הליגה. כעת הכוכב שלה משפיע גם על מחירי הנדל"ן.

משפיע על הכל. מסי (צילום: טוויטר פריז סן ז'רמן)

רק לפני חודשיים רכש השחקן אחוזה בשווי של 10.8 מיליון דולר והסביבה בה מתגורר הכוכב ומשפחתו מסקרנת אנשי עסקים רבים.

"שכן חדש כמו מסי מעלה את הרמה של השכונה, שהיא כבר אחת האקסקלוסיביות בעיר", סיפר אחד השכנים של הארגנטינאי והוסיף: "קונים לא בהכרח יוציאו מיליון דולר יותר כי הם גרים בשכנות לסלבריטאי אבל במקרה של מסי זה שונה".

על פי מומחים בארה"ב, לפני הגעתו של מסי מחיר ממוצע של בית באזור היה שווה 4.6 מיליון דולר. כעת, הבית הצמוד למסי שווה כפול. מה יקרה כשהוא יעזוב? כנראה שתהיה תנועה חדה כלפי מטה.

הנכס, הממוקם בקומפאס ליין 91, נמכר למסי על ידי בני הזוג ג'ון וסטייסי דיקרסון. על פי דיווחים בארה"ב בני הזוג רכשו את האחוזה תמורת 9 מיליון דולר רק לפני 16 חודשים. האחוזה החדשה של הפרעוש הארגנטינאי נמצאת כ-5 קילומטרים מהמגרש הביתי של קבוצתו. באחוזה ישנה בריכה, חדר כושר, ספא ומטבח איטלקי מסוגנן שהורכב ב-2022. הבית עצמו נבנה במקור בשנת 1988 ועבר הרחבה בשנת 2000, כפי שעולה מרישומי הנכס.

מסי הוא לא היחיד שמחזיק בנכס באזור. חברו הוותיק לקבוצה, סרחיו בוסקטס, שהצטרף לאינטר מיאמי לצדו, שילם לאחרונה כ-8.7 מיליון דולר עבור בית על קו המים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אומרים שהוא מתעניין בקריות ליד הים (ל"ת)
    דני 06/11/2023 19:28
    הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברההרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברה

מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים

חברת הספורט השוויצרית לא נבהלת מהאטה צרכנית או סביבה כלכלית מורכבת, וממשיכה להציב רף גבוה בשוק התחרותי - גם במחיר גבוה מהמקובל

הדס ברטל |
נושאים בכתבה סניקרס

On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.

באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.

מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים

בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.

ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.

גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי

החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה,  בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.