בכירים בכדורגל האנגלי: "לא ברור למה אין הודעת גינוי למלחמה בישראל"
סערה גדולה בכדורגל האנגלי: הנהלת הפרמייר ליג טרם גינתה את פעילויות הטרור של ארגון החמאס בישראל משבת האחרונה ויש מי שקורא לה לעשות זאת באופן מיידי. יותר מ-1,200 בני אדם נרצחו בפיגועים השונים באחת ממתקפות הטרור הקטלניות בתולדות ישראל ולכן באי הבריטי מציינים כי הנהלת הפרמייר ליג נוהגת להביע סולידריות במקרים כאלה - כך היא עשתה למשל במהלך המלחמה בין רוסיה לאוקראינה.
מחכים לתמיכה באצטדיון. וומבלי (טוויטר וומבלי)
אחת הסיבות היא ההתנגדות החריפה של קרן ההשקעות הציבורית של ערב הסעודית, ששולטת על מועדון הכדורגל ניוקאסל. יו"ר המועדון האנגלי, יורש העצר מוחמד בן סלמאן, ידוע כתומך נרחב של הפלסטינים ולכן אינו מתכוון לגנות שום מהלך של חמאס. מצד שני, ישנם קולות אחרים, בעיקר של יו"ר ההתאחדות האנגלית לשעבר, דויד ברנשטיין. האחרון שימש כיו"ר בין השנים 2011-2013 ואמר: "אני המום ופגוע אבל לא לגמרי מופתע מכך שההתאחדות עוד לא הספיקה לגנות רצח של למעלה מ-1,000 איש. בדרך כל היא מגיבה במהרה למצבים השונים אבל זה לא קרה עם ישראל".
יו"ר ההתאחדות הנוכחי, מארק בולינגהאם, הודה כי פגישה על אופי מפגן התמיכה בישראל טרם התקיימה. יחד עם זאת, הוא ציין כי העיכוב בקבלת ההחלטה נובע מכך שההתאחדות התמקדה בימים האחרונים בהחלטה לגבי אירוח יורו 2028 שיתקיים באנגליה, ווילס ואירלנד. "באמת עוד לא קיימנו את הפגישה הזאת. אתם יכולים לתאר לעצמכם שבשלושת הימים האחרונים היינו מאוד ממוקדים בכל מה שיש כאן", אמר בולינגהאם ל"טלגרף". לפני דיווח אחר, מספר מועדונים בכירים אכן הביעו את מחאתם על התנהלות הפרמייר ליג ודורשים לעשות זאת בהקדם.
- 1.המוסלמים כבשו את הנצרות עם...כסף (ל"ת)יוסף 11/10/2023 20:00הגב לתגובה זו
- לא. יש עדיין לא מעט נוצרים שרוצים להשמיד את היהודים (ל"ת)המגיב 12/10/2023 23:28הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
