בעקבות המלחמה: היכן יארחו מכבי חיפה והנבחרת וכמה זה יעלה?
בזמן שמדינת ישראל מסיימת שבוע שלישי של המלחמה ובשלב זה לא ברור מתי יחזור הכדורגל הישראלי, נבחרת ישראל בכדורגל וגם הקבוצות האירופאיות צריכות לחזור לשחק במעמד האירופי כבר בעוד שבועיים. בימים האחרונים נעשים מאמצים בכדי למצוא את המגרשים הביתיים בהם ייערכו המשחקים הקרובים עד שאופ"א תחזיר את המשחקים לישראל.
ינדדו לקפריסין. אוהדי מכבי חיפה (באדיבות מכבי חיפה)
בנבחרת ישראל הודיעו כי שני המשחקים הביתיים הקרובים מול שוויץ ורומניה ישוחקו בהונגריה. שינו זוארץ, יו”ר ההתאחדות לכדורגל, מסר: “בימים האחרונים בחנו מספר אפשרויות בסיטואציה שנכפתה עלינו וזכינו להיענות שראויה לכל שבח מצד התאחדויות ומדינות חברות כמו קפריסין וגרמניה. על כך תודתי להן. בסיועו הגדול של שגריר ישראל בהונגריה יעקב הדס-הנדלסמן, ממשלת הונגריה וההתאחדות ההונגרית מתאפשרת לנו ההזדמנות לקיים את המשחקים מול שווייץ ורומניה בהונגריה. הודעה רשמית על כך מסרנו לאופ”א. מיקום האצטדיון והאפשרות לכניסת קהל תיבחן בימים הקרובים. זה בהחלט מחמם את הלב לזכות לתמיכה כל כך משמעותית מאנשים, חברים, מנהיגים וראשי התאחדויות שעומדים לצדנו. כולנו תקווה לעמוד באתגר ההעפלה ליורו 2024 ולהביא למדינה שלנו רגעי אושר שכל כך נחוצים לנו כעת”.
מכבי חיפה החליטה כי תשחק את משחקיה הקרובים בלרנקה שבקפריסין. בכרמל בחנו היטב את ההכנות האדמניסטרטיביות והביטחוניות והמגרש באי השכן נמצא מתאים לדרישות. אגב הקבוצה תצא לקפריסין כבר בסוף השבוע הבא. הנציגה האירופית השנייה, מכבי תל אביב, טרם הודיעה רשמית אבל ההערכה שהיא תשחק את משחקיה הביתיים בפולין. במועדונים הישראליים סיפרו כי ההערכות הן שהעלויות הכספיות של כל משחק נאמדות במאות אלפי אירו בשל האבטחה הכבדה שתדרוש אופ"א גם מהמועדונים וגם מנבחרת ישראל.
- כולל מוחמד סלאח: השחקנים היקרים ביותר באליפות אפריקה
- לאחר שקנו שחקנים ב-784 מיליון אירו: תוכניות הליגה הסעודית לינואר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.סלאח הזה וסאלח ערורי ארורים לנצח (ל"ת)שלמה 27/10/2023 11:58הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
